HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristof (1) kristóf (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

AZ ÚJAK

2012.02.15. 17:03 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Itt vannak az újak, kérjük a véleményeket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

ANIKÓ:

EDINA:

KÍRA:

NIKOLETT:

NOÉMI:

ÁDÁM:

GÁBOR:

KRISZTIÁN:

MÁTÉ:

PÉTER:

 

 

130 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr614113824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.16. 15:59:01

@beacska: biztosan van jóarc szakács is, csak jól kell keresni:P

Gordon meg egy állat, jobban bejön NEKEM NIGELLA, DE INKÁBB JAMIE...:p

beacska 2012.02.16. 17:33:07

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Nigella túl sok konzervvel dolgozik számomra. meg nem bírom azt a stílust, hogy: "reggel korán felkelek, gyorsan kikeverek egy kis palacsinta tésztát, és mire a család többi tagja felébred friss palacsintával várom őket. Nincs is jobb, mint reggelire a friss palacsinta: gyors, egyszerű, finom"-anyád pics@ja...meg a "és kikapok a mélyhűtőből előre elkészített és elrakott erőlevest-mártást-elősütött kakasherét...stb..." Amit ő csinál, az csak neki egyszerű, mert mindent odakészít magának, számunkra meg órás előkészítést kíván.

Jamiet addig bírtam, amíg vékony volt, és pörgött. Amióta pocakos lett, és mindenből pénzt akar csinálni, mint drága Norbink (fűszerek, pácok, tepsik, serpenyők, stb.), azóta nem bejön (nem véletlen, hogy állítólag Juns (így írják?) is válni akar)...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.16. 18:35:32

@beacska: amúgy én a lazaságát szeretem nigellának, meg a magyar szinkronja is nagyon jó, élvezettel hallgatom:)

Jamie manapság egy eladható iparág lett, sajnos...De válni készül???????:O:O:O

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.02.17. 11:52:21

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Lemaradtam valahol, mit kéne beraknom ide?

@beacska: Én se láttam mindet. Általában nem is szoktam drukkolni, csak nézem a fejleményeket.
Volt a Viasaton hasonló szakácsos só, én láttam pár részt belőle, azzal az olasz műsorvezetővel. Szerintem nézhető volt, de hiányzott egy igazán karakteres és domináns főszakács döntnök, az igaz. Ha nincs ilyen, akkor talán egy nagyobb létszámú (min 3) bíráló zsűri még jó lehet, akik szavaznak.

PK nézéskor szörnyülködök, hogy ezek az énvagyokalegjobbszakácsok miket főznek, meg miket nem tudnak, és ezekhez hasonlók főznek nekünk vendégeknek. Sokszor nyers cuccot akarnak kiküldeni, és alapanyagokat sem tudnak megkülönböztetni. Először sajnáltam őket a stressz miatt, de hát egy vendégekkel tele zsúfolt étteremben is ez van, és aki itt észnél tud lenni és megoldja az valóban jó. Mondjuk megalázni azért nem kéne. Egyszerre legyenek alázatos katonák és kiemelkedő vezetők. Ez nehéz lehet.

Nem tudom melyik évad hányadik, már láttam 3-4-et, ha nem is teljesen. A most játszottban idegesítő az a két állandóan hajtépő csaj. Nem ezt akartam nézni, hanem hogy főznek.

Nekem az fura például, hogy mindent kidobnak ha nem percre pontosan készül el minden. Jó nem kell kihűlt kaját kivinni, de 1-2 percen nem múlik semmi szerintem.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.17. 14:05:36

@mosoly73: azt a videót, amin az új főszereplő mosómedve v mi van:P

Ez az utolsó évad, ami most megy...
Hm, nekem sem számít pár másodperc, de itt igen: 1 showelem, 2, ezzel is a minőséget akarják mutatni:P

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.17. 19:17:18

ÉDEN TÜNDE, ARANYPART ADA PLAYMATE ÓHAJT LENNI: (Ada azért vicces a semmi melleivel, neki kellett volna szilikon:P)

www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/vetkozni-akarnak-a-celeblanyok-2080811

GL-581 g 2012.02.17. 20:02:14

Azt hiszem, ehhez a poszthoz vicces lesz majd visszajárni megnézni, hogy kinek melyik tippje jött be. :DD

Szóval akkor az enyémek:

Krisztián egy magabiztos testépítő, sok magvas gondolatra nem számítok tőle, ám annál több hátonpörgős-fekvhányós bulit köszönhetünk majd neki.

