HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristof (1) kristóf (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

4. hét- Enrico, Tomi

2012.03.26. 08:00 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Enrico (22)

foglalkozása: egyetemi hallgató

 

lakóhelye: Budapest

 

csillagjegye: Kos

 

 

 

 

 

Mivel tudja, hogy nem első támadóként érkezik, úgy képzeli, az Édenben már kialakultak a biztos párok, az egymással szimpatizálók klikkekbe rendeződtek, ezért tervei szerint először felméri majd a terepet és a hozzá értékrendben közel álló csapathoz csatlakozik. Biztos benne, hogy nem lesz könnyű dolga, de mindent bevet majd, hogy megkedveltesse magát a lányokkal és sikerüljön egyiküket a párválasztó ceremóniáig elhódítania. Bejönnek neki a sportos, mediterrán típusú lányok, a legtöbb pasival ellentétben nem mellközpontú az érdeklődése, mindene a szépen kidolgozott, kerek fenék. A hódításnál szeret kezdeményezni és nagyon hisz a szemkontaktusban, a testbeszédben. Tudja, hogy a férfi valójában csak visszajelez, de igazából mindig a nő választ. A szabadidejét szereti a családjával és a barátaival tölteni, edzőterembe jár, olvas, dobol és gitározik is. Ha megnyerné a 25 millió forintot, akkor ingatlanba fektetné a pénzét.

Tomi (34)

foglalkozása: üzletvezető

 

lakóhelye: Budapest

 

csillagjegye: Mérleg

 

 

 

 

 

A családi vállalkozásban üzletvezetőként dolgozó fiú nem vallja magát csajozós típusnak, szeret udvarolni, de nem szokta lerohanni a lányokat. A sportos, középmagas, hosszú hajú, szép szemű hölgyek az esetei. Több, mint hat éve foglalkozik egészséges életmóddal, sokat sportol, és mindig odafigyel arra, hogy mit eszik. A célja, hogy minél több embert rávegyen, hogy odafigyeljenek magukra és ráébredjenek, nem kerül nagy erőfeszítésbe az egészséges életmódot életvitelszerűen művelni. A vércsoport diéta elkötelezett híve. Az Éden Hotelben a bizalmat és az őszinteséget tartja a legfontosabbnak, ez a kulcs a játék megnyeréséhez. Ha ő lenne a műsor idei győztese, a 25 millió forintból lakást, autót venne, a vállalkozásába fektetné és természetesen jótékony célra költené.

BRÉKING NYÚZ!!!!!!!!!!!!!

Az egymással az Éden Hotel 2-ben találkozó, majd egy párt alkotó Tamás és Anikó között egyelőre még nem volt szexuális kapcsolat, azonban kiderült, hogy a szüleik között már igen.

Tamás és Anikó 2012-ben találkoztak egymással életükben először az Éden Hotel 2 a mexikói forgatási helyszínen. A két fiatal a bekamerázott luxusrezidencián hamar megtalálta a közös hangot, és miután Tamás egy feladat segítségével védettséget szerzett, majd kiejtette a lány első párját, Gábort, már semmi sem állhatott útjába, hogy együtt folytassák a taktikus valóságshow mindennapjait.

Noha a két fiatalnak a szabályoknak megfelelően egy szobába kellett költöznie, ahol kettesben tölthetik a fülledt éjszakákat, az esti tequilázások és a nagy franciaágy kombinációja az eddig adásba került részek tanúsága alapján mégsem indította be a kémiát. Nem úgy, mint a szüleik között.

Bors ugyanis megtudta, hogy a két versenyző anyukája és apukája sok-sok évvel ezelőtt tovább jutottak egymásnál, mint gyermekeik.

– Miután hazatértem Mexikóból, anyukám töviről-hegyire kifaggatott, hogy milyen párjaim voltak. Mire én elkezdtem neki Anikóról mesélni. Mikor kimondtam a vezetéknevét, anyu egyből visszakérdezett, hogy nem véletlenül egy balett- táncos az édesapja? Mire én rávágtam, hogy „de, igen”. Erre anyu sejtelmesen csak annyit reagált, hogy valaha ők nagyon jó viszonyban voltak. Addig-addig faggattam, míg kibökte, hogy Anikó apukája vette el a szüzességét kábé negyven évvel ezelőtt – fedte fel a titkolt történetet Tamás, aki igazán őszinte viszonyt ápol szüleivel, így nyíltan beszélnek fiukkal az intim témákról is.

