HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem tudom, mi :)

2012.07.09. 08:19 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Horváth Éva pénzt csinált a gönceiből

Horváth Éva százezer forintot szedett össze tegnap egy jótékonysági aukción, ahol árverésre bocsátotta az Éden Hotelben viselt ruháit.

Éva százezer forintot szedett össze tegnap egy jótékonysági aukción, ahol árverésre bocsátotta az Éden Hotelben viselt ruháit. Az egykori modell a befolyt összeget a Gyermekmentő Alapítvány rászorultjainak ajánlotta fel.

Közülük is egy súlyosan mozgáskorlátozott budapesti kislánynak, a tizenegy éves Cserna Eszternek és családjának személyesen nyújtotta át az összegyűlt adomány egy részét.

– Rendkívüli érzéssel tölt el, hogy hozzájárulhattam Eszti gyógyulásához. Bízom benne, hogy az Éden Hotel népszerűségét meglovagolva rengeteg rajongót tudok megszólítani egy jó cél érdekében, és ezzel sikerül felhívni a figyelmet a jótékonyság fontosságára – magyarázta a Viasat3 műsorvezetőnője.

106 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr884637195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beacska 2012.07.10. 10:07:32

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: olvasás közben hangosan hujogassunk? ;)

beacska 2012.07.14. 13:21:38

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: mondjuk a férjem azt mondta, mikor látta a 35 kilós videót róla, hogy tutira narkós...de hogy az Énképe nincs jó helyen, az tuti...mert különben miért hagyta, hogy filmezzék, mikor ilyen szarul néz ki...hacsak nem arra a szaros 10.000 Ft-ra volt nagyon szüksége, amit azért kapott, hogy hülyét csináltak belőle nyilvánosan....szegény, néha nagyon szánom...

viszooont, a FB-on láttam egy újdonatúj képet VV Edináról, és összerándult a gyomrom a látványától...nem volt ronda, csak a "belső"-je fejti ki bennem az undort. Én azt hittem, idővel elmúlik az antipátiám felé, DE NEM...ez a nő nagyon kiakasztott vmivel...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.14. 15:48:39

@beacska: belinkelnéd azt a fotót?

Igen, Szandra nincs jól, leginkább agyilag. Hagyta magát kihasználni sokak által. Ennek pedig következményei vannak. Ő választotta ezt az utat, nem tudom, h mennyi esélye van kikászálódni belőle:(

szepi79 2012.07.16. 01:43:14

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: köszi, megvagyok. hétfőn megyek dolgozni is. elég durva két hetem volt, de nagyjából már túl vagyok rajta. (a szájpadlásom még nem az igazi, de azon kívül már eléggé rendben vagyok.)

szepi79 2012.07.16. 16:11:22

látom ma nagy pangás van. gondoltam megosztom veletek azt a gondolatot, hogy pár ember igencsak fel tudja húzni magát azon, ha egy mondat nem úgy végződik, ahogy azt ők krumpli.

beacska 2012.07.16. 16:17:36

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: igazán nem tudom sajnálni, ahogy lenyúlta a Viasatot az új melleire, ki mint vet....

beacska 2012.07.16. 16:18:52

@szepi79, első ezen a néven: "ahogy azt ők krumpli"??? heee? kifejtenéd?

szepi79 2012.07.16. 17:37:27

@beacska: szerintem az a mondat önmagáért henyél.

szepi79 2012.07.17. 03:53:45

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: nem volt semmi gáz. a szösszenetet meg hogy felkavarjam az állóvizet, és lám, sikerült.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.17. 17:13:52

@szepi79, első ezen a néven: te nagyon ügyesen kavarod fel az állóvizet:D

Örülök, h meggyógyultál:)

szepi79 2012.07.18. 12:18:31

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: azt is szokták még mondani, hogy ügyesen dobom fel a hangulatot. csak nehogy rám essen utána...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.18. 22:54:41

@szepi79, első ezen a néven: mondjuk a fizimiskád alapján ezt gondoltam is.