Cap Noémi aranyos, első blikkre rokonszenves főiskolás csaj, és meglepő módon egy olyan lány, aki TUD FŐZNI! Bámulatos! Ja, és... vörös! Ezért tőlem pluszpont jár. B-) Végjátékra jósolom,

Gábor normális és értelmes fazonnak tűnik. És szereti a természetet. Szerintem lehet, hogy ő lesz az új Szent Dani.

Radonics Kíra iratmaca (tényleg egyszerűbb, mint a már-el-is-felejtettem-milyen asszisztens), de vajon miért kell a vezetékneve is? Olyan sok Kíra lesz a játékban? Nem tudja, mi a szerelem, az új csávókat szereti, mert azok érdekesek. Érdekből hazudik, ha kell, és a pasikkal akar jóban lenni. Bizonyára nem ő lesz a csajok kedvence odabent.

Ádám. Mert Ádám nélkül nem teljes az Éden, Éva meg ugyebár alapból van. :D Úszó a lelkem, ennek megfelelő testi adottságokkal. Nyerni megy be, és elég megfontolt srácnak tűnik elsőre. Lehet, hogy ő lesz az új Korleóne... vagy legalábbis annak jobbkeze.

Ember Péter. Két éve a saját lábán áll, szeret a központban lenni és bulizni. Az utóbbi kész szerencse, mivel dj... ennek ellenére tanulót írnak a neve alá, de láttunk itt már animátort és eladót is. Szerintem igazi partyarc lesz, de a megbízható fajtából: kb. Gabi és Robi közt félúton. Ez akár a hosszú bennmaradáshoz is elég lehet.

Nikolett 28 éves, a külsejével dominál, mindennap topon van, a fődíjért menetel, mert ruhaüzletről álmodik. Számára nem létezik olyan, hogy ne legyen harmóniába a cipője, táskája, haja, és ezzel mindent el is mondtam róla. Ja, ő egy vállalkozó, erről még biztos lesznek menetközben mókás infók. Könnyen lehet, hogy Pókmajon helyett most Gyíkemberünk lesz (vagy csak szerintem furcsák a szemei és a szája?).

Anikó a szakítás után jelentkező típus, aki kavarja az állóvizet. A kihívásokat szereti (Ezt miért mondja el mindegyik?! Ebbe a játékba csak az jelentkezik, aki szereti a kihívásokat b+!) Muszáj idéznem egy mondatot: "Nem fog megtalálni kint a szerelem. VÉSZESEN tiltakozom ellene" - hogy még egyet üssek: manipulálni fogja az embereket, taktikázás szempontjából. Szerintem ő lesz a kedvenc céltáblám: fullmagabiztos félokos. :DD Ja, vállalkozó ő is, partybusza van, ami nem hangzik rosszul.

Edina nem szereti az erőszakot, a nagyszívű zsiráfot annál inkább, emellett jókedvű. Úgy tippelem, nagyjából Aliz játékát fogja hozni, amivel ugyebár vagy kizúg az első pár hétben, vagy nagyon sokáig bennmarad.

GL-581 g 2012.02.18. 08:45:24

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Nem véletlenül. :DD

Sztem őt csak azért küldik be a szerkik, mert bróker, és Ádám is az volt. De ebből a gyerekből nem lesz Don, sem Király. Belőle gyalogáldozat lesz a 2. héten. :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.18. 10:14:21

@GL-581 g: aha, lehet, de nekem ritka unszimpatikus, legszívesebben megrugdosnám, pedig nem vagyok agresszív:D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.02.18. 11:55:03

@GL-581 g: Az is érdekes lehet utólag, amikor már megy a játék és utólag megnézni az induló filmjeiket, hogy miket állítanak magukról, aztán élesben mennyire másképp viselkednek.
Ha jól emlékszem Aliz is vezető egyéniségnek mondta magát az elején, aztán - persze ügyesen - meghúzta magát szerényen. :)

szepi79 2012.02.18. 13:56:33

OFF:

hoppáhoppáhoppá

reggel új mail várt a postaládámban. sixxtől.