– Nagyon meglepődtem, amikor Tomi fölhívott, és közölte velem a hírt, de jót derültünk rajta – tette hozzá nevetve Anikó.

Bors:

Horváth Évát nap mint nap láthatják a ­valóság­show-rajongók a Viasat3-on futó Éden Hotel 2 műsorvezetőjeként. De nem csak a kamera előtt szerepel, komoly háttérfeladatokat is ellát.

Nemrég tért haza az Éden Hotel 2 mexikói forgatásairól. Hogy érezte magát a két és fél hónapon át tartó munkálatok alatt?
Nagyon jól éreztem magam egy ilyen egzotikus országban. Az egyetlen dolog, ami talán kicsit kényelmetlen volt, hogy rengeteget kellett ingáznom napi szinten a szállásunk, illetve a forgatások helyszínéül szolgáló villa között egy kanyargós hegyi szerpentinen. A mexikóiak elképesztően temperamentumosan vezetnek, mintha nem volna veszélyérzetük. Tele is van fejfákkal az út széle. De mindezt leszámítva csak áradozni tudnék az engem ért élményekről.

Meséljen!
A Csendes-óceán partjainál laktunk, ennek köszönhetően fantasztikus természetközeli kalandokban lehetett részem. Egyszer például kihajózhattunk bálnalesre, mert az év ezen időszakában arra úsznak az egyébként máshol élő púpos bálnák. Akkora szerencsénk volt, hogy egészen közelről láthattunk egy anyát a kicsinyével, ahogy fel-feljönnek a mélyből levegőért, majd nagyokat csapnak a farkukkal, mielőtt újra lebuknának. Vagy például a tojásból frissen kikelt, aprócska tengeri teknősöket engedhettünk vissza a vízbe egy helyi keltetőtelep munkatársainak segítségével. Ezek igazán megindító dolgok voltak.

Hogy érzi, műsorvezetőként miben változott vagy fejlődött az Éden Hotel előző évada óta?
Azt gondolom, hogy sokkal lazábban, könnyedebben és természetesebben vagyok képes hozni a kamerák előtt azt a karaktert, amit ez a valóságshow-formátum megkíván. Egy idő után már tartottak is tőlem rendesen a játékosok.

Most, hogy a forgatások véget értek, milyen viszonyban van velük?
Teljesen jóban. Nem is lehetne ez másképpen, hiszen a Viasatnál én látom el az egykori játékosok menedzsmentjét. Így volt ez egyébként már az első évad szereplőivel is, az ő haknijaikat is rendszerint én szerveztem le. A modellszakmában megszerzett kapcsolati tőkémet kiválóan tudom kamatoztatni ezen a téren. Mindezek mellett pedig értékesítési feladatokat is rám bízott a csatorna az Éden Hotellel kapcsolatban. Így már részt veszek többek közt a műsor reklámidejének eladásában is. Örülök, hogy immár a közgazdasági tanulmányaimmal is hozzájárulhatok az egyébként saját gyermekemnek tekintett valóságshow sikeréhez.

Az Éden Hotel első évada után kiderült, hogy boldog párkapcsolatban él az egyik viasatos kollégájával. Mi újság most ezen a téren?
Köszönjük szépen, minden rendben van velünk, de a magánéletemről továbbra sem kívánok bővebben nyilatkozni.

Ön mindig is elismerően nyilatkozott Stohl András műsorvezetői rátermettségéről. Hosszú ideig voltak közvetlen kollégák. Mi a véleménye a frissen szabadult színész ügyének végkimeneteléről?
Nagyon örülök, hogy végre kijöhetett. A nyilatkozatait olvasva biztos vagyok benne, hogy rettenetesen megbánta a dolgot, és borzasztóan sokat ­tanult az eseményekből.

 

Stop.hu:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az Éden Hotel2 játékosa, Horváth Gábor a harmincöt évével a legidősebb férfiként szerepelt a műsorban. Foglalkozását tekintve ács. A játék elején még úgy gondolta, hogy élettapasztalata és emberismerete lesz az, ami előnyére válik, ám hamar kiesett a Viasat3 stratégiai realityjéből. Kevesen tudják róla, hogy nemrégiben a fulladástól mentett meg egy idős férfit.

