HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) eden (1) éden (4) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!

2012.06.06. 05:45 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Arany élete van az Éden Hotel 2 vörös démonjának. Noémi boldogan tengeti napjait gazdag pasija oldalán pozsonyi otthonukban. Gondolkozott, hogy elmegy dolgozni, de végül letett róla.

Nyugodtan kijelenthető, hogy Éden Noémi kifogta az aranyhalat. A huszonkét esztendős vöröske két éve van együtt a nála húsz éves idősebb pasijával, és állításuk szerint dúl a szerelem közöttük. Mi sem példázza ezt jobban, mint hogy a Mexikóban fölvett valóságshow forgatásai miatt hónapokra külön kényszerült pár az egzotikus Ázsiába utazott egy kis közös nyaralásra a műsor után.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– Az Éden Hotel fáradalmait Thaiföldön pihenhettem ki – mesélte boldogan a szlovák származású szépség.

Noémi egyébként Pozsonyban él együtt partnerével, aki egy autókereskedés és szerviz tulajdonosaként keresi a kenyerét. Az üzlet jól mehet, hiszen a csinos valóságshow-hősnek dolgoznia sem kell, jelenleg amúgy is a házuk bővítési munkálatainak felügyeletével van elfoglalva.

– Gondolkodtam rajta Mexikó után, hogy keresek valami melót, de végül is nem tartottam kivitelezhetőnek a dolgot, mert most épp garázst építtetünk, a nyáron meg sokat fogok ingázni Budapestre. Remélem, hogy lesz hakni bőven – indokolta döntését Noémi.

Bors

A második Éden Hotel női győztese, Edina ad a nyereményéből Noéminek, annak ellenére, hogy utóbbi kis híján elszerette tőle párját. A fekete hajú lány az [origo]-nak elmondta, hogy nem a barátságért, hanem a pénzért ment ki, és minden szerelmetes érzést kinn hagyott Mexikóban.

"Jól, nyugisan telnek napjaim, ugyanúgy, mint az Éden Hotel előtt, nem kaptam állásajánlatokat. Hosstesként már nem dolgozom, de a rendezvényszakmában maradtam koordinátorként" - kezdi megkeresésünkre Edina, aki Mátéval együtt párban 25 milliót nyert a Viasat3, Mexikóban forgatott realityjében. Adózás után marad nagyjából 10-10 millió forintjuk, de a nyereményről nem beszélhettek hónapokig a barátoknak, rokonoknak, Edina is csak a végén árulta el, amiért le is szidták (márciusban vették fel az utolsó napot, ez május végén került adásba - a szerk.).

A pénzt hamarosan megkapják: Noémivel volt egy megállapodásuk, hogy bármelyik nyer, a másiktól kap egymilliót: "Igazából a műsor során nem sokszor támogatta az én játékomat, de azért valamennyit kap majd a nyereményemből, ha nem egymilliót. Azért adok majd neki, mert megígértem, és nem azért, mert megérdemli. Ha valaki barátnő, attól elvárható, hogy tudjak róla, mi megy a hátam mögött. Az én párommal, Mátéval csókolózott, de a műsor után sem jött oda hozzám, hogy ezt elmondja."

A nyereménynek persze örül, mert a nem a játékért jelentkezett, hanem úgy ment ki, hogy mindenképp nyerni szeretett volna. Igaz barátokat nem talál az ember egy ilyen műsorban, neki legalább is nem sikerült.

A zárópartit élvezte, az Éden Hotel-rajongókat nem találta tolakodónak, nem zavarta, hogy százan is fotózkodtak vele (ez a buli volt, ahol Máté kihagyva az éjszakai alvást másnap délután ötig ivott, és szerfelett ittasan ment csetelni a Blikkbe). A bulin Edina volt riválisát, Anikót kifütyülték az egybegyűltek: "Hallottam, hogy nem szerették a nézők. Nem akarom azt mondani, hogy örültem... de nem lettem szomorú, amikor hallottam a füttyszót. Magának köszönheti ezt az egészet, és nem titok, nem ápolunk jó viszont."

Edina - mint jóformán minden realityszereplő - szívesen dolgozna a médiában, műsorvezető lenne, de nem teper nagyon ezért. Ha hívnák az Éden Hotel 3-ba, akkor menne, nem játékosnak, csak pár napra, visszatérő, egykori szereplőnek.

Női olvasóinkat az érdekelheti, együtt maradt-e a páros a felvételek után is: "Nem vagyunk sehogy sem, és nem is volt semmi köztünk, amióta vége a felvételeknek. Nem sajnálom, nagyon különböző a személyiségünk. Nem lennénk jó páros a való életben, azok az érzések ott is maradtak Mexikóban. Az van, ha össze vagy zárva idegenekkel, a családodról, barátokról nem tudsz semmit hosszú ideig, akkor szükséged lesz egy társra, hogy kibírd. Én sem tudom, Mátéval szerelem volt-e vagy sem."