"hali, fingom nincs mikor kezdik el a magyar TVk adni a sons of anarchy-t, szóval ne várjunk tovább, kövi pénteken indulhat?"

szepis HV-k reloaded lesz! :D

remélem, ez már nem fog olyan érdektelenségbe fulladni, mint a southland. nálam tuti nem, már a 4. évadot nézem... :D

ON: na csak legyen már március 5...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.18. 19:10:37

@mosoly73: valamit mondani kell!

Mondom magamról: Okos vagyok, szép, buknak rám a pasik, mindenki az ágyába akar, mindenki a barátom szeretne lenni, vezető egyéniség vagyok, imádok irányítani, szeretem az állatokat, sanyarú gyermekkorom volt, önálló vagyok, és amúgy is nagy taktikus vagyok:D:D:D:D:D

Majd térjünk vissza rá a műsor végén:D

@szepi79, első ezen a néven: gratula:)
Szólj, h mikor lesz kirakva!!!

beacska 2012.02.19. 10:18:12

@mosoly73: ez amúgy érdekes, mert Alíz programszervező-féle volt. Tehát az ő vezető-tevékenysége inkább irányító-érvényesülést elősegítő..

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.20. 21:54:00

POP, haruka véleményét is várjuk, meg másokét is!!!:)

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.22. 11:38:49

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: most csak gyorsan gratulálok, majd megnézem és véleményezem is de az elismerés jár :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.02.23. 13:37:17

@jadebulgari: Üdv! :) Valaki nevet váltott vagy új tagunk van? :)

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Össze kéne toborozni az eltűnt emberkéket. Móka, nyilacska, merre járhatnak? Biztos KŐnyvet olvasnak, hüpp. :(

@beacska: Igen, de Aliz azzal hencegett - emlékeim szerint - hogy általában ő a társaság középpontja, de utána nem így volt. Viszont ügyesen játszott, még ha el is bukott a legvégén.

Tegnap véletlenül odakapcsolva láttam Pétert újra a villában és úgy tűnt volt valami szexi kalandja. Nahát nahát :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.02.23. 13:39:14

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Ez a bemutatkozás nagyon új, ilyet még senki sem mondott! :-p :) Ott a helyed, mosd le őket a képernyőről! :))))
Apropó nem írtad, hogy mennyit töltettél az ajkaidba! :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.02.23. 13:41:06

@szepi79, első ezen a néven: Najó, de akinek nincs letöltetős filmje (Én) az hol tudja majd nézni? Mert így hiába olvasnám. Különben grat, hogy megkaptad! :)

szepi79 2012.02.23. 13:55:46

@mosoly73: köszi, de ezt már tavaly májusban megkaptam, meg is irtam az első pár részt, és csak azért nem ment le eddig "adásba", mert a magyar TVk sem adták le.

egyébként pont az is a hogyvoltok lényege, hogy olyan is megértse, aki nem látta az adott epizódot. mondjuk, ha egyáltalán nem nézed, úgy valszeg tényleg problémás lenne. máshol megnézni sem nagyon tudod, még nincs belőle szinkronos sem.