- Régebben nagyon sokat kajakoztam, ebből adódóan felkértek, hogy segédkezzem egy fesztiválon. Itt történt egy igen emlékezetes baleset, amikor egy motorcsónakkal száguldottak el mellettünk, ami annyira megbolygatta a vizet, hogy egy idős társaság felborult. Mindannyian beleestek a vízbe, szegényeken eluralkodott a pánik, rettentően megijedtek - mesélte a Star magazinnak Horváth Gábor, aki azonnal beugrott a vízbe, hogy segíthessen a bajbajutottakon.

- Mindenkit próbáltam a felszínre húzni, de észrevettem, hogy egy idős férfi beszorult. Visszaúsztam hozzá, szerencsére sikerült kiszabadítanom őt is.

87 komment

Címkék: hét 4.

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr64339933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.26. 19:39:54

Na de miért nem ír senki? Mindenki elhagyott?:O

beacska 2012.03.26. 20:12:33

én észre sem vettem az újat! de már vagyok!!! ;)

beacska 2012.03.26. 20:17:39

én egy gyereket mentettem ki a tengerből: nap mint nap láttam, hogy mindig úszógumival megy be, meg a nagyobb tesójával. és egyszer kint napoztam, és látom ám, hogy a kiskölyök (kb. 4 éves és horvát) masírozott be egyedül, karúszó nélkül a tengerbe. Úgy ment be, mint a filmeken, és szépen el is merült...mint a filmeken...én meg rohantam be, és kikaptam...szegény azt sem tudta, mit akar a néni :))) és még le sem tudtam cseszni...:)))

beacska 2012.03.26. 20:26:16

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: persze. Aranyfokozatút ;)..." pálinkát is lenyomtam gyorsan a nagy ijedtségre ;))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.26. 20:26:57

@beacska: és úgy vetted át a kitüntetést?:D Szép lehetett:P

szepi79 2012.03.26. 20:30:02

sziasztok. én dögrováson vagyok, még szombaton lebetegedtem, de akkor még mentem dolgozni, tegnapra már elég rosszul voltam, mára meg pláne. valami influenza lesz, lázam szerencsére még nincs, csak hőemelkedés, nem is köhögök, de az orrom tropára ment, teljesen be van dugulva, csak a számon át kapok levegőt, ennek megfelelően jó szarul alszok.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.26. 20:30:32

@beacska: azért be sem mentem volna a vízbe:D Anyagi jutalom járt hozzá?:D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.26. 20:31:46

@szepi79, első ezen a néven: oh, Te szegény:( Gyógyulj meg! Van aki ápoljon?

(átengedi a levegőt a fogszabi?:D)

szepi79 2012.03.26. 20:32:00

ja, de a lényeg, hogy ÉHt nézek, holnap meg erőteljesebben leszek jelen fórumozni :D

szepi79 2012.03.26. 20:32:52

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: nincs senki, de én nem vagyok "jó beteg", ilyenkor engem békén kell hagyni, azzal mindenki jobban jár.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.26. 20:50:51

@beacska: ááá, a tipikus pasi az, amelyik egy kicsit megfázik, még csak keresi a zsepit, de ő már halálán van:D És kell a tea, törődés, bújás, stb:D:D:D

beacska 2012.03.26. 20:56:43

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: nálunk nem. Nálunk csak apu ilyen. A férjem, meg a Tesóm pont fordítva. neki semmi baja nincs, nem is vesz be semmit, a teát ÚGYSE issza meg, és hagyjam békén csak meghalni szeretne...aztán 41 fokos láznál az 5. napon mégis nagy nehezen beadja a derekát ...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.26. 21:00:29

@beacska: akkor az a nem teljesen tipikus:D

Szepi is meghalni akar vajon?:) Felajánljuk neki a temetést, mármint, h elmegyünk rá?:)

szepi79 2012.03.27. 00:50:17

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: nem igazán.

