HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

12. hét - utolsó

2012.05.21. 08:00 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Nekem ez tetszett a múlt héten a legjobban (mosoly73): lentebb egy cikk lesz olvasható:)

 

 

 

 

 

 

 

A finálé egyik legbiztosabb párosa, Anikó és Levente a műsor után is folytatta kapcsolatát, ám ma már csak jó barátként tekintenek egymásra. Mint mondják, nem illettek össze.

Anikó és Levente a kezdetek óta szimpatizált egymással, és hamar közelebbi kapcsolatba kerültek. Az Éden Hotel felvétele közben a játékosok állították: Anikó csak játszik partnerével. Ezért is döbbent meg mindenki, amikor kiderült, az Éden után is megpróbálják közösen. Végül azonban nem maradtak együtt.

– Sajnos nem jött össze. A lényeg, hogy mindkettőnknek volt egy múltja, amit itthon hagyott, és ez az, ami közbeszólt – mondta Anikó. – A hotelben szuperül éreztem magam vele, nem tudom, mi lett volna velem, ha ő nincs. Sokat köszönhetek neki, de mint férfi már nem vonzódom hozzá. Kiderült, nem vagyunk egy súlycsoport.

– Nem lett folytatása a dolognak. Bent jól éreztem magam vele, de komoly érzelmek nem alakultak ki bennem – vallotta be Levente. – Már a műsor alatt tisztában voltam vele: nem lesz folytatása a kapcsolatunknak. A játék szempontjából éreztem, hogy kihasznál, más szempontból viszont nem. Anikót elég szélsőségesnek tartom, nehéz lenne egy ilyen típusú nővel hosszú távon. Nem bántam meg semmit, ami köztünk történt, de a bezártság és a stressz nyilván felerősítette bennünk a szexuális vágyakat.

Az eddigi Éden Hotelek történetében Anikó és Levente párosa bizonyult a legaktívabb éjszakai játékosnak, több pikáns tartalmú videót köszönhetnek nekik a nézők. A valóságshow második szériájában persze akadtak mások is, akik áldoztak a testi örömök oltárán. Edina és Mát

é is többször egymásnak esett, a játék hajrájában pedig egy már kiesett, de az utolsó napokra visszaköltözött páros is igyekezett maradandó nyomokat hagyni a nézőkben: Alexa és Dávid is szexelt a kamerák előtt. 

Bors

 

181 komment

Címkék: hét 12.

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr524529968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.25. 15:55:43

Na jó hétvégét! Este Megasztár döntő! De mit nézünk jövő héten? :) pápá :))))

szepi79 2012.05.25. 15:59:37

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: na, akkor próbálom sorolni:

1. a kettőből pókmajom, de még az ÉH1es, műtetlen, 1.0-ás változata.

2. ha belevesszük a belső tulajdonságokat is, egyéjszakásnak még úgy is PM kéne

3. hosszú kapcsira egyik sem.

4. csak az ÉH2ből, kizárólag külsőre hát... ööö... egyéjszakásnak reni.

5. csak ÉH2ből, kizárólag külsőre, többszöri dugásra, edina

6. csak ÉH2ből, hosszú távra... hát, inkább összegyúrnék pár tulajdonságot, pl. noémiban tetszik az oltogatás, meg a birkózás, külsőre legjobban edina jön be (meg azért az se rossz egy ideig, hogy még akkor is ő kér bocsánatot, ha én vagyok a fasz :D ) igazából még kéne némi észt is rakni az álomlány fejibe, de sehogy sem tudok egy lányt igy kiválasztani az ÉH2ből, aki megfelelne.