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.23. 15:04:43

@mosoly73: új :D köszönöm az üdvölést :D
néztem az Édent várom a 2-t is
A Nikolett és a Gábor a legellenszenvesebbek :(

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.23. 16:31:02

@mosoly73: haruka jelezte, hogy jön majd:) Róla tudok:)

Nem tudom, a melleim azok szilikonok, a popsimban is van, csak azért, h JLo-s legyen:D

A szám a bónusz volt, nem tudom, rábíztam az orvosra:P

@szepi79, első ezen a néven: tudjuk, ott bérkommenteltünk, dicsértünk is, emlékszelllllllllllll?:) Jó pénzért majd most is:P

@jadebulgari: Gábor miért?:O

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.02.23. 18:04:14

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Gábor olyan elemi ellenszenves nekem :D ránézésre nem bizalomgerjesztő nagyképű kivagyi

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.02.24. 00:15:10

@A JÓSÁGOMÉRT!?: Nincs mit, érezd jól magad nálunk! :) Hogyan is szólíthatlak, melyik az "igazi" neved? :)
Ja és hogy találtál ránk?

Én nem tudom, de nekem egyik se túl szimpi így elsőre. A véleményemet azt hiszem később fogom kialakítani, játék közben, mert úgyis ott derül majd ki a majom a vízbe! :)
Egyenlőre félek, hogy az AP stáb válogatta ki és az volt a döntő, hogy a késő esti extra műsort ezúttal ne ismételt szövegeléssel töltsék meg. Sajnálnám. A cexuális része nem igazán érdekel engem.

szepi79 2012.02.24. 10:56:30

elvileg ma délben SoA HV 1x01.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.24. 11:46:21

@mosoly73: jadebulgari az eredeti neve, és általam került a képbe, engem kell megkövezni:D

Mi újság amúgy?

@szepi79, első ezen a néven: nézem, nézem, várom, megyek is dicsérni téged:D:D:D:D:D

szepi79 2012.02.24. 12:11:37

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: inkább ide válaszolok: most komolyan én mondjam ki neked, hogy kezdjél torrentezni? :D

szepi79 2012.02.24. 13:49:41

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: fel sem merült, hogy nem teszed, csak akkor meg minek kérdezed? :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.24. 14:04:45

@szepi79, első ezen a néven: mert azt hittem, hogy csak arról lehet írni, ami megy valahol, de ha ez nem így van, akkor miért?:D

szepi79 2012.02.24. 14:05:52

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: sixx mondta, hogy eleget vártunk, mint ahogy jeleztem is ezt ebben a kommentben: @szepi79, első ezen a néven:

beacska 2012.02.24. 14:13:00

jajj, de várom már!!!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.24. 14:22:00

@szepi79, első ezen a néven: én azt hittem, h csak viccől:P
De értem már, köszönöm, ó, nagy Szepi:P

@beacska: mit?:D Gyere bérkommentelni!:D

haruka 2012.02.25. 13:59:58

Először is üdv, I'm back! :D

Másodszor, váááááááááááááá!
velvet.hu/blogok/gumicukor/2012/02/25/apa_lesz_eden_levi/

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.25. 20:39:34

@haruka: szió!!!:)

Most meglepődünk? Biztosan nem szokás védekezni a focistáknál:P

beacska 2012.02.25. 23:09:14

@haruka: hát nem egy szószátyár cikk...azonkívül, hogy ő az anya, kiafaszomaza Sarah???

szepi79 2012.02.26. 00:44:17

@beacska: az a csaj már az aranypartban is benne volt, bár inkább "a faszomba itt a sarah, érted közbe én meg a beki..." monológokban szerepelt...

beacska 2012.02.26. 09:33:44

@szepi79, első ezen a néven: jaaa, ő volt a "barátnője megengedte Levinek, hogy elmenjen az Aranypartra (ba?)"? Meg tán be is költözött vagy mi volt....?

haruka 2012.02.26. 11:46:08

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: én nem azon lepődtem meg, hanem hogy Levinek gyerek? hát jézusom! :D

@beacska: igen, ez a csaj benne volt az Aranyartban, mikor meglátogatta Levit. meg nem ő rakta be a nyulat a mikróba?

szepi79 2012.02.26. 12:37:39

@beacska: nem, csak egyszer ott aludt, a beki meg akkora krokodilkönnyeket hullajtott...

beacska 2012.02.27. 08:34:09

@haruka: @szepi79, első ezen a néven: jajaja...nem néztem az AP-ot, csak néha olvastalak titeket...

beacska 2012.02.27. 09:31:33

sziasztok!
bocs, de most szét fogom OFFolni a fórumot: az én szeretett férjem 9-kor telefonált, hogy meghívta a közelben síelő barátainkat, hogy aludjanak nálunk nyugodtan 3 napig...6-an...egész hétvégén a fiam barátnője miatt főztem, meg a kislányommal felvételiztem, most meg állhatok neki takarítani, meg 6 emberre főzni!

ki fog dolgozni???

wáááááááá.....nem örülök, nagyon nem...bármennyire is szeretem őket. Kosz van, rendetlenség, és elég ágyneműt hol találok????

