HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!

2012.06.17. 22:11 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Budapest - Csúnya fogadást vesztett el Éden Levi (22)! Az újabban rapperként is munkálkodó focista már többször bebizonyította, hogy minden őrült buliban benne van, természetesen most sem néhány sörben fogadott jó barátjával, ám végül ő húzta a rövidebbet.

A realityhős a foci-Eb egyik meccsét tippelte meg rosszul, aminek hajvágás lett a vége. Levi a GoldenCoast rapcsapat tagja, a banda másik felének, azaz Ádámnak tett könnyelmű ajánlatot a görög–orosz meccs előtt.

– Ádámmal fogadtunk, hogy úgysem jutnak tovább a görögök, de nem így történt. Én pedig a meccs után mehettem a fodrászszalonba, ahol alaposan megnyírtak. Kétoldalt teljesen kopaszra borotválták a fejem – nevetett Levi, aki elárulta, várandós kedvesének nagyon tetszik az új frizurája.

– Középen megmaradt a hosszú hajam, így nem túl feltűnő, de ha copfban van, akkor azonnal látszik a változás. A focipályán mindig összekötöm a hajam, úgy azért elég durva – mondta. Levi lapunknak azt is elárulta, hogy egyáltalán nem sajnálta a változást, hiszen igazi, vagány apuka szeretne lenni.

Hamarosan tetováltat is, az új haja pedig kifejezetten illik az új stílusához. A jászkarajenői focista akár már néhány napon belül apuka lehet, hiszen kedvese, Sarah mindenórás. Első gyereküket Dominiknek fogják hívni, és Levi szeretné, ha majd ő is focista lenne, ahogyan az édesapja.

 

Ilyen volt, ilyen lett:

9_o_-levi2.jpg9_o_-levi.jpg

 

 

Bors

 

88 komment

Címkék: levi éden

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr334584220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.17. 22:25:58

Első!!!

Beus, majd írj, h mi volt kedden!

Szepi írj, h mi van a fogaddal!

Ani, írj, h mi van a lelki világoddal!

Nekem meg vki találhatna állást!!!:(

szepi79 2012.06.18. 01:57:30

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: először még:
"ez lett az SE, ami már nem az?:)" ugye ezt a kérdést tetted fel.

nem, ez még egy másik melóhely volt.
viszont én a SE-nél sosem dolgoztam, csak az E-nél. az E meg mindig is az E volt, csak közben lett egy SE is, ami megszűnt nemrég, de ahhoz nekem közöm sose volt.

a fogaim pedig köszönik szépen, megvannak.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.18. 17:42:20

@szepi79, első ezen a néven: igen, ezt kérdeztem:) Egyszer talán megjegyzem már, amit mondani tetszik. És az E most is mobilokkal óhajt foglalkozni? V mással is tette, csak az én információim hiányosak kissé:P

És akkor nem veszed ki azt a szart (nem tom, h mi a neve), ugye?:)

@beacska: helyes:)

szepi79 2012.06.18. 18:16:33

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hát. eddig SEM a mobilokkal foglalkoztam, de ezt is még csak 2x-3x mondhattam el :))) (meg eleve nem értem a kérdést, mobilokkal sosem foglalkoztam, az csak a SE profilja volt, én meg náluk sosenem).

azt a szart? a szabadságot? dehogy veszem ki.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.18. 18:57:49

@szepi79, első ezen a néven: én nem rád gondoltam, hanem a cégre, azt tudom, h magácska nem azzal foglalkozik, meg is jegyeztem:D A e.-ról kérdeztem, persze általánosságban. Akkor másképpen kérdezem: mivel foglalkozik az E?:D

Az éjszakai fogszabályozóra gondoltam, de tudom, h tudod, h én erre gondoltam:D

szepi79 2012.06.19. 00:32:41

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: mobilhálózatokkal foglalkozunk.

az éjszakai fogszabályzóval még mindig csak szokjuk egymást. nagy szopás ez.

beacska 2012.06.19. 20:18:18

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hááát, találtak egy rakat epekövet, de a doki néni szerint máshol kéne fájnia, "esetleg átsugárzik". mondta nem túl nagy meggyőződéssel. Holnap megyek a beutaló dokibácsihoz. kíváncsi vagyok, ő milyen konklúziót von le...jegyzem meg kb. 2 hete panaszmentes vagyok...nanáááá

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.20. 07:03:08

@szepi79, első ezen a néven: drukkolok a kapcsolatotoknak, remélem, tudsz tőle aludni!

@beacska: mindig így van, ha mész orvoshoz, nagyon jól vagy, semmi sem fáj, kicsattansz az erőtől:D
Remélem, h semmi komolyabbat nem von le:( Kitartás!

Hogy bírjátok ezt a rohadt nagy meleget?

szepi79 2012.06.20. 07:56:41

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hogyne tudnék aludni, én az ágyamban alszok, ő meg a tartókájában, a konyhában az asztalon. és még csak nem is horkol.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.20. 09:15:45

Sziasztok :)
@beacska: Vigyázz magadra, jobbulást! :)
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Eddig viszonylag jól bírom a meleget, majd meglátjuk hosszútávon hogy megy, de persze jobb lenne 10 fokkal hidegebb is. Kutyasétáltatást este 7 utánra halasztom minden nap, akkor már tűrhető az idő kint is.
A kedvem változékony. Esténként a kutyasétáltatás megment a végleges depressziótól. Találkozunk más kutyikkal, ami érdekes. Nézni melyik hogy viselkedik, hogy játszanak együtt, felvidító. No meg dumcsi a gazdikkal. Vannak akikkel már összebeszélünk, egyszerre járunk ki.
@szepi79, első ezen a néven: Hordanod kéne, vedd rá magad, különben hiába szenvedtél eddig, mert visszahúzódnak a régi helyükre! Különben mindent meg lehet szokni. :)

beacska 2012.06.20. 11:16:46

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hát nekem napközben kell rohangálnom, úgyhogy nagy választásom nincs. Ráadásul a kocsim is megnyekkent, ill. hisztizik: ha napon állítom le, kész tortúra az indítás. Pénteken viszem szerelőhöz, azt mondja vmi indító....betétet kell cserélni. :(((de hamarosan felállítjuk a mödansziét, akkor jobban lehet elviselni ;D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.20. 11:23:44

Látta már valaki az új Alien filmet? Érdemes megnézni vajon? Én nagyon szeretem az Alien 1-4-et, de nem tudom miért. Pedig nem szoktam szeretni a véres filmeket, horrorokat, de ez valahogy bejön, a maga régi stílusával együtt is.

beacska 2012.06.20. 14:33:54

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: írtam neked a FB-on, nézd meg, légyszives!!

beacska 2012.06.20. 14:33:54

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: írtam neked a FB-on, nézd meg, légyszives!!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.20. 17:46:31

@beacska: megnéztem, válaszoltam:)

@szepi79, első ezen a néven: ideális házastárs, ha kell berakod, éjszakára kiveszed/viszed, bár ha nem horkol, akkor együtt is alhatnátok:P

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én 7 után is megdöglök:P Kutyák is, bár most idegesíti őket az idióta szomszéd...:( Már miért lennél végleges depiben? Itt vagyunk neked, ha más nem....

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.20. 17:50:38

@beacska: nekem kocsim sincs, ne sírj:P
Mödansziém sincs:) Akkor most mi vagyok?:)

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani:
nem tudok mit mondani, én nem szeretem, de talán érdemes letölteni:):):):)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.20. 23:37:56

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Nem tudom hogy kell és nem is kérdezném meg, mert ugye az ilyen tilos. :)
"Itt vagyunk neked, ha más nem...." - Puszillak!***

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.21. 14:45:43

Behalok ezen a mai unalmas oktatáson. :(

szepi79 2012.06.21. 14:51:18

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én láttam, IMAX-ban. a látvány nagyon ott volt, és a film első fele is igen ígéretes volt, de a második fele tobzódott a logikátlanságokban, bakikban, elbaszásokban. ráadásul sokkal több kérdést tettek fel, mint amennyit megválaszoltak, pedig egy alien (vagy bármilyen) előzményfilmtől főként ezt várná az ember.

szóval mindent összevetve én nem ajánlom,
1. ha szeretted az alien filmeket, mert pont róluk szinte semmi szó nem lesz
2. sima scifinek meg átlagos

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.21. 18:53:22

@szepi79, első ezen a néven: Ó hát ez sajnálatos, de köszönöm! Ez esetben nem dobok ki rá pénzt, megvárom amíg adja a tévé. Pedig nagyon érdekelt.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.21. 21:25:55

@beacska: Remélem jól mulat valahol. Mondjuk egy új állást ünnepel. Drukkolok :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.21. 23:19:57

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: persze, h tilos, de attól még:) Bejelölhetlek fészen?

@szepi79, első ezen a néven: téged is bejelölhetlek?:D

@beacska: itt vagyok, csak szarakszik a fész, na:D Holnap délelőtt nem leszek, de talán délután, igyekszem felvenni a fonalad, jó?:D Most sem tudok válaszolni azon a szaron:(

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.21. 23:20:51

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: még nem:(, de nagyon édi vagy, köszi:) Igyekszünk minden ismeretséget megfogni.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.22. 08:54:21

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Persze, jelölj csak be! Nincs mit titkolnom, előletek meg pláne! Mondjuk ritkán használom, szóval ne várd, hogy biztosan aznap válaszolok egy üzire, inkább itt írj vagy emilben.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.22. 08:59:07

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Lila pólós portré fotód van FB-én? Nem tudom téged találtalak-e meg. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.22. 15:34:15

@szepi79, első ezen a néven: jaj, ennyire ne örülj már:(

@beacska: jó, megkaptam az üzit, még dolgom van, de utána megnézem:)

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: nem, nem az van rajtam:) Én sem használom nagyon, nyugi:)

szepi79 2012.06.22. 16:01:12

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: csupáncsak arra akartam utalni, hogy a FB tevékenységem igen korlátozott. plusz meleg is van. vagy legalábbis volt.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.22. 22:57:33

@szepi79, első ezen a néven: az enyém is, nem sokat vagyok rajta, csak megkérdeztem. És h jön ide a meleg?:)

szepi79 2012.06.23. 18:46:02

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: a kommunikációból nem, csak bárminemű felelősség alól.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.23. 21:39:05

@szepi79, első ezen a néven: így értettem burkoltan:) Most csodálkozom, h megértetted:):):):)

Te h bírod a meleget?

szepi79 2012.06.23. 23:08:47

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: rosszul. igyekszek benn lenni, amennyit csak lehet. sajnos nincs légkondi, viszont cserében alapból hűvös a lakás. nyáron ez áldás, télen meg a kurva anyját a gázszámlának. és próbálok sokat inni, mint minden rendes ember. igaz, csak vizet, és nem sört, mint a rendes emberek szoktak ilyenkor.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.24. 11:18:11

Én tegnap csobbantam a Csepeli strandon. Jól esett. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.24. 20:11:16

@szepi79, első ezen a néven: szerencsére nálunk is nagyon hűvös a lakás, aztán mi is szidjuk a gázt:)

Helyes, semmi cukros szirszart nem szabad inni:(

Te most nem vagy rendes ember, én se?:P

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: aha, micsoda luxus:P Hm, én ma meggyes pitét csináltam:)

szepi79 2012.06.24. 20:46:07

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: elnézést, ha idült hímsovinizmusomban félreérthető voltam, az ember a fenti példában egyenlő a férfival.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.25. 22:36:09

@szepi79, első ezen a néven: áááá, te túl jó ember vagy ahhoz, nehezen menne csak:) Elolvasom a posztodat.

szepi79 2012.06.27. 14:25:32

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: olvastam, bár a képeket bentről nem tudom megnézni. hát, szar ügy, gondolom most különösen mókásan fest a megműtött cicikkel.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.27. 18:33:58

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: @szepi79, első ezen a néven: aki hülye.....Én nem tudom, h mi van a mai lányokkal. Mindegyik egy girhes liba akar lenni, puffasztott mellekkel, aztán még abból fogynak. Gratulálok.....

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.27. 19:33:02

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Én meg a másik véglet vagyok sajnos. Viszont inkább molett és vidám vagyok, mint egy zörgőcsontú műnő.

Már csak meg kéne találnom azt, akinek bejövök így is. ;-))))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.27. 22:51:08

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: fog az menni:) És a kutya meg bónusz nálam:P

Van aki, születetten zörög, de az sem boldog, de aki meg mindig az akar lenni, nagyon furcsa....:S

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.28. 10:33:22

Úgy döntöttem ideiglenes befogadó leszek egy kutyinak, ha sikerül.
Olvassátok el a történetét:

futrinka-alap.blogspot.hu/2012/06/mokkarol-nem-lehet-leszokni-es-mindig.html

Ha tudtok olyat, aki pl. nyaralása idejére nem egy túlzsúfolt, kenneles kutyapanzióban, hanem nálam háznál, figyelmes és kellemes helyen szeretné hagyni a kutyáját, akkor szóljatok! :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.28. 11:59:38

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: Aranyos kutya nagyon. Mi nyaraláskor a szomszédokra hagyjuk a kutyákat. Nem szoktuk a környezetükből kiszakítani őket. Persze két hetes nyaralás nyista:P

Én Pesten biztosan nem tudok neked ilyet, de nyitott fülekkel fogok járni azért:)

A menyasszony meg szimplán hülye:P

Szepi!!! Sikerült megnézni a képeket Szandráról vagy csináljak róla posztot?:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.28. 22:51:38

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ő is nagyon cuki:) Kis durva szőrű:) Nagyon cukker, tetszik a kutyus:)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.29. 13:43:54

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Szerintem is aranyos, de mégsem akarta még senki hazavinni. Kiskora óta menhelyeken van. Majd én jól nevelt kutyust csinálok belőle és akkor remélem lesz neki gazdija. :)
Tieid hogy vannak?

szepi79 2012.06.29. 19:12:30

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: sikerült, köszi.

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: na az ilyenből szokott lenni az, hogy nálad marad végleg, ami persze egyáltalán nem baj, sőtik.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.29. 20:10:56

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: köszönjük, ebek jól vannak.

Ma a kicsi fürdött, most selymeske. A vizet amúgy utálja.

Apa egyik bulldogja pusztult el múlt héten, mert nem bírta a nagy meleget, szívrohamot kapott a kutya és meghalt.

A mieink elevenek viszont.

Ma már hajnali 4kor felébredtem, mert a szomszéd házát csinálják szemben és már ilyen korán kopácsolni kellett. Az egész környék ezt hallgatta!

@szepi79, első ezen a néven: akkor ne is csináljak?:D

szepi79 2012.06.30. 02:02:11

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: de, csináljál nyugodtan. ha megtiltom, úgyse érek vele semmit, mert nőből vagy, és azt fogsz csinálni, amit eredetileg is akartál, és csak azért kérdezted meg, hogy később legyen kit okolni, hogy szerinte is jó ötlet volt. ha meg nem egyezek bele, akkor ugyanez lesz, amig be nem adom a derekam, csak még köcsög is leszek közben. :D

és még mindig nem jelölt be senki fácsén.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.06.30. 13:04:34

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Nagyon kell vigyázni a nagy melegben a kutyákra is. Ők csak lihegéssel tudnak hőt leadni. Én néha lelocsolom itthon a bundáját hadd hűtse le, meg a patakban is szokott pancsizni esténként.
Ez a selymesség fürdetés után nem tart sokáig nálunk. :)
Kedves szomszédok. 4h az már durva. Hétvégén is korán kezdik?

@szepi79, első ezen a néven: Mindjárt bejelöllek. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.06.30. 14:20:23

@szepi79, első ezen a néven: na, bejelöltelek én is:) Lassan már valami csoportot is alkothatunk:P

Tudod mit? Azért sem csinálok posztot:) Megcsináltatom Anival:D

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én is szoktam hűteni őket, apánál van tó, nem volt probléma. Egyszerűen a bulldogok nem egyszerű esetek, sok a gond velük. Nem is kell nekem ilyen flancos kutya.
Nem, ma csak 5kor kezdték a munkát:P

beacska 2012.07.01. 09:45:58

sziasztok! megjöttek a nyaralásból, akik tengerpart mellett vészelik át a meleget ;DDD...látom, nem dőlt meg a rendszer, amíg távol voltam :(((

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.01. 10:42:31

@beacska: SZIÓ!!!!!!!!!!! Nem tudtam mindennap belépni az oldalra:( A többit majd fészbúkon! Mesélhetnél, h milyen volt:)

beacska 2012.07.01. 12:35:13

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: írtam a fészre, mert elfelejtettem, hogy az neked nem jó...

szepi79 2012.07.03. 03:02:57

én meg le vagyok betegedve, sikerült a személyes csúcsomat beállitani 39,5-ös lázzal. most már lejjebb van vive, 38,6 körül van, de mondjuk az utolsó két napon 37 és 39 között ugrált végig, szal én még számitok rá, hogy lesz ez még magasabb is.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.03. 10:20:56

@beacska: Üdv újra :)))
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Összehozhatnál Beácskával FB-on minket, ha ő is belemegy, mert szerintem nem tudjuk egymás teljes nevét, ide meg nem írnám ki. :)
@szepi79, első ezen a néven: Lázon kívül milyen tüneted van? Voltál orvosnál? Ez elég magas láz, vigyázz magadra! Jobbulást!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.03. 12:14:00

Kérdezem a nagyérdeműt, hogy kíváncsiak vagytok-e a Házasodna a gazda hogyvoltomra :)

beacska 2012.07.03. 12:32:42

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: bejelöltelek ;)

most még egyszem fiúkánkat keresem, de nem adja ki a FB....

beacska 2012.07.03. 12:33:23

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: nem mondod, hogy nézed??? (hüüül-hüüül)...

beacska 2012.07.03. 12:33:54

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: és természetesen kíváncsiak vagyunk...már hogy a fenébe ne ;)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.03. 14:22:41

@beacska: belinkeltem neked:)

1 rész volt, az érdekelt:D

A VV-s társaság külön blogjára csináltam, de ide is felrakom, de egyben, ha nem baj. Ott két poszt lett, de ti bírjátok a strapát:)

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: szeptembertől lesz:), ez csak a felvezetője volt.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.03. 14:41:35

Na, 14:45kor élesedik:)

Sok szeretettel nektek :)

szepi79 2012.07.03. 15:17:34

@beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: hát szombaton kezdtem lázat, és vasárnapra kedzett dagadni a torkom, de az okozati összefüggést még nem látom tisztán. mármint hogy a tyúk vagy a tojás. meg tiszta seb a szám, de az simán lehet a pénteki fogszabályzó állitástól is.

dokinál nem voltam, sokat nem tud csinálni úgy sem. meg annyira nem is bizom a csajban. múltkor kellett hozzá menjek valamiért, gondoltam akkor már rákérdezek az alvászavarommal mit lehetne csinálni, va-e valami klinika, ahova beutalót irna, erre altatót akart felirni. mondtam neki, hogy hagyjuk.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.03. 15:48:25

@szepi79, első ezen a néven: Talán pénteken megfertőztek a dokinál valami torokbajjal? Nem tudom szoktad-e csinálni, de fogorvos előtt-után jó ha jó erős szájvízzel öblögetsz.
Alvászavarra a ringatás bejöhet, majd ha lesz vakítóan szép fogsorod a lányokhoz. (bocsi) :))) Amúgy ez mit jelent? Felriadsz többször vagy el sem tudsz aludni?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.07.03. 15:50:46

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: El fogom olvasni, de addig is kérhetnék oldaltörést, hogy ne az egész legyen a főlapon? Köszike :)

Ja és lányok, lenne egy kérdésem. Most olvastam, hogy már igenis sikk a smink a strandon is és vannak vízálló ilyen cuccok, amik nem folynak szét. Ti tudtok valami jó strandálló cuccot? Mindig tanul az ember. :)

beacska 2012.07.03. 23:14:55

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egyszer vettem vízállót, kész szívás volt: este alig tudtam lemosni, másnap meg rakódott a réteg az előzőre...szerintem csak úgy sikkes a strandon, ha nem mész be vízbe. én már láttam "végeredményt": marha vicces volt, a csaj nem is vette észre magán :)))
süti beállítások módosítása