Origo

36 komment

Címkék: noémi éden edina

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr764568182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beacska 2012.06.06. 07:30:05

Edina mondhat bármit, Noémi végig nagyon szépen beszélt a pasijáról. Bizonyára megcsalhatta volna, ha akarja, de nem tette...

szepi79 2012.06.06. 16:35:53

@beacska: hát, szvsz omárral nem a csajon múltak a dolgok, hanem a srácnak volt helyén (?) az esze.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.06. 21:03:53

@szepi79, első ezen a néven: sosem tudom, h mi az az szvsz, tehát mi az az szvsz?

@beacska: szerintem, lazán megtette volna.

szepi79 2012.06.06. 22:07:51

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: pont úgy van, ahogy @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani irta. ma meg voltam fogorvosnál, leszedte a felső fogbaszályzót, aminek örültem, utána meg vett mintát az éjszakaihoz, aminek meg nem örültem. viszont azóta folyamatosan a fogaimat nyalogatom. állítólag az alsónak fél év se kell már (szerintem de, persze nem akartam vele vitatkozni), szóval, ha minden jól megy, akkor még idén én is mosolygós ani leszek.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.06. 22:08:23

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: juj, ma is tanultam valamit, köszönöm szépen:D

Azt hittem, h szevasz, v vmi......, de nem:)

szepi79 2012.06.12. 13:33:49

na, ha senki nem akar témázni, akkor majd én:

pénteken a doki levette a felső fogbaszályzót, meg vett mintát is, bár ezt már lehet mondtam. na, tegnapra elkészült az éjszakás cucc, hát én nem mondom, hogy utálom, mint a szart, de az tény, hogy a sátán találmánya és elevenen kéne elégetni azt, aki kitalálta. úgyhogy tegnap éjjel nem is volt rajtam, csak beraktam kicsit pár percre (pár perc alatt), hogy szokjam, utána kivettem (pár perc alatt), mert már indult volna az öklendezési manőver. pedig azt hittem, hogy 6+ hónap fogszabi után bármit el tudok viselni a számban, hát, téves diagnózis volt.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.12. 15:28:50

@szepi79, első ezen a néven: és most mi ez az éjszakás cucc pontosan? Ez mitől irritál ennyire?:O

szepi79 2012.06.12. 16:28:55

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: egy műanyag átlátszó basz, amit elég fájdalmas felrakni, közepesen fájdalmas fenn tartani, és szintén elég fájdalmas leszedni.

beacska 2012.06.12. 20:32:16

@szepi79, első ezen a néven: csak az a baj, hogy ha nem teszed fel szorgalmasan, a fogaid szépen visszarendeződnek!!!
Tessék szépen hordani, mert kárba vész a sok idő és még több pénz!!!

mondjuk ez fura, mert a kislányom nem kivehető éjszakait kapott, hanem egy bentmaradó drótot, amit a fogára HÁTULRÓL rögzítettek. Kb. 1 évig marad, és nem kell vele semmit sem csinálni. Szerintem oszd meg a problémádat a dokiddal, hátha van másik megoldás!!!

szepi79 2012.06.12. 20:38:28

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: pont amit @beacska: is irt, azért kell, hogy ne menjenek vissza a fogaim az eredeti helyükre. a dokim tisztában van a problémával, neki is nagyon nehezen ment fel, illetve le.

egyébként a hídig marad, kb. fél évig. akkor lekerül az alsóról a szabi, és akkor meg az alsón kezdhetem el hordani ennek a testvérkéjét, kb. 1 évig, előre örülök neki.

beacska 2012.06.12. 20:56:54

@szepi79, első ezen a néven: és olyat neked nem lehet, mint, amit az Ágó kapott? (hátsó fix)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.12. 22:12:03

@szepi79, első ezen a néven: basszus, mire készen leszel, feldobod a talpad, akkor aztán megérte:O Ilyen hosszú??????????????

@beacska: te is eltűnsz, elhagysz engem, lásd mosoly is és mindenki....

szepi79 2012.06.12. 23:43:57

@beacska: nem hiszem, mert végig elől volt a szabályzóm nekem, mert kifele kellett húzni, gondolom a lányodnak meg befele.

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hát igen, gyakran kérdezik tőlem a lányok, hogy "azta, ilyen hosszú?" a kommented többi része nem jutott el az agyamig.

beacska 2012.06.13. 09:53:04

@szepi79, első ezen a néven: jaa, az lehet...csak ugatom a foxabályzást ;))
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: jajjj, dehogy hagylak el!!! csak rohangálós napjaim vannak. Totó ma utazott Pilzenbe, Ágónak évvége, ballagás, beiratkozás, nekem gyomortükrözés...azt sem tudom, hol áll a fejem :(((

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.13. 11:02:28

Én is vagyok. Kicsit elsodortak a gondjaim mostanában.Nem tudok semmi vidámat írni, inkább hallgatok.
Szepi veled érzek, tudom milyen! Sz@ar dolog, irritáló, fájhat is, közben csorog a nyálad, mert nem tudod bezárni rendesen és nem tudod hová tedd a nyelved, stb. Kitartás! Viszont jó, hogy most már csajozhatsz, csak ne tedd be éjszakára... a fogszabit! :)

szepi79 2012.06.13. 14:29:58

@beacska: gyomortükrözés, na az is egy fasza dolog. olyanom még nem volt, bár már felkínálta az élet.