ÉS MINDEZT EGY HÉTFŐI NAPON!!!! UTÁLOM A HÉTFŐKET!!!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.27. 14:26:43

@beacska: megjöttem:)

Nos, nálunk el sem férne ennyi ember, főzni nem lennék hajlandó rájuk:)
Hova felvételiztetek?

Már csak pár óra, és vége a mai hétfőnek:)

Ja, ezt a blogot meg nem lehet szétoffolni:P

Zsönivel megy az adok-kapok, ahogy elnézem:P

@haruka: öööö, ezen én is meglepődtem..., de már sztár........., valahogy meg kell fogni:D:P (este írok neked)

beacska 2012.02.27. 15:48:59

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hát elférni éppen elférnek. De azóta a pánikhelyzet fokozódott: nem tudom elérni őket telefonon...:(((
éppen az előbb döntöttem úgy, ha jönnek jönnek, ha nem nem...a maradék gulyásból esznek, csak még a reggelire nem tudom, mit adok nekik. Nem nagyon van itthon ennyi felvágott, meg kenyér...

a Művészeti Szakközépbe. Az első fordulón már továbbjutott, a második lesz szombaton....

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.27. 16:01:48

@beacska: mire, merre felé orientálódik a leány?

Ne csinálj belőle problémát szerintem, jönnek, ha jönnek. Aztán reggel is lehet nekik kaját venni, ha már ott vannak. Nem hiszem, hogy valaki azon panaszkodna, h nincs kaja, ha hirtelen esik be!!! Ne görcsölj!:)

haruka 2012.02.27. 19:09:44

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: okés!

@beacska: csak semmi para, örüljenek, hogy ingyen szállást kapnak, vscaira rendelhetnek maguknak pizzát, ha nem tetszik a gulyás, reggelre meg még be lehet vásárolni, ha nagyon muszáj. :)

beacska 2012.02.27. 22:18:51

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: @haruka: a helyzet megoldódott: 3 gyerek és 3 felnőtt jött. megették a gulyást, plusz adtam nekik maradék túrónudlit. Jól laktak. Reggelire vettem tojást, meg szeletelt kenyeret piritósnak...meg rúdsonkát..már alszanak is ;D

de hoztak házipáleszt, meg csokit ;D

beacska 2012.02.27. 22:21:24

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: még nem igazán orientálódik. Mütyűrös típus. Mindegy neki, csak "alkothasson" valamit babrálással ;D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.02.28. 10:35:46

@beacska: a rúdsonkától aludtak?:)

Mindenki jól lakott reggel?:)

Tiszta jó, h hoztak valamit, fel lehet élni, nem kell rájuk költeni:P

beacska 2012.02.28. 11:59:51

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: :DDD neeeem, a rúdsonka reggelire kellett, teee ;) a fáradtságtól aludtak. meg elmentek reggel 8-kor, úgyhogy azóta no para ;D

beacska 2012.02.28. 18:28:55

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: remélem, mert én nem számítok rájuk ;)...de csak viccelek...a legjobb barátaink, és tőlünk 200 km-re laknak. Tulajdonképpen örültem nekik, csak kétségbe estem, mert az én férjecském rosszul értelmezte a helyzetet, ill. rosszul adta át az üzenetet. Azt hittem a 2 barátunk jön, 4 vadidegen felnőttel, közben meg a 3 gyerekükkel jöttek, meg a bnőm bátyjával...szóval családilag, és csak 1 éjszakára, nem 3 napra ;)

beacska 2012.02.28. 23:40:25

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: :))ja, ismered a vicced, amikor 2 férfi beszélget a közös családi programról? ;))

beacska 2012.03.01. 10:13:47

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: :) igen él. Most volt a szülinapja, egy csomóan megköszöntötték a FB-on. Én is felhívtam:
-Nnna, kinek van ma a 35. szülinapja?
-Petikének.
-Nem. Hányadik szülinapja van ma Petikének?
-Nem tudom, hányadik?
-Hát a 36. Gyorsan öregszik: 34 évesen költözött a villába, most meg pikk-pakk 36 lett :)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.01. 12:35:35