@beacska: ezzel ritkán szoktak vádolni :D

egyébként általában jól szoktam tűrni a betegségeket, szombaton még dolgozni is bementem, más kérdés, hogy sok érdemi munkát nem sikerült végezni, de ez csak fele részben múlt rajtam :D

szepi79 2012.03.27. 00:51:47

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: igen, azt azért reméltem, hogy nem úgy gondoljátok a temetésemet, hogy én még másznék kifele a sírból, de ti még rásomnátok a fejemre kettőt ásóval "jobb lesz így szegénynek" jeligével...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.27. 09:18:48

@szepi79, első ezen a néven:

1, minek akarnál te mlg kifele mászni?:) Mire való az orvosszakértői vizsgálat?:P Hidd el, elég halott leszel:)

2, sosem segítenék rá a halálodra, rábíznám másra, én egy gyenge nő vagyok:D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.27. 14:05:46

@szepi79, első ezen a néven: az valóban elegáns, de elég, ha magadtól feldobod a talpad:D Vagy megkérjük beácskát, ő biztos tapasztaltabb:D

beacska 2012.03.27. 21:15:15

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: miben, embere elpusztításban? én a lassú-gyilkolás-módszerének híve vagyok :)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.27. 22:55:11

@beacska: úgyis jó, szenvedjen, csak:D

(Miskolc, Felsőzsolca)

beacska 2012.03.27. 22:58:13

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: mármint, hogy az embereddel nem laktok együtt? (hül-hül)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.27. 23:02:59

@beacska: nem-nem, ő Miskolc, én Felsőzsolca. Ahhoz még szegények vagyunk. Legyen diploma, jó állás, stb, majd utána. Remélem:D

beacska 2012.03.27. 23:04:23

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: óóóó, meg sem fordult a fejemben...bocs...vhogy triviális volt az együtt élés. de fura...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.27. 23:05:31

@beacska: csak szeretném, de az még nagyon messze van. Itt Borsodban, nem olyan könnyű az:(

Jó éjt!

beacska 2012.03.28. 11:25:16

@szepi79, első ezen a néven: SZEPIIII! légyszi tedd fel a keddi extrát, mert már nagyon kíváncsi vagyok rá!! kösziii

Móka na 2012.03.28. 12:51:46

Szevasztok!!!

Milyen az új srác? Nem annyira agyhalott, mint a többiek? Kinek ki most a kedvence?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.03.28. 13:35:05

Sziasztok! :)
@Móka na: Most két fiúval több van, így gondolom az egyiknek ma hirtelen halál lesz és uzsgyi kifelé. Enricóra tippelek. A másik jobban bejön a csajoknak.
@szepi79, első ezen a néven: Jobbulást! :)

beacska 2012.03.28. 13:38:02

@Móka na: szia! nekem Pít lett az egyik kedvencem. A két új fiú közül az elsővel már összecimbizett. Kicsit szorítok, hogy ő maradjon bent, de nem valószínű. Ami még ellen szól, a neve: hogy választhatta a DANI név helyett az ENRÍCÓT??? (fejcsóva)

amúgy mindkét újfiú fölötte igen értelmesnek látszik, kár, hogy az egyiknek mennie kell :(((

de Enricó kicsit tutyimutyi...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.03.28. 15:36:17

@szepi79, első ezen a néven: Nekem ilyenkor az ülvealvás segít kicsit, fotelben szunyókálva nem fulladok annyira.

Én örülnék ha a régiek közül menne 2 fiú, Tomi és Krisztián, a két böszme baromi beképzelt bunkó.

szepi79 2012.03.28. 16:17:33

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: tény, de olyankor az álom sem olyan pihentető, illetve feldőlök magamtól, és akkor megint ott vagyok, ahol a part szakad.

én is nekik örülnék a legjobban, de akkor meg sokkal kevésbé lenne érdekes a buli, sztem max 1 régi fog menni, az újak közül pedig még ma valaki.

beacska 2012.03.28. 16:44:57

@szepi79, első ezen a néven: bedugult orr esetén én a családomat a NOZI nevű mentolos szippantóval szoktam zaklatni. kb. 250 ft, akkora mint egy rúzs, de üt mint állat. ;)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.28. 17:19:01

@beacska: juj, azt de szerettem kiskoromban:D Amúgy látom, h te lassan nyírod a családot:D

@Móka na: nekem bejön az új csávó. Kicsit túlgyúrt, de megteszi. Az eddigi kedvencem továbbra is Anikó. Repülhetne Alexa, Levente, ÚjDani. A többi kell a só miatt.