Anikó meg Anikó:D

beacska 2012.07.19. 15:28:46

@szepi79, első ezen a néven: @dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: a FB-on dohogott is ezen. Már vártam, mi lesz ez a pompás hír. Állítólag van egy csaj, aki konkrétan zaklatja őt...gondolom egy tisztaszívű Edina Fan lehet ...gratulálok!

szepi79 2012.07.19. 15:45:35

@beacska: nem gondolod, hogy egy kicsit túl sokat invesztálsz érzelmileg ebbe a hölgybe?

egyébként a zaklatás meg egy olyan dolog, ami benne van a pakliban, ha celeb vagy. én is gondolkoztam sokat anno, hogy jelentkezzek-e az ÉH2-be (oké, valszeg nem ártott volna előtte gyúrni is kicsit, eltüntetni a pocakot), mert ez egy normálisabb, taktikus valóságsónak ígérkezett, de az nagyon nagy visszatartó erő volt, hogy tökömnek se hiányzik, hogy utána ismeretlenek koslassanak utánam. aki közszereplő, az valamilyen szinten a nyilvánosság előtt éli az életét, az ilyeneket el kell fogadja. (mármint hogy megtörténhet, nem a zaklatót magát.)

beacska 2012.07.19. 18:04:21

@szepi79, első ezen a néven: semmit nem invesztálok bele érzelmileg. Én elég tárgyilagos típus vagyok....Edinába már igen, bele egy kicsit túl sokat invesztáltam ;)

ők nem celebek. Szerintem Anikó sokkal reálisabban látja magát és a többieket, mint egy páran mások. A. nem nyomult, még a bulikra sem ment el. Az meg, hogy vki annyira komolyan hagyja magát befolyásolni a látottak által, hogy képes gyűlöletet táplálni iránta, nnna, AZ abnormális...

szepi79 2012.07.19. 18:43:05

@beacska: ez tiszta sor, de valakit ennyire védeni, nekem ez is soknak tűnik.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.19. 21:56:17

@beacska: én ehhez nem tudok mit hozzáfűzni! Nem tudom, hogy mi történik velük, amúgy még mindig nem jelölt vissza a fészen, de sebaj.

@szepi79, első ezen a néven: én itt koslatok, mint ismeretlen utánad, ez még nem tűnt fel?:D És biztosan nincs pocakod sem, ha meg tévedek, akkor meg örülj neki, h van, legalább emberi kinézeted van.

Aki egy ilyen műsorba jelentkezik, vállalja, h közszereplő lesz, jogai bekorlátozódnak. Vállalja, hogy nem ugyanazok a jogok illetik meg, lévén a nép előtt él. Kényes kérdés, h ez meddig tart. A szerződése szerintem, még él Anikónak, tehát még cölöp. Vállalnia kell a zaklatást is, csak nem mindegy, h milyen szempontból, meg meddig persze. Meg meddig mehet el valakit, ha neki nem tetszik valami, akkor usgyi a jogászhoz!

szepi79 2012.07.20. 09:11:34

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: nem is vagy ismeretlen, hát fel vagy véve faszbukon!!!! (pocak meg de.)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.20. 11:27:45

@szepi79, első ezen a néven: elnézést, nem vagyok ismeretlen:D Már puszipajtik vagyunk és mindent megosztunk a fészen, ugye?:D

(pocak meg legyen akkor de:D)

beacska 2012.07.20. 11:54:35

@szepi79, első ezen a néven: nekem meg a műsor alatti "Anikó-hisztéria" tűnt soknak...de nem kezdem a dumám a tévé által butított néptömegekről, mert még emlékszem rá, téged is elragadott a hév ;)

szepi79 2012.07.20. 12:06:05

@beacska: na ja, amikor napi szinten néztem. na de most már több hónapja nem adják az ÉHt, bármilyen szereplős hírre max. megrándítom a vállam. (kivéve ugyebár a POCOK POWER!!!!)

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: jól látod róka.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.20. 12:14:57

@szepi79, első ezen a néven: a 3-ra jelentkeztél?:D Volt egy éved pocakmentesíteni magad :)

Még mit ki kell találnom, h beleszőjelek a hálómba:D

@beacska: kár ezen a műsoron rágódni, mert annyit nem ér, nekem.

beacska 2012.07.20. 12:46:46

@szepi79, első ezen a néven: @dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: ó, persze, igazatok van...csak hát, ugye a Peti miatt tudom, hogy hogyan is működnek ezek a "hírek", ezért is vártam már "kíváncsian", hogy mit találtak ki megint...

de mi ki szoktuk beszélni Szandrát is, ezért gondoltam, hozzászólhatok az Anikós hírhez is, de ha nem, hát spongyát rá :(

szepi79 2012.07.20. 13:04:55

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: dehogy jelentkeztem. továbbra is van pocak, meg most még fogam sincsen hozzá. és továbbra sem akarok új követőket, elég nekem a mostani.

@beacska: ne értsél már félre mindent... persze, hogy kibeszélhessük, sőt, úgyse volt más ÉHs hír mostanában, csak furcsállottam, hogy ennyi idő elteltével is képes vagy ilyen érzelmi kitörésre.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.20. 13:30:57

@beacska: na látod, inkább mesélhetnél, h mi van Petivel! Az érdekelne! Róla pl még cikket is régen láttam, Attila megkapta a kocsiját, de ennyi. Jár-e partikra? Megnősült-e már, meg ilyenek:D

@szepi79, első ezen a néven: neked van követőd?:) Kire érted ezt? Barátnő, én?:)

Ismeretségi körből jelentkezett valaki?
Nekem igen:)

szepi79 2012.07.20. 13:54:09

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: te vagy a követőm. reméltem,, világos lesz, de hát én sem sziporkázhatom állandóan.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.20. 14:29:26

@szepi79, első ezen a néven: azért benne volt a kérdésemben a válasz megsejtése burkoltan, mélyen, de annál észrevehetőbben:D Nem?:D Nem akartam magamat előrehelyezni:)

beacska 2012.07.22. 19:18:27

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: :)) megnősült-e már? hát már évek óta nős! ;)
igen, a férjem is mondta, hogy kicsit le van maradva a celebségben, semmilyét sem műttette meg mostanában, és állatokkal sem közösült...semmi szóra érdemes...:(((jaaa, mert ő dolgozik...azt mondta, hogy a Blikk hívta fel, hogy látták egy lánnyal, és ki az, és hogy mi van vele, de ő még erről sem volt hajlandó íratni magáról...(nagy legyintés)...gyenge...így el fogják felejteni ;))))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.22. 20:58:59

Elolvastam a gazdákat! Jó poszt, ne hagyd abba!!! :))))
Nincs köztük egy se eddig aki szimpi lenne.

Különben bocsi a távollétért, de elragadott Cupidó! ;))))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.22. 22:00:38

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: köszönöm, ari vagy :)

Én Skypeon vártalak, de nem vagy sehol sem:D

@beacska: és azt akarják, h elfelejtsék? MEgint?:D

@szepi79, első ezen a néven: análisan is már kapcsolatban vagyunk?:O:D

szepi79 2012.07.22. 23:06:27

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: ilyet nem mondtam, csak azt, hogy észrevehető a dolog. tehát még szerintem nem történt olyan (nem szedált ember esetén), hogy ne vette észre, hogy épp seggbe dugják.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.23. 11:23:20

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Nem voltam otthon a hétvégén, kedvesemmel voltam, be se kapcsoltam a gépet, bocsi.
@beacska: Elvesztem egy helyes fiú szép szemeiben... és egyebeiben! :))))

szepi79 2012.07.24. 10:44:05

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: attól függ, hogy érted az érzéketlent. ha úgy, hogy érzelmileg nem elérhető, akkor nem. ha úgy, hogy születésétől fogva hiányzik a fájdalomérzete, akkor de :D

a kocsis hírt már én is olvastam, de nem mertem belinkelni, mert a múltkorit is én pakoltam be, és senki nem mossa le rólam, hogy antianikófan vagyok.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.24. 12:40:30

@szepi79, első ezen a néven: linkelj csak, majd lemossuk ne félj, használunk súrolókefét ha kell! :)
Hogy van a mosolyod és az orális hálótársad? :))))

szepi79 2012.07.24. 13:16:59

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: mosolyom továbbra is hiányos, az orális hálótársas dolgot meg nem értem, de köszöni jól van.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.24. 13:47:07

@szepi79, első ezen a néven: az utóbbira értettem a kérdést :)

Mosolyod biztosan nagyon szexi, ebben minden bizonnyal bizonyos minden itt jelenlevő nőnemű egyén:D

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ááááá, berakjuk egy kád forró vízbe, bemászunk mellé, aztán jól lemossuk a hátát:D

Az orális hálótársas dolgot én értem, jelentem:D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.24. 21:30:56

@szepi79, első ezen a néven: Lady már tudja h az éjszakai fogszabályzódra gondoltam. Hmm de ha van más is, akkor mesélj! :)))))
Beácska merre van? Nyaral?

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Ma sem skypolok, most megyek hazafele, fáradtan, randiról. :)

szepi79 2012.07.25. 16:24:06

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én a commenten láttam, de ott arról nem volt szó, hogy dugna, csak hogy markolászott kicsit.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.25. 21:03:04

@szepi79, első ezen a néven: Mindig kell valami olcsó botrány, hogy beszéljenek róla. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.25. 21:04:57

Tegnap éjjel nem tudtam aludni annyit köhögtem. Pedig már kifelé jövök a megfázásból. Talán az eső miatt túl párás volt a levegő vagy mi, de nem tudtam aludni. Majd most pótolom, remélem. :)

Képzeljétek már hetek óta nem néztem tévét és nem is hiányzik. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.26. 08:29:28

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ISTEN ÉLTESSEN NEVED NAPJA ALKALMÁBÓL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

És gyógyulj meg!

Nálunk meg 2 évvel az árvíz után eljutottak oda, hogy útfelújítást csinálnak, tehát megmaradni nem lehet itthon. Nekünk meg van egy rész az aszfaltozott részünkből, amit mi magunk csináltattunk, és letörték még 2 éve. Szóltunk, h akkor talán most nem ártana, ha megcsinálnák és nem akarják........................

szepi79 2012.07.26. 12:29:07

boldog névnapot az Anikóknak, akár törnek kocsit, akár nem! :D

szepi79 2012.07.26. 17:23:25

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: na, épp ezt akartam beírni. már nem az igazisat, hanem hogy tudjuk. lassú voltam....

szepi79 2012.07.26. 17:56:27

ja igen, hétfőtől nem leszek, nyaralásból kifolyólag, de majd megírom az élménybeszámolót, és akár új poszt is lehet belőle, mert ez a mostani már igen régike.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.26. 20:21:56

@szepi79, első ezen a néven: épp ezt akartad 4 óra eltéréssel?:D

Hova mész nyaralgatni? Kivel?

szepi79 2012.07.27. 00:11:48

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: nem, épp ezt akartam mondani már napok óta. de csitt, nem mondok többet, majd csak ha visszajöttem...

szepi79 2012.07.27. 09:24:37

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: dehogy. akkor nem irtam volna be, ha nagy titok lenne.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.27. 13:26:23

@szepi79, első ezen a néven: nem ér! Mire visszajössz kilyukad az oldalunk a kíváncsiságtól! :)
Én megyek hétvégén Pilscsabára albérleteket nézegetni. Nem soká vidéki lakos leszek. Belehúztunk :) No majd én is eldobom a vasvellát vagy mit... ahogy a fenti nóta mondja :))))

szepi79 2012.07.27. 14:21:48

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: már voltam tegnap nézni, nekem tetszett, mondjuk én anno nagy képregénybuzi voltam. (nem pont batman, de őt is olvasgattam azért.)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.27. 16:54:50

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Bocsi, de nem tudtam a napokban chatelni. Gyorsan peregnek az események körülöttem, de hát az én koromban már mire várjak ugye? :))) Jó nekünk együtt, megtaláltuk egymásban akire vágytunk, úgyhogy belevágunk. :) Rengeteg dolgom és intézni valóm van. Hétvégén megyek helyi albérleteket megtekinteni. Azt se tudom hol áll a fejem. Kicsit gyors a tempó, de mit veszíthetek? :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.27. 16:58:01

@szepi79, első ezen a néven: Ez most melyik Batman? Ki játsza őtet?
Én a Men in Black 3-at láttam a múltkor. Volt benne pár jó poén, egyszer meg lehet nézni, a többi részét jobban bírom. Szegény Tommy elég kiábrándítóan vén már ügynöknek, de Will még mindig jó fej. :) A rosszfiú figurája eléggé gagyi, ja és persze Borisz, még mindig az orosz ellenség (?)! Piha

szepi79 2012.07.27. 17:05:57

jujj. csak sorban. magyar bemutató volt, de én angolul néztem. christian bale játsza batmant, mint ahogy az előző két filmben is. ha nem láttátok azokat, célszerű előbb bepótolni, mivel minimum a felét nem fogjátok érteni, hogy mi miért történik, de ez még óvatos becslés.

letölteni egyelőre nem érdemes, legjobb esetben is mozis verzió van fenn, jó eséllyel azokból is a lehető legrosszabb minőség, én inkább moziban nézném.

augusztus 6.-án érek haza, de elég későn, szóval valamikor 7.-e körül lehet rám számítani először.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.27. 17:21:39

@szepi79, első ezen a néven: te elmész az olimpija alatt nyaralni?:D:D:D:D:D NÓÓÓÓÓRMÁLIS??????:D:D:D:D:D

Jó, jó lesz nekem a mozis verzió is egyelőre. Annyira nem köt le a Batman. Se a képregény adaptációk. Pókembert is úgy néztem. Abból viszonylag jó verzió van fent. Na de miért angolul nézted meg? Naiva kérdés, tudom.

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: szerintem, elég sok mindent, de ehhez semmi közöm :) Hajrá akkor, de miért te mész? Kitti kutyával mi lesz? Nem látom értelmét albérletbe menni, amikor házam van:) Tudom, ehhez sincs közöm :)

szepi79 2012.07.27. 17:52:44

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: biztos nem mennék, ha nem szarnék magasról majdnem minden sportra.

azért angolul, mert általában jobbak szoktak lenni a hangok, (jobban passzol a szinészhez), nem szeretem a félrefordításokat (pláne, ha még ki is hallatszik, hogy mi lehetett az angolban, tökéletes példákkal szolgál erre a jóbarátok jópár epizódja), és értek annyira angolul, hogy ne okozzon gondot így végignézni egy filmet.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.27. 18:29:44

@szepi79, első ezen a néven: feltételeztem, hogy ilyen megfontolás miatt döntöttél a nyaralás mellett, lévén nem érdekel a sport. Meglepő ez számomra, párom sem szereti. Még rajta kívül ismerek egy pasit, aki nem. Ez számomra rejtély:O

Nahát, az utóbbi magyarázatodat meg megértem.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.28. 12:16:25

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Dávid ott dolgozik helyben (évek óta biztos jó állása van), heti 5-6 napot, én pedig Pesten heti 2-3 napot, az ovi is helyben van a kicsinek. Innen tőlem 2 órát kéne utaznia dolgozni: vonat Keletibe - át a Nyugatiba - vonat Piliscsabára - onnan még kerékpárral a munkahelyig. Azt hiszem érthető, hogy én megyek. Én hamar bent tudok lenni a Nyugatiban vonattal (most is így járok a Keletibe) és összesen max 1 óra alatt bent vagyok a munkahelyen.
Ezen kívül 1 szobában hárman nem férnénk el. Ugyanis a szüleim 7 éve ígérik, hogy kapok még egy szobát, de eddig nem. :( Kitti kutya mindenhová jön velem, ez alap. Nem válnék meg tőle soha. Amúgy már van biztos albérlőm.
Úgy 2 év múlva majd visszaköltözünk Pestre, iskolába majd itt megy a kicsi. Addig kibírom. :) Amúgy is elegem van a szüleimmel való vitákból, jobb lesz külön.
Drukkoljatok, hogy jó legyen a holnapi albérlet! :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.28. 14:06:06

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Mit akarsz kimoderálni? :) Ez van, ez történik most velem, ezt akarom és kész! Végre azt teszem amit akarok, amit ÉN akarok! Ez tök jó, még ha bolondnak is néznek érte! :) Akinek nem tetszik az ... tudod :)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.28. 22:32:44

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: a fentebbi üzidet!

Én mindenesetre sok szépet és jó kívánok hozzá, legyél benne szerencsés, boldog:)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.31. 09:15:40

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Köszönöm! :))))
Vasárnap költözöm, vasárnap költözöm! :))))
Rengeteg dolgom van/lesz, ezért bocsi, ha nem leszek elérhető. Ugye megértitek? :) Majd ha berendezkedtem, jelentkezem és mesélek! Addig is jó nyarat mindenkinek! :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.08.04. 13:48:22

Úton vagyok Piliscsabára, "elhagyom a várost". :) A szállítok holnap hozzák a cuccaimat, de én már ma leköltözöm, mert a Drágám nem bírja nélkülem (én se)! Drukkoljatok nekem! :)

beacska 2012.08.04. 18:54:15

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: jajjjj, de jó!!! nagyon drukkolok neked! nem egyfolytában, megfeszülve, hanem egyenletesen elosztva a köv. 40 évre ;)))

szepi79 2012.08.07. 01:53:57

na, én megérkeztem, majd holnap olvasok, addig is sok puszi mindenkinek.

szepi79 2012.08.08. 13:16:47

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: na, irtam egy hosszú beszámolós ööö "cikket?" a haveroknak, azt nektek is el tudom küldeni, ki lehetne posztolni, úgyis régi már a mostani. asszem csak ani mailcime van meg, neki jó, ha küldöm? vagy rakjam be kommentbe?

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.08. 16:46:23

@szepi79, első ezen a néven: haláli, a képek meg :) A kígyósat láttam fészen, nagyon komoly:D

Mit csináljunk a szösszeneteddel?:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.08. 17:19:28

Most tenerifén voltál és ott dolgozik a húgod?

beacska 2012.08.08. 22:14:37

@szepi79, első ezen a néven: @dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: nnna, ez engem is érdekelne, úgyhogy Lady, küzdj meg vele!!!

szepi79 2012.08.09. 13:06:01

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: jegyzettömbbe írtam, onnan bemásoltam egyszerű szövegként gmailbe. ha nem tudod szerkeszteni, az felvet pár érdekes kérdést :DDD

de javaslom, hogy másold be word-be, ott megcsinálsz mindent simán, és onnan pakold be posztba.
süti beállítások módosítása