@beacska: töröljem?:) Vagy már mindegy?

De öregszik, holnap már 37 éves lesz vajon?:)

beacska 2012.03.01. 12:39:08

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: szerintem nem kell...hááát, már belelépett a 37-be ;D...vén f*sz ;)))

beacska 2012.03.01. 12:57:11

nnna, új tippem a párokra a ÉH"-es főoldal alapján:

-Peti(19)-Noémi(22)
-Niki(28)-Máté(25)
-Krisztián(19)-Kíra(20)
-Gábor(35)-Edina(23)
-Anikó(26)-Ádám(22)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.01. 14:57:11

@beacska: ki mondta, hogy módosíthatsz?:) Tippjeidet megtetted:P

De Krisztiánt, Gábort tartom a legnormálisabbnak:D

A csajok közül a kisfilmek alapján rohadtul irritál Anikó, Kíra, de lehet, h csak színészkednek benne:D

szepi79 2012.03.01. 15:14:01

én ennyire nem mennék bele a találgatásokba, pláne hogy a pasis videókat elvből meg se néztem. viszont holnap délben új SoA HV :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.01. 16:56:27

100.:D

Na, ne már, hogy nem nézted meg elvből:D Miért is?:)

Remélem, jó lesz a poszt:D

szepi79 2012.03.02. 13:54:57

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: mert csak a csajok érdekelnek? :D

közben kiderült, hogy tumultus miatt csak 3kor lesz kinn a SoA...

szepi79 2012.03.03. 16:33:08

tényleg, akartam is kérdezni, mi lesz majd hétfőtől, ha indul az ÉH2? átköltözünk a HVra kommentelni, és ez a blog szünetelni fog a fináléig? Mert gondolom azért két blogba járni kommentelni, az kontraproduktív, gondolom azt senki nem akarja csinálni.

beacska 2012.03.03. 18:39:25

@szepi79, első ezen a néven: részemről attól függ, kik jönnek a HV-ra. Ha ott lesz Zsöni, én itt maradok....szipirtyó...nem hagyom, hogy elrontsa a játékom ;)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.03. 22:23:38

@szepi79, első ezen a néven: mivel hétvégén úgysem lesz műsor, lehet itt is tárgyalni, ahogy elnézem, lesznek olyanok, akiknek nem fogok örülni:) Itt is lehet majd:D

@beacska: nem kell hozzászólni, ha nem akarsz:)

beacska 2012.03.04. 10:26:03

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: a baj, az az, hogy én hiába nem szólok hozzá, ő engem szapul egy harmadik emberrel, és utána azt mondja, hogy ő ezt nagyon viccesnek találja. hát én nem. És mindig talál magának partnert ebben. egy sunyi, gonosz szipirtyó, és meg van róla győződve, hogy a JÓSÁGA miatt neki nemcsak igaza van, hanem ez méltányos is, és neki ez jár, mert miért ne mondhatná meg a véleményét (nem a szemembe, mert oda csak szájlikat nyom sunyin)....

beacska 2012.03.04. 10:31:04

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: én TÉNYLEG nem megyek oda, ha meglátom ott...a VV5-nél is az utolsó 2 hónapban megnéztem, hogy ott rontja-e a levegőt, és ha ott volt, nem is olvastam el semmit....kiráz a hideg tőle...a mézes-mázos stílusától, közben meg mindig talál magának egy kommentelőt, akit szidhat (pl. pushpang, ő-szinte....éppen kinek volt konfliktusa egy harmadik kommentelővel)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.04. 10:32:59