@szepi79, első ezen a néven: jobban vagy már?

szepi79 2012.03.28. 17:31:18

@beacska: na én ott halnék meg tőle. nem birom a nagyon mentolos dolgokat, a fogkrémem is enyhe, és már azt is nehezen viselem.

szepi79 2012.03.28. 17:43:45

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: alakulok. mondjuk a főnököm szólt, hogy holnap nem lenne baj, ha bemennék, mert lesz egy meeting, amihez kellek. egyébként már gondolkoztam rajta, hogy vagy csütörtökön, vagy pénteken már megyek melózni, mert most itthonról tolom, és az nem annyira frankó. nem elég hatékony, na.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.28. 19:51:32

@szepi79, első ezen a néven: még mindig az S. E.nál vagy? Illetve már nincs:), de annál? Mi lett vele?

szepi79 2012.03.28. 20:17:35

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: sose voltam náluk, csak simán az E-nél. hogy a S.E.vel mi lett, az kétrészes dolog:
1. nem tudom
2. nem is érdekel :D

ja, de még mindig ott vagyok, csak május óta már egy másik részlegen.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.03.28. 21:23:42

@szepi79, első ezen a néven: A kisebesedő orra pedig az Alsol nevű krém a legjobb, és nem is mentolos, nincs bántó szaga.

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: Sajnos ritkán :(, igazad van, de te nagyon jól tartod a frontot, büszke vagyok rád! :)))
Anikót én is kedvelem, mivel én vagyok az, najó Éden Aniót is kedvelem. Még Edinát is kedvelem, de rezeg a léc Máté miatt.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.28. 22:40:57

@szepi79, első ezen a néven: milyenek most a telók, mert ezt már hajíntanám a szemétre, mert igen utálom:)

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: :D:D, még a végén kiderül, h semmi sem volt igaz rólad:P

szepi79 2012.03.28. 23:00:58

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: mittomén, milyenek, van ugye az "almás nokia", a többin meg android megy, szal egy kaptafa mind. amelyik drágább, annak erősebb a hardvere, és gyorsabban lemerül, ennyit érdemes szerintem tudni a mai telefonokról.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.29. 09:08:43

@szepi79, első ezen a néven: de az "új" sony e. xperia mini/pro milyen? Mert ugye nekem most az x10 mini pro van, de kivagyok tőle:D

Te nem a mobil ágazatnál vagy?

@beacska: ez így van:D

szepi79 2012.03.29. 10:57:25

@beacska: az lehet, de attól még nem szeretem jobban.

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: nekem a régi mini x10 pro van, de én elvagyok vele.

de, a mobil ágazatnál vagyok, de az elég hatalmas terület, én leginkább a nagyon nagy dobozos részével foglalkozok, és annak is egy pici szeletével.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.29. 11:16:13

@szepi79, első ezen a néven: nekem az a szar, recseg, ropog, önálló életet él, beszélek telefonon, tárcsáz, lerakja, stb. Utálom. Küldenél egy újat? Megköszönném:P

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.29. 11:25:04

Ki lett egészítve a poszt!!!! Tessék megnézni!

szepi79 2012.03.29. 12:23:14

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: hát sajnos küldeni nem tudok, de hagytam egyet a hozzád legközelebb eső mobilboltban, csak majd ki kell még fizetni, de egyébként fullra a tiedé! :D

szepi79 2012.03.29. 13:58:03

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: nem mondtam, hogy küldöm, te irtad, hogy "küldenél? megköszönném". nem küldtem, így max nem köszönöd meg, de a lebaszást sztem nem érdemlem meg :D

vagy ha mégis, akkor meg 1 hónapja örihari, amiért nem küldtél pŐrkŐltet!!! nem fogadom el kifogásként azt, hogy nem tudtad, hogy mennyire várom!!!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.03.29. 14:15:31

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: @szepi79, első ezen a néven: Na tessék épp javasolni akartam a pörköltös megvesztegetést. Bizonyára ez esetben leesne egy telcsi a teherautóról, dobozostul. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.03.29. 14:18:28

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: Váúúúú, micsoda hír ez a szülőkről! :)))) Jót mosolyogtam rajta. Nem hiába no, kicsi a világ, főleg mifelénk magyaroknál. :)

szepi79 2012.03.29. 14:58:05

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: sajnos még továbbra sem azon a mobilos részlegen dolgozok, ahol lennének telefonok, de némi prököltért cserébe persze behazudok én bármit szivesen :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.29. 15:42:01

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: mi felénk magyaroknál???????? Hisz mindenki magyar:P

@szepi79, első ezen a néven: nem szoktam soha olyasmit csinálni, csak feleslegesen helyezkedtem várakozó álláspontra:D

A pörkölt meg rég elment, csak ámítasz, h nem jutott el oda:P

szepi79 2012.03.29. 15:47:06

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: márpedig ha megnézel, nem pörköltszaftos a pofám, fürdeni meg csak karácsonykor szoktam, tehát ha megjött volna, annak látható bizonyítéka lenne...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.29. 15:56:14

@szepi79, első ezen a néven: akkor a környékbeli postásokat vagy a kutyákat kell megkérdezni. Lehet, h a macskák voltak.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.03.29. 16:48:03

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: Gondolom a kínaiaknál ritkább az ilyen összefutás, nagyobb a létszám. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.03.29. 16:51:33

@szepi79, első ezen a néven: gyógyulsz?

Jah, képzeljétek nagylány lett a kiskutyámból. Tüzel, de nem fogynak a száraz levelek, viszont szaporodik az udvarlók száma. Viszont jól bírkozom hím kutyákkal, őrzöm a kicsikém lányságát! :)

beacska 2012.03.29. 17:09:27

Lady! Láttam a másikon, hogy egy szerkesztőt várunk vadul :(( megkérdezzem a Petitől facér-e? ;) vagy meleg? ;)..bár ez a MÁSIK csatorna ;)) (Attilát is húztuk, hogy beszerzett-e már rózsaszín inget, ha OTT érvényesülni akar...zavarba jött, de röhögött és azt mondta, le sem tagadhatjuk a Petit) :)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.29. 17:15:11

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ph, mekkora hős vagy, gratula:D Milyen száraz levelek?

@beacska: nem kell így már, nem láthatom mindennap, akkor nekem nem is kell:D Megkérdezheted amúgy:P

Még mindig tartják a kapcsolatot? Közben jól felhúznak engem:S

szepi79 2012.03.29. 17:17:17

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: alakulok. majd kiderül jövő hétvége elején a kollégák számából, hogy fertőzök-e még.

beacska 2012.03.29. 17:18:22

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: az egyetem-kar-doktori témában?

asszem tartják, hisz. A. a szomszédban lakik. Most is feltett a P. a FB-ra egy szavazási vérvényt, szavazz te is rá!!! ;) (nem mintha számítana bármit is)...és ha már ott vagy, jelölj be! ;)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.29. 17:20:44

@beacska: igen, abban a témában:D

Szomszédban lakik?????

Megtettem:) Megyek enni:P

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.03.29. 17:41:04

@szepi79, első ezen a néven: Ha már behivtak, megérdemlik! Tovább kell adni, úgy szabadulsz! :)))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.03.29. 17:42:21

Drukkoljatok ne essen még, indulok sétálni forró kutyámmal! :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.29. 18:17:15

@beacska: te elutasítottál? Mert most újra kellett jelölnöm:O

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: Remélem, nem áztok el:D

beacska 2012.03.29. 18:39:04

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: nem utasítottlak el, de most visszajelöltelek ;)

haruka 2012.03.30. 21:46:35

no, hát még élek hál istennek! hosszú hét volt...
nekem csak egy kérdésem van: MIÉRT NINCS MÉG MINDIG EGYETLEN JÓ PASI SEM A HOTELBEN?

beacska 2012.03.31. 22:27:52

@haruka - a túracipős: mert nem mi castingoltunk ;)
sajna, már az egyetlen reményteliről is kiderült, hogy szerkesztő :)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.01. 17:02:13

@haruka - a túracipős: lehet, hogy jók, csak mi vagyunk nagyon válogatósak:P Lásd Krissz szemei, pl:P:P

szepi79 2012.04.01. 21:18:17

holnap trónok harca!!! (mondjuk az első évad óta elolvastam a 4 magyarul megjelent könyvet, szal engem túl nagy meglepik nem fognak érni (kicsik igen , eztet ígérték), de azért nem kicsit várom)

szepi79 2012.04.01. 22:26:52

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: ma lesz a premier amerikában, holnap meg a magyar a HBO-n.

szepi79 2012.04.02. 17:19:48

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: ne kamuzzál, nincs is új poszt!

vagy csak nekem (meg a többi halandónak) nem elérhető, tik meg csodálkoztok mosollyal, hogy hun van mindenki.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.02. 19:58:53

Aha... megvan a hiba, nem lett élesítve a poszt és télleg csak mi ketten láttuk, de most juhéjjjj.... új poszt élesítve:

afteredenhotel.blog.hu/2012/04/02/5_het_38#more4355777
süti beállítások módosítása