HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristof (1) kristóf (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Éden Baba!!!

2012.10.17. 20:30 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Kedden világra jött az első magyar Éden hotel bébi! A szerencsés Niki és párja, Miki egy kislánynak örülhetnek.

64968.jpg

Kedden világra jött az első magyar Éden hotel bébi! A szerencsés Niki és párja, Miki egy kislánynak örülhetnek.

Éden Niki és Miki gyermeke a Jázmina nevet kapta, és mint arról értesültünk makkegészségesen jött a világra. Az Éden hotel első szériájának egykori szereplője, Niki ezúttal már édesanyaként élvezheti tovább az életét. A kismama és a fiatalember egy közös ismerősüknek köszönheti, hogy megismerték egymást, és mint mondták, szinte azonnal rájöttek, egy órát sem képesek egymás nélkül tölteni.

Pár nap múlva össze is bútoroztak, négy hónappal később pedig már a gyerekvállalás kérdése foglalkoztatta őket. A szavakat tettek követték, álmuk pedig szinte első nekifutásra megvalósult.

39 komment

Címkék: niki

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr964855042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.19. 15:29:47

Hát ha kurvából lesz a legjobb feleség, a mondás szerint, akkor ez alapján egy felelőtlen agytalan libából meg a legjobb anya kell legyen. :))))

beacska 2012.10.21. 10:47:14

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: a kettő nem zárja ki egymást. anyának lenni nem egyszerű dolog, attól szeretheti vki a szexet, hogy van egy gyereke, csak maradjon meg egy embernél...szerintem...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.24. 11:36:39

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: szupi az ikonod! :))))) Hogy van a hangulatod?

@beacska: Naja. Azzal egyáltalán nincs baj ha szereti valaki a szexet.
Csak hát talán le kell mondani a sok részegeskedős buliról is, többek között. Legalábbis csökkenteni kell. Főleg amíg esetleg szoptat is. Már ha félig mű mellel lehet. Nem is tudom hogy van ez.

Szepike hogy van a fogsorod? Tudsz már csajozni?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.24. 19:19:14

Szepi nem tud kommentelni (üzent). Mi lehet a baj? Tudja valaki?

szepi79 2012.10.24. 19:53:48

elsőre nem ismertem fel, ki ez a niki, mer ugye a szőkét szoktam meg tőle. előnyére változott, mondjuk nem volt nehéz dolga *gonosz smiley*

szepi79 2012.10.24. 19:57:34

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: mint látható, már összejött. nemtom mi volt a baj. aszonta, hogy kell pár perc az egyes kommentek között, de ugye mivel egyet se engedett kirakni, magam közé kerültem.

nem jó érzés, senkinek nem ajánlom.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.10.24. 21:38:33

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ma kaptam egy olyan hírt, amitől a lehető legszarabb lett.

@szepi79, első ezen a néven: milyen magad közé kerülni?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.25. 15:44:33

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: ajajj, sajnálom! :(((

@szepi79, első ezen a néven: lehet segített h levettem 1 mp-re az időt. Nem kéne annyit irkálni, mert már nem bírja a szerver a tempót! :)))

szepi79 2012.10.26. 13:19:07

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: mint mondottam, nem jó. félúton vagyok az én és magam között.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.30. 16:38:44

Olyan hamar sötétedik már. Lehangoló. Nincs kedvem semmihez. Téli álmot akarok aludni, MOST!

Minek ez a hülye óra átállítgatás? Már rég bizonygatják, hogy nem is éri meg. Ettől is csak hamarabb lett sötét. :(

szepi79 2012.10.31. 15:09:41

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: *később

később lett sötét. mivel előre állitottuk az órát. ha a múlt héten 5kor volt sötét, akkor most 6kor. az meg ugye később van.

okostojás üzemmód OFF.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.11.06. 15:53:33

Kedveseim képzeljétek el, hogy már megint felfordult az életem. Költözöm megint. Költözünk, pontosabban. Egyik nap arra értem haza, hogy Dávidom összeveszett az anyjával. Sajnos nem normális a nő, hiába próbálta elkerülni, provokálta a vitát és nem hagyta magát. A hangyaboly család királynőjének nem hódolt be, mint a többi családtag és nem rajongta kőrbe annyira, mint elvárták volna. Szóval régi sérelmek előtörtek és végül ki lettünk dobva.
Itt megjegyezném, hogy én is sokszor veszekedtem már anyámmal, komolyan is, de sosem dobná ki a gyerekét unokástul, pláne télvíz idején. Szóval rájöttem, hogy nem minden család így gondolkozik. Elég egy rossz szó és repülsz. :)
megjegyzem a többi családtagnak - például "apósnak" beleszólása sincs.
Node nem bánkódom, mert bár 3 hónapot vidéken töltöttem, ujjongva jövök újra Pestre, az én igazi közegembe. Hét végén költözünk, 3asban. Megvan az albérlet, intézem az új ovit, szervezem új életünket, amit már nagyon várok.
Hál istennek mi egymással jól megvagyunk, és ez a lényeg!
Pusszantás mindenkinek :)**