7. ÉH1+ÉH2 =

***********************
* !!!!POCOK POWER!!!! *
***********************

szepi79 2012.05.25. 16:09:59

@beacska: "Míg Anikó egy intelligens, okos, vehemens, nagyszájú nő.
...
De sose veszítette el az ép eszét, a kontrollt..."

ha úgy érted, hogy intelligens, hogy manipulativ, akkor oké. de azt nem mondhatod, hogy túl okosan játszott volna, elvégre a döntőben 1db szavazatot nem kapott. (oké, ebben azért valamennyire a szerkesztők is ludasak, akik az utolsó héten rendesen aláraktak szegény csajnak, ezt nem is vitatom, de erről majd egy későbbi hsz-emben)

viszont számtalanszor elvesztette a kontrollt. ("lásd hányni tudnék tőled", "HÁT MILYEN EMBER VAGY EDINA", egyéb levis oltások.) értem, hogy kedveled, és biztos van egy rakat szerethető tulajdonsága amiket én nem látok benne, de ne nézzed túlságosan rózsaszin szemüvegen keresztül a csajt.

szepi79 2012.05.25. 16:18:06

na, remélem összejön a triplaposzt :D

szóval végiggondoltam, csak az elmúlt héten hányszor nyúltak bele a szerkik az események folyásába, hogy kijöhessen a naiva+broki döntő. (egyébként alapból azzal nincs bajom, hogy időnként felkavarják az állóvizet, de az már gáz, hogy ezt ennyire látványosan és gyakran teszik):

1. hét elején párcsere
2. az új párok között egymásismereti kérdőiv, ami egyértelműen arra ment rá, hogy levit kibasszák
3. krisztiánt és dávidot, akik valszeg anikó mellett álltak volna (illetve dávid biztosan, elvégre máté baszta ki) eltávolították. oké, lehet azt mondani, hogy a játékosok szavazták ki, de ha visszaemlékeztek, akkor az volt a kérdés, hogy "kit tartanál benn". ha úgy teszik fel a kérdést, hogy "kit küldenél haza", krisztián tuti maradt volna
(3.5: eleve, miért csak 4 régi játékos jött vissza? nem 5db pár szavazott?)
4. a fenti két úriember helyére bejött pit és noémi, ez utóbbi biztosan naiva szimpatizáns, pedig ugye.
5. utolsó nap reggelén még visszacseréltették a párokat. eleve az, hogy elég volt 2 szavazat (boritékolható volt, hogy egymást választja máté és edina), pedig 3nak kellett volna lennie (50%+1db). azért megnéztem volna egy roli+edina páros meddig jut a hűséggömbbel.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.25. 16:27:25

@szepi79, első ezen a néven: előbbi:D

A karaktereket szeretem, a rossz, mindig érdekesebb:D

@beacska: jó, igyekszem, de lesz valami haszna?:D

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: beszéltem nyíllel, elvileg csinál nekünk új fejlecet:D Mindenki bántja Anikót:(

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.25. 16:36:14

@szepi79, első ezen a néven: haláli vagy:D Nagyon bírlak:D

Nekem külsőre Noémi jobban bejön, mint Edina. a legnagyobb bajom Edinával, h nem barátságos az arca, nekem. Lehet, h a szája teszi, lehet, h nem. Nem tudom. Mindegyik lányban megtaláltam a szépséget.

beacska 2012.05.25. 16:53:54

@szepi79, első ezen a néven: mindjárt olvasom tovább, de: nem nézem rózsaszín szemüvegen. de a kirohanásai teljesen emberiek. Kontroll alatt nem az ilyen szélsőséges viselkedést értek, ami szerintem simán belefér, aztán visszabillent. azt értettem alatta, hogy végig tudatában volt a játéknak, ami edináról pl. nem mondható el. Andi pl. szerintem elvesztette a kontrollt, belelovallta magát egy dologba (edina kirakása), és nem tudott kilépni belőle. edina meg az önsajnálatba. Szerintem ezt a bezártság hozta ki belőle. Sokan meg egyszerűen kikapcsoltak (Krisztián, Kíra és Pít is...)

szepi79 2012.05.25. 16:55:01

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: oké, noémi is bejön, edinából leginkább a szemei tetszenek nagyon. persze amikor épp nem szomorú kutyaszem. (lol, azért az is mekkora elbaszása volt andinak, hogy "kutyafej". nincs kutyafeje, csak kutyaszeme, az meg viszont nem sértés.) viszont mindkét csajtól a falra másznék egy idő után. noémitől előbb, viszont tőle nem tartósan. edinának meg egy ideig nyelném a hülyeségeit levi módra, aztán egyszer csak robbanna a bomba, és onnantól kezdve nem tudnám elviselni sokáig. (ezt fixen mondom tapasztatból, mert volt ilyen csajom, csak nem nézett ki olyan jól, ami indokolta volna/elfogadhatóvá tette volna a picsásságát.)