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: hát, a tied valami régebbi verzió lehetett, mert az enyém elég kicsi, a nyálam nem csorog, és a számat is be tudom zárni. viszont még így is elér olyan pontokat a pofámban, ami necces, és amikor érzem, hogy mindjárt öklendeznék, akkor kiveszem. (persze ez a "kiveszem" sem úgy van, hogy benyúlok érte és hopp, 2-3 perces folyamat az is. mondjuk aközben tényleg folyik a nyálam.)
jelenleg az a terv, hogy esténként be-berakom kicsit, hogy szokjam, aztán hétvégén napközben lesz egy hosszabb próbám, és nem veszem ki, akkor sem, ha hánynék tőle (bár ilyen még nem volt, eddig csak az öklendezésig jutottam, de az a fogszabályzóval is volt az elején).

csajozni meg még ráér, egy az, hogy márciusban volt az utolsó szakításom, és most annyira nem kell állandóra nő, másrészt meg eddig se a fogszabályzó zavart (mint megtudtam a levétel előtti napon, az kifejezetten szexi), hanem a foghiány.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.13. 20:46:07

@szepi79, első ezen a néven: Vak-randi? ;-)))) Bocsi, szóvicc volt. :) Hmm... azt hallottam a fiúk szeretik ha nincs foga a lánynak, talán érdekes tapasztalat lenne ha rászánnád magad, hogy fordítva előnyös-e? :))))
Ja és a végbéltükrözés se smafu, szörnyű élmény! :(

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.13. 21:00:19

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: egészség, v más?:(

@beacska: neked is megvan a bajod:( Ne is merj elhagyni:D

@szepi79, első ezen a néven: szerencsésen áldott meg a természet (bizonyíts:D), a többi amolyan költői filozofálás akart lenni:P

beacska 2012.06.13. 22:39:20

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: komoly pánikrohamom van miatta, holnap reggel 9-re megyek. már megittam egy páleszt, meg egy üveg sört, alvás az lesz, már tisztán látszik, de a para...ne is kérdezd!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.13. 23:03:21

@beacska: szar lesz, hidd el, anya azóta is utálja, amióta volt neki! Nagyon fogok izgulni, majd szólj, h h bírtad! Mondjuk állítólag jobb, mint a végbéltükrözés. De hajrá, bátorság!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.14. 09:56:46

@beacska: Te jó ég, drukkolok! Vagyis... ahogy az órát nézem, remélem már túl vagy rajta!
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Végbéltükrözésnél, amikor a teljes volt, mi adtunk a dokinak kis pénzt és kiütött rendesen, nem éreztem - majdnem - semmit (ezúttal) és még 2 órán át vigyorogtam utána.

beacska 2012.06.14. 13:51:57

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani:
majdnem 11 volt, mire sorra kerültem. ill. nem sorra, addig senkit nem láttak el, addigra került elő a főorvos. Köszönöm, éreztem a törődést, egész elviselhető volt. Nem mondom, hogy jó volt, de 3-4 perc volt csak, és rosszabbra számítottam. Természetesen mindent rendben találtak, úgyhogy lehet tovább keresgélni :(((

szepi79 2012.06.14. 15:51:59

@beacska: na, legalább túlélted. anno engem is választás elé állított a dokim, hogy alulról vagy felülről kezdjük a tükrözést, én meg hirtelen sokkal jobban lettem.

kezdünk amúgy átmenni praxisblogba :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.14. 16:55:47

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: Minden szépet és jót!!!!!:)

@beacska: örülök, h túl vagy rajta! Már meg mit keresgélünk?

@szepi79, első ezen a néven: és végül mi lett belőle?

Én nem tudok semmi orvosi dologról beszámolni:O

szepi79 2012.06.14. 17:16:49

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: semmi, melót váltottam, kevesebb stressz, kevesebb probléma.

beacska 2012.06.14. 18:18:27

@szepi79, első ezen a néven: hát ez az, 3 napja tünetmentes vagyok! :D
...és igen, a férjem úgy döntött életmódot váltunk, leköltözünk a horvát-tengerpartra :D

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: mit keresünk? a fájdalom forrását. Minden doki gyomorfekélyre gyanakodott. Hát az ma ugrott...kedden megyek hasi ultrahangra, ha ott meg az epekövet zárják ki, akkor sakk-matt....mondjuk epésnek elég szenya tudok lenni, de mostanában még ahhoz sincs kedvem ;D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.14. 19:15:57

@szepi79, első ezen a néven: ez lett az SE, ami már nem az?:)

@beacska: nem ajánlom a horvát tengerpartot, túl szép az idő, a tenger, kedvesek az emberek, stb. Ez a magyaroknak szokatlan, vigyázz:P

Én nagyon örülök, h egyelőre semmi bajom, majd írj arról, h h sikerült:(
süti beállítások módosítása