@beacska: najó, de azért biztos meg lehet egymás mellett lenni:)

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.03.04. 10:59:06

@mosoly73: Évi vagyok, és Dorothy-n keresztül találtam ide egy hogyvolt blogról :)
Nem is tudom mit gondoljak néztem az előzeteseket meg a szereplőkről kisfilmeket. Erőltetett. Olyan első széria koppintás mindenki facább fiú és lány akar lenni, majdmindenkimostmegmutatja... stb. Kíváncsi vagyok, az elsőt megnézem a többit attól teszem függővé mennyire lesznek megjátszósak a szereplők, amitől félek.
@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hogy találjuk meg a hv-t erről? simán feljön?

szepi79 2012.03.04. 12:45:19

@jadebulgari: szerintem nem kell attól félni, hogy megjátszósak lesznek a szereplők, pont az adja a sava-borsát... emlékszel, tavaly is volt olyan, nem is kevés, hogy valaki mondott/cselekedett valamit, aztán közvetlenül utána bevágott a V3 egy olyan pár másodperces klippet, ahol pont az ellenkezőjét teszi/állitja, csak néhány nappal korábbról... én ezeken röhögtem a legjobbakat.

haruka 2012.03.04. 14:29:28

Na, sikerült végre a fiúkat is megnéznem.
Tippjeim:
Péter-Noémi
Máté-Kíra
Ádám-Anikó
Gábor-Edina
Krisztián-Niki

Elsőnek pedig vagy Anikó, vagy Péter fog kiesni. Vagy a plusz ember. :)

Egyébként egyik sem igazán szimpi, a pasik sem bejövősek. De hát a Pápát senki nem pótolhatja, ugye! :D

beacska 2012.03.04. 15:04:14

@jadebulgari: szerintem kell nekik adni több napot is! Nem lehet megkedvelni, vagy megutálni senkit sem 1 adás alapján. Főleg, mert nekik is kell vagy 1 hét, hogy elfelejtsék a kamerákat...

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.03.04. 15:04:58

@beacska: nem beszéltem sem megkedvelésről sem megutálásról...

beacska 2012.03.04. 15:22:49

@jadebulgari: najó, de anélkül meg mi értelme van nézni? ;)

genevieve 2012.03.04. 15:31:28

na, szép napot mindenkinek:-)

ez lesz az ÉH nyomkövető blogja?:-)

kinek kell drukkolni?:-)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.04. 15:43:50

@haruka: ugye írsz még ma?:)

@szepi79, első ezen a néven:

bizony, az nekem is nagyon tetszett:D Bízom a V3-ban, mert valljuk be, miattuk volt jó:)

@beacska: én egyetlen nap alatt képes voltam, és nem is változott sok mindenkinél, persze a belépőket nézve sem:D

@genevieve: szió:)

Még nem tudjuk, h h oldjuk meg, inkább csak mellékvágány lesz! Egyelőre.

genevieve 2012.03.04. 15:57:01

@Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: na, akkor nincs más hátra, végig kell néznem a jelentkezők kisfilmjét:-)

@jadebulgari: sixx irja? na majd figyelni fogom...ugyis uncsizom mióta vége a vv5-nek:-)

beacska 2012.03.04. 17:23:29

hát ezt nem hiszem el!!! én már sehol sem érezhetem otthon magam?? :(((

na jó, sziasztok, én ide SEM jövök többet!!!

BÜDÖS VAN!!!

beacska 2012.03.04. 17:24:43

@genevieve: nem, nem ez lesz....ennek semmi köze hozzá, el is húzhatsz innen a picsába!

Papucs Orrán Pamutbojt 2012.03.04. 21:10:35

Hűűű micsoda indulatok... Lemaradtam vmiről?? :P

Holnap ÉH!!!! ;)

GL-581 g 2012.03.05. 21:52:54

Krisztián olyan grízesen beszél, mint ÉH1Gabi, olyan lassan, mint ÉH1Kristóf és olyan okosan, mint ÉH1Levi. :DDD
süti beállítások módosítása