beacska 2012.05.25. 16:57:35

én nem tudok külsőségekről nyilatkozni. A lányokról nanáá, hogy nem, a fiúknál meg nem árt legalább egy szemkontaktus, pár szó, hogy kiderüljön, mi van bent...

szepi79 2012.05.25. 16:59:06

@beacska: "de a kirohanásai teljesen emberiek."
nem értünk egyet. az emberi, hogy voltak kirohanásai, de ahogy viselkedett közben, az gáz volt. edinában meg az volt a gáz, hogy nem volt semmi kirohanása, mindig mindenkitől ő kért bocsánatot. tipikus áldozat a csaj, szvsz a pénzből se fog sokat profitálni.

"azt értettem alatta, hogy végig tudatában volt a játéknak": igy oké, igy elfogadom.

"Szerintem ezt a bezártság hozta ki belőle.": előfordulhat, de én csak az alapján tudok megitélni embereket, amiket (a képernyőn) látok belőlük. simán lehet, hogy a való életben nem ilyen, szivesen csalódnék benne pozitivan.

szepi79 2012.05.25. 17:00:36

@beacska: nade pont az a külsőség lényege, hogy "ne derüljön ki, mi van benn" :DDDD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.25. 17:12:25

@szepi79, első ezen a néven: egyetértek:D Edinát barátnőmnek sem tudnám nagyon elviselni, az örökös siránkozástól sírnom kell:( Noémit meg a cafka faktora miatt nem:D A többi is katasztrófa. Mondjuk nem apácákat hívnak ilyen műsorba. Jó is lenne. Ez nekem nem fér az erkölcsi nívómba, de nekik igen:D

@beacska: most csak a tvről beszélünk:D

beacska 2012.05.25. 20:48:48

@szepi79, első ezen a néven: de én nem tudok elvonatkoztatni....mondjuk most éppen magamnak mondok ellent: a férjembe úgy szerettem bele, hogy 100 méterre láttam egy póló nélküli szőrös acélos férfitestet. Mire megtaláltam a szemüvegem, felvette a pólóját (mert szégyellős), úgyhogy állhattam neki keresgélni egy komplett évfolyamban, hogy ki volt... ;DDD

beacska 2012.05.25. 20:50:40

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: én sose "szerettem bele" egyetlen filmszínészbe sem...mondjuk Rudolf Péter volt az egyik ideálom, aztán most 20 év múlva a férjem pont olyanná öregedett, mint ő ;)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.26. 09:35:56

Máté, mint legszexisebb férfi?????????????

Igen:

www.borsonline.hu/20120526_balheval_zarult_az_eden_hotel_2_bucsubulija

Na kérem, itt van mindennek a legalja:P

Van benne Noémi 42 éves pasijáról is szó:)

szepi79 2012.05.26. 17:09:14

off: jelenleg elérhető nálam az összes rész. kb. 1 hét múlva le lesz törölve, kivéve ha kapok rá visszajelzést, hogy még van rá igény.

beacska 2012.05.26. 19:25:40

@szepi79, első ezen a néven: részemről mehet, és köszönöm, hogy ilyen szorgalmas voltál, rád mindig lehetett számítani ;DDD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.26. 22:24:12

@szepi79, első ezen a néven: most megkaptad, h jó pasi vagy:) Köszönöm, nekem sem lesz rá szükségem.

@beacska: mi újs?

beacska 2012.05.27. 17:14:48

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: igen!!! azt írta, nagyon jól esett neki, amit itt olvasott (épp akkor meditáltunk azon, hogy mi sem járnánk a helyébe a talikra, és hogy hogyan ki lett vele cseszve...), és hogy ha bejelölöm a személyes FB-jén, visszajelöl ;))...s lőőőn....;))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.27. 18:48:32

@szepi79, első ezen a néven: olvass a sorok között:D

@beacska: juhééééé:D Kérdezd már meg, kérlek, h ha bejelölöm, akkor visszajelöl-e:D A nevemet tudod:D

Meg ha van kedved, akkor fészen bemásolhatnád nekem, h mit írtál:):):)

szepi79 2012.05.27. 22:53:37

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: olvassak a sorok között... de hát pasi vagyok...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.29. 11:16:04

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Engem is érdekelne mit írt, ha nem titkos.
Én is üzentem neki röviden és azt írta vissza, hogy örül, hogy vannak még ilyen emberek is. Szóval remélem a sok fújjolós ellenére kicsit feldobtuk. :)

@szepi79, első ezen a néven: Bíztam benned, hogy PocokPower :))) Érdekes, hogy Szandra is ennyire bejön/tt neked. Ízlések és pofonok... :)

Minek a részei elérhetőek? TH? Ha szinkronos, akkor érdekelne engem is.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.29. 11:16:55

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Máté nekem se szexis, egyáltalán nem, és egy percig se bíznék benne, első ránézésre sem.

szepi79 2012.05.29. 13:24:12

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: csak anikóhoz képest jött be. meg az ÉH1es éjjelkamerás felvételei szerint romantikázás közben kedves meg figyelmes volt.

milyen TH?

beacska 2012.05.29. 15:24:56

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: nnna, bejelölted? nem túl sűrűn jár amúgy a FB-ra...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.29. 17:22:56

Szombaton egy huski kutya levett a lábamról. Szó szerint. Akkorát estem, hogy jó lehetett nézni. :) Nekem szaladt hátulról és kiütötte a lábaimat alólam. Kisebb bajokkal megúsztam. Szeleburdi kutyi, nem volt szándékos, játszottak, teljes erőből szaladtak, nem tudott megállni.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.29. 23:21:36

@szepi79, első ezen a néven: Értem. Én egy fotót szeretnék a macikáról, de nem találtam a neten sem. Ki tudsz egy képet menteni róla (ha nem nagy gond)?

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.30. 15:10:44

Juhhhúúúúúúúúúúúúú DOKTORNÉNI LETTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.30. 15:13:42

@szepi79, első ezen a néven: és ez mire fel mentesít?:D

@beacska: nem még, de igyekszem, eddig tanultam, de majd este mindenképpen, ha addigra felébredek:D

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: na, tényleg írok már neki:) Beusnak mondd, h mit írt, mert ezt ő kapta:D

A husky kutyus meg aranyos, biztos nagyon édesek lehettetek:D

szepi79 2012.05.30. 17:12:22

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: na, akkor most már meglátogatlak végre, mostanában eléggé hasogat a hátam :DDDD

gratula

szepi79 2012.05.30. 17:21:08

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: arra fel mentesit, hogy nem kell ilyenekhez érteni, mint pl. sorok között olvasás... :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.30. 17:31:49

@szepi79, első ezen a néven: jogász lettem, de gyere, szólok majd szívszerelmemnek is:):P Ha orvos lennék, 1: lenne biztosan állásom; 2: nem érnék rá itt pofázni:)

szepi79 2012.05.30. 18:08:02

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: vágom, hogy jogász lettél, ezért volt a sok smiley.

egyébként meg nem annyira baj, hogy TI elvárjátok, maximum valamelyik fél (az alárendelt, az meg ugye kapcsolatonként változik, hogy melyik) koppan egyet.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.30. 18:48:24

@szepi79, első ezen a néven: kicsit kómás vagyok, nem tűnt fel a sok smiley. Sorry:)

Az alárendelt fél............, de mondanám a véleményem:P:P:P

beacska 2012.05.31. 07:52:16

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: nnnnna, gratulaaa! jesszus, de "rég" ismerlek!!! emlékszem, amikor azon búsultál, hogy még egy fél évet kell várnod! dejóóóóó!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.31. 16:02:19

@beacska: köszi:) Bizony, de most nem ahhoz a tanárhoz kerültem, igaz, kértem is, h ne hozzá rakjanak 3adszor is. Mondjuk nem is volt tegnap, de kb leszarom. Mondtam, h rajta múlt eddig is.

Még nem küldtél képet a kutyáról:)

@szepi79, első ezen a néven: mi az, h alárendelt fél??????? Kutyák vagyunk mi, v mi?:D Jó, tudom, van aki dominánsabb, de na:) Tudtommal, nekem mindenki ezt mondta, h egyenlőek a felek, akkor most engem átvágtak????????????

szepi79 2012.05.31. 17:55:22

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: dehogy vagytok kutyák. egy kutyának sosem mondanám pl. azt, hogy csinálj egy szendvicset. :DDD

(egyébként igen, átvágtak.)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.31. 19:53:16

@szepi79, első ezen a néven: a kutyák intelligens állatok, te:D Megcsinálják a szendvicset is, ha kéred:) Nálunk nőuralom van, pl:P

Most te akkor engem felvilágosítottál?:O

szepi79 2012.05.31. 21:42:42

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: itthon is volt egy időben nőuNalom, de már szerencsére nincsen :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.01. 00:51:09

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: GRATULA!!!!!! :-))))))))))))))))) No és mi leszel ha nagy leszel? :) Mik a további terveid? Milyen területen lennél?

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.01. 08:53:27

@szepi79, első ezen a néven: aha, te ledegradálod a nőket, nem kellene, többet érnek, mint a pasik:D:P:P:P

Én abszolút nem vagyok unalmas pl, pörgök:D:D:D

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani:
köszi, köszi, édi vagy:)

Jogász:P
Nem tudom, egyelőre ahol sikerül állást szerezni, mert itt nagyon telített a piac:S Én környezetvédelem, gyerekvédelem vonalon indulnék el szívesen. Persze mindenképpen közigazgatásban.

genevieve 2012.06.01. 09:13:59

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: gratula:-)))

látom itt lehet az afterérzést pótolni, majd sűrűbben benézek:-)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.01. 11:22:51

@genevieve: és itt lehet drukkolni, hogy jobb társaság legyen a következő ÉH-ban. :)) Szívesen látunk :)

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Sok sikert kicsijogászunk :))))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.01. 12:08:04

ÉH1 Tünde nem lett az év playmateje:)

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: köszi:)
Megdobhatnál egy jó kis állással:)

@genevieve: köszönöm szépen:)

genevieve 2012.06.01. 12:17:40

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: a jobb társaságban egyetértek:-)

az első reality műsor ahol nem tudtam kedvencet választani:-D

beacska 2012.06.01. 12:51:40

@genevieve: háttemeg mi a lószart keresel itt? nem voltam hajlandó bajuszt akasztani veled a HV-n, hát hazajössz hozzám??? huss vissza a kis Edina-picsogókhoz, nyaljátok egymás fenekét ott...

genevieve 2012.06.01. 13:30:23

@beacska: kommentelek Dorothy blogjában:-)

beacska 2012.06.01. 13:36:40

@genevieve: hááát, kurva szarul fogod magad itt érezni, mert egy rakat Anikó fan közé csöppentél, és senki sem fogja a kis lelkedet ápolni, amikor szokásod szerint nekiállsz szapulni őt...és edinát sem fogja itt senki dicsérni...

valamint, nem fogom tűrni, ahogy engem áskálsz. szóval, érezd magad szarul...ha ez kell neked...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.01. 13:43:10

@beacska: @genevieve: ne szeressétek már ennyire egymást:D Esetleges megbékélés?

Én csak társszerző vagyok amúgy:)

genevieve 2012.06.01. 13:45:59

@beacska: rendben, ha majd ellened áskálok, akkor azt ne tűrd:-)

edina meg nem kedvencem, igy nem fogom rosszul érezni magam, ha nem lesz dícsérve:-)

anikóról meg a véleményem nem fog változni, és ha majd úgy fogalmazok vagy olyat írok ami a blog gazdájának nem fog tetszeni akkor rám szól, vagy kitílt:-)
abban a formában ahogy azt minden kultúrált ember megteszi:-)

genevieve 2012.06.01. 13:48:48

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: én nem szeretem beácskát, de nem is gyűlölöm:-)

én simán elvagyok úgy, hogy nem szólok hozzá se közvetlenül, se közvetetten, ha ezt ő is betartja megbékélés lesz:-)

de, ha Te mint társszerződ úgy gondolod nem látsz itt szívesen akkor szólj:-)

beacska 2012.06.01. 13:53:27

@genevieve: tudod, azzal nincs is bajom, ha közvetlenül nem szólsz hozzám, de már százszor megkértelek rá, hogy közvetetten SE fejtsd ki a véleményed az általam szóltakhoz. VAAAGY tedd meg közvetlenül. De ez a sunyi stílus, amit te nyomsz, nekem nagyon gáz...egy gerinctelen kígyó vagy. Nem utállak, csak ingerel a jelenléted...

...és ha megkérhetnélek, ha nekem írsz (esetleg) mellőzd a szmáljikat, mert nem vagyok vevő az álszent cinikus modorodra.

beacska 2012.06.01. 14:07:43

@genevieve: látom nem szarsz magasról rám...hááát erről beszélek....vigyoroghatsz itt össze-vissza, attól még egy nem leszel te a JÓ...gyorsan, szaladj egy kört...kérdezd végig a többieket, hogy te milyen békülékeny vagy...hülye...picsa...

szia Lady, találkozunk a FB-on...ide többet nem jövök...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.01. 14:44:23

Új poszt: afteredenhotel.blog.hu/2012/06/01/kedvenceink_2014

Nem lehet kommentelni!

Készül a következő is, ha akartok, addig nem:D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.01. 23:20:27

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: @beacska: @genevieve:
Lady drága, én nem tudom mi folyik a két hölgy között, nem jártam kommenteket olvasni a HV-re, nem vagyok jogosult ítélni, ezért felkérlek, hogy dönts az ügyben!
Véleményem:
Ha nincs békülés, és összeférhetetlenség áll fenn, akkor a magam részéről nem szeretném Beácskát elveszíteni, oszlopos tag (mondhatni családtag) itt nálunk, nagyon hiányozna nekem. Genevieve-t nem ismerem, nem tudom hogyan talált ránk (üdvözöltem mivel azt gondoltam ti hívtátok ide), de a mi kis közösségünket ne bontsa meg senki, szerintem.

(Megjegyezném, hogy ha bármikor eldurvulna a helyzet, például rosszindulatú támadások sora érne minket, akkor zárttá tehetjük bármikor a kis blogunkat.)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.01. 23:21:36

@beacska: Ez a kutyus is nagyon édes! :))))))) Milyen a természete? Fürge izgő-mozgó vagy inkább nyugodtabb típus?

beacska 2012.06.02. 10:25:53

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: fura, mert mindkettő. Magában hordozza a fajtájának "ősi" tulajdonságait. (csak a múlt század elején tenyésztették ki a puli és a francia terrier keverékeként). Mivel munkakutya (pásztor) jóformán fáradhatatlan. Ha dolgozik (lsd. labdázik) ezerrel ott van. aztán, amikor vége, ezerrel alszik. majd felébred, mintha mi sem történt volna és hozza a labdáját :))

Az "ősi" fajta képes volt európa bármelyik részébe elterelni a nyájat akár pihenés és evés nélkül. Csak a munka végeztével, akkor kapott kaját, amikor a gazdi is evett, és vetett neki. Ezért nem túl torkos, és beosztja a kaját, bármikor is kap enni, hagy belőle reggelre, hogy velünk egyen :)))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.02. 21:00:35

@beacska: Gondoltam. Energiabombának néz ki :) Ti sem győzitek dobálni a labdát? Frizbi érdekli?
Az én Kitti kutyám is úgy nyargal, hogy ÍJUHÉÉÉÉÉj... :) - ezt mondta egy fickó a télen, hogy így fut hogy juhéééééj... és az ő kutyája bezzeg csak fekszik otthon. :)
Imádja a labdát, botot,akár vízből is kihozza, imád úszni, és az abszolút kedvenc a frizbi. Amikor tudja a levegőben kapja el.

beacska 2012.06.02. 22:39:36

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: :))) Bojtár a lasztit is levegőben kapja el...:))vettünk frizbit is, de nem érdekli...csak a labda.

beacska 2012.06.03. 10:40:50

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: amúgy nem tudom, más kutya is ilyen kotnyeles-e, de ennek mindig mindenhol ott kell lennie, és beleütnie az orrát. :DDD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.03. 22:12:50

@beacska: a iénk még belénk is bújik:)

Holnap írok bővebben.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.04. 05:42:41

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: na, gondolkodtam, úgy érzem, h nincs miben dönteni, mert zsöni van olyan intelligens és tiszteletben fogja tartani a blogot! Sajnos, ha kibékíthetetlenek, márpedig igen annak tűnnek, akkor valóban meg kell oldani valahogy. Viszont úgy gondolom,h zsöni egy okos nő, aki megérti a régi társaság igényeit, nem lesz szükség döntésre!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.04. 05:48:39

@beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: nekünk a kutya kőmániás, van mindig egy kedvenc köve és azt hurcolássza egész nap megállás nélkül. Azt el kell dobni neki, visszahozza, fáradhatatlan. Most a nagyról beszéltem. Ja, meg hihetetlenül hebrencs még mindig. Nem tudom, h egy évig mi történt vele, sittes kutya, rendőrök szedték el a gazdájától, mert az lecsukta, de ideggyengének tűnik szegény, de kordában lehet tartani. Viszont a kocsikat, kinti állatokat, embereket, gyerekeket nagyon nehezen viseli, mondjuk a portán belül barátságos.

A kicsi az csak ott akar lenni, ahol mi vagyunk, sehol máshol, órákig bújik beléd, vele kell foglalkozni, senki mással:D Aztán amikor végre elzavarjuk, akkor is ráfekszik a lábadra és ott van. Amúgy tök haszontalan, pedig ez is munkakutya. Végül is éber, ugat, stb, de patkányt nem fog, pedig erre fejlesztették ki. Viszont rohadt makacs:D

genevieve 2012.06.04. 09:57:41

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: huhh, de korán keltél:-)

Valóban, zsöni van olyan intelligens, hogy tiszteletbe tartja az embereket:-)

Feltéve, ha azok is tiszteletbe tartják őt:-)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.04. 10:17:44

@beacska: Szerintem azok ilyenek, amelyek állandóan az emberen lógnak. Mindig érdekli mit csinálunk, mi történik. Vannak olyan fajták, amik meg tök jól elvannak magukban is, csak legyen néha kaja. Egy ismerősömnek két kutyája van, ő mesélte, hogy az egyik (kuvasz) elvan magában, nem lóg a nyakán, a másik (golden) állandóan vele akar lenni, lépni sem bír tőle.

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: bibibiiii az én kutyám már 2 vakondot megfogott :-))))

Ki korán kel Bruce Willlist nyer. Ma kora reggel fél méterre voltam tőle. Itt a Deák utcában volt valami forgatás. Film vagy riport nem tudom, de rengeteg ember volt itt. Szóval itt állt a fal mellett, ahol elhaladtam, ha akartam volna meg is érinthettem volna, de akkor nem tudnék többet kezet mosni. :) Amúgy ugyanolyan, mint a filmeket, lazán állt ott, nézelődött, valaki épp beszélt hozzá. Szimpatikusnak és egyszerűnek, hétköznapi embernek tűnt.

beacska 2012.06.04. 13:10:32

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: nem lehet, hogy azért nem fog patkányt, mert...hmmm...viszonylag kevés van belőle a házatok táján? D

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: nálunk a cica fogdossa a vakondokat...de ma egy gyíkkal állított haza :DD

Bruce Willis forever !!! ;DD

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.04. 15:59:55

@beacska: Nagyon szimpi emberkének látszott BW :) Sajnos siettem, nem bámultam hosszan. Meg nem is szoktam odamenni az ismert emberekhez csak úgy. Viszont nem jövök zavarba előttük, ha oda kerülök normálisan beszélek velük, mint bárki mással, ők is emberek. Emlékszem kolléganőim annak idején hebegtek-habogtak amikor valamelyik fejes lejött közénk és kérdéseket tett fel. Egy értelmes mondatot se tudtak kinyögni. Nem kell hasra esni előttük.

beacska 2012.06.04. 16:42:24

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: hát igen. nagyon furcsa volt nekem, amikor a Petivel ebédeltünk, meg söröztünk, és a körülöttünk lévők úgy néztek rá, mintha ő lenne a Megtestesült Csoda. Hebegve-habogva kértek tőle fényképezkedést, meg autorammot...pedig ő még Celebnek is pindurka! De még én is éreztem, ahogy a szeretethullám átsöpört felette (huh, de szentimentális lett :DDD)...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.04. 19:33:54

@beacska: elsírta magát?:D

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: patkány már nincs sok, de lesz, az összes szomszédnál van, csak nálunk nincs?

beacska 2012.06.04. 21:01:21

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: :DDD nem sírta el magát. Kezdetben bosszantotta, de ahogy nőtt az elfogyasztott sör mennyisége, egyre lazább lett ;D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.04. 22:30:32

@beacska: aha, így is lehet hívni:P Egyébként ez a celeb szó olyan irritáló:D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.04. 22:31:28

@beacska: aha, így is lehet hívni:)

Egyébként ez a celeb szó olyan ronda:( Úgy nem szeretem.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.04. 22:47:48

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Szerintem is ronda szó. Szerintem nálunk csak ismert emberek vannak, nem igazán szupersztárok.

@beacska: Érdekes lehet. Ő a mi Bruce W.-ünk. :))) Ugye Lady? ;-)))
Mennyire változott meg az élete a szereplés óta? Nem bánta meg?

Szepi hová tűnt? Igyekeznem kéne találkozni valami női hírességgel, hogy ő is hozzá szóljon! :) Kit cserkésszek be neked? Angelina Jolie talán jön még forgatni. Ő jó lesz? :)))

beacska 2012.06.05. 08:01:52

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: semmiképpen nem bánta meg. ez tökre nekivaló volt ;D
a változásoknak lassan vége. Éppen időben: már unja a sok macerát. Éppen kiélvezte, és mire megunta csillapodik...bááár, a nyáron (még a VV előtt) mesélte, hogy még mindig felismerték a Survivorból ;D
a VV-ben sokkal többen szerették, mint "utálták", úgyhogy ez valszeg nem fog elmúlni ;))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.05. 12:14:33

@beacska: Gondolom aki odamegy hozzá, az többnyire szerette. Meg ha nem is,akkor is meg lehet hatódva, hogy celebet lát :)))))
Vna még hasonló terve? ÉH-ba nem akar menni? Kicsit gyúr és mehet is. :)

szepi79 2012.06.05. 13:14:50

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: vagyok. csak tegnap érdekes napom volt, a cégnél nem volt hálózat, mindenkit hazaküldtek, hogy otthonról dolgozzon, mert kivülről bejelentkezve meg volt, ezzel csak 2-3 órácskát vesztettünk. pénteken is voltam, de a catfight-hoz meg nem volt mit hozzászólni, meg popcorn se volt nálam.

ex-macskás képe(ke)t meg majd küldök.

szepi79 2012.06.05. 13:32:38

ja, és ha már celebet akartok az ágyamba szervezni, akkor Jennifer Connelly. Vagy ő, vagy ii/i.

(ii/i = kéti peri)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.05. 19:37:46

@szepi79, első ezen a néven: ez a poén nagyon durva volt, csak mondom:D:D:D:D:D

A vastag szemöldököt Kiszel Tünde is tudja prezentálni:P

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: de ők magukról azt hiszik, h szupersztártok:D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.05. 22:27:29

@szepi79, első ezen a néven: Rákerestem. Ahogy a képeket nézem JC tisztára Éden Edina :))))
Na majd nyitva tartom a szemem a belvárosban és becserkészem ha erre jár!

szepi79 2012.06.05. 23:31:23

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: nem, JC tisztára egyik exem. meg ez a csaj normális, edina meg hát nem annyira.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.06. 05:37:55

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: alapvető különbség, h az egyik kék szemű, a másik barna. :) És enyhén szólva is feltűnő:)

Rakok ki új posztot, ha minden igaz!
süti beállítások módosítása