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.11.06. 23:28:27

@szepi79, első ezen a néven: köszi :) szervezem. Barátok segítenek kipakolni. Kellene még pakoló helyes bútor, de majd beszerezzük.
Csak közben nyakig ér a sz... munka. Minden egyszerre omlik a nyakamba minden téren. Rohadt Murphy! Ezt miért nem ütötte L a villamos kiskorában? :)

szepi79 2012.11.07. 22:46:19

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: @dr. Dorothy, a Vörös Cipellős:

hát, ez most kurvára nem az én hetem.

még a hosszú hétvége előtt láttam egy csajt FBn, egyik ismerősöm ismerőse, vicces dolgot írt (az olyat ugye szeressük), ráirtam, hogy szia, teccik a stilusod, nincs-e kedved meginni velem egy KVt, persze ennél hosszabban és szepisebben. mondta, hogy van, csak nem azon a héten, majd valamikor a mostanin. szupcsi. tegnap este csetelünk nagyban, ahogy szoktunk, egyre jobban kezd bejönni a csaj, erre derült égből villámcsapásként mondja, hogy nem világosak a szándékaim (pár napja szó szerint a randi szó is elhangzott), mondtam ha nem lett volna világos, úgy kerestelek meg, mint fiú a lányt. erre mondja, hogy az baj, mert ő azt hitte, csak hülyüléshez keresek szabadidőpartnert, és ő inkább csak barátkozna. no comment bazmeg.

és ha ez nem lenne elég, ma bejelentették a cégnél, hogy leépités lesz, elég komoly, konkrétan a mostani összes munkánk megy át indiába, hozzánk meg a svédektől jön. csak ugye kevesebb meló jön, mint megy, illetve nem biztos, hogy mindenkinek megfelelő munka jön, szal lesznek elbocsájtások, ez lezajlik úgy jan-márc körül.

én meg úgy vagyok vele, hogy a fogamra még csak a fele pénz meg, kis szerencsével és kurva sok takarékoskodással talán össze birom szedni januárig, de akkor még mindig pont 0án leszek, semmi tartalékkal.

inkább estem volna magam közé.

beacska 2012.11.08. 09:04:00

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: nahááát! minden elismerésem a tied, hogy ilyen pozitívan éled meg!!! Gyorsan intézkedtetek is, nem estetek kétségbe! Gratula!!!

(zárójelben jegyzem meg, egyszer én is laktam együtt anyóspajtival 3 hónapig, a felújítás alatt. RETTENETES volt. Én terhes voltam, nyűgös, ö meg vágta a pofákat, meg tette a megjegyzéseit. Nagyon vártuk, hogy elköltözhessünk...azóta no problem, én jobban viselem őt, mint az ember a saját anyját)

beacska 2012.11.08. 09:06:53

@szepi79, első ezen a néven: basszus, szar ügy. Ilyenkor örülhetsz, hogy nem kell pelenkára, meg tápszerre pénz. Nekünk az volt a legrosszabb időszakunk, konkrétan vittük vissza az üvegeket...

szepi79 2012.11.09. 14:36:06

na, úgy tűnik, nem akkora a baj.

egyrészt, elég sok embernek megmarad a munkája, másrészt egész tisztességes végkielégitést adnak. (és már néztem is ki magamnak állásajánlatot.)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.11.09. 17:05:05

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: mi újság a költözéssel?

@szepi79, első ezen a néven: drukkolok, én egyelőre örülök a vadiúj munkahelyemnek:)

És ez az, amit szerettem is volna.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.11.16. 09:36:29

@beacska: @szepi79, első ezen a néven: @dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Sziasztok kedveseim! Megvagyok! Szepike: drukkolok! Beácska: Nekem is 3 hónap volt. Nem szerettem, de végülis nem volt vészes. Talán a kisugárzásom és stílusom miatt, de a banya elöttem mindig viselkedett. A Dávidnak szólo megjegyzésekre azt mondta évődnek. Finoman jeleztem h az nem ilyen, szóval nem vagyok ostoba liba, átláttam a szitut hamar.
...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.11.16. 09:43:09

...
Node mikor nem voltam jelen, kifordult magából, és ez lett a vége. Én végül jól jártam. Újra Pesten! :))))) Ja és anyóssal se kell jópofiznom többé! :)
A gyerek a költözés napján jött haza az anyjától (9 napig volt, addig mindent elintéztünk) és magyarázta neki a mama h hozzájuk majd csak akkor jöhet legközelebb ha felnő és egyedül jön. Szép mi?
Ja aztán kiment gazolni a kertbe, nem ám az unokájával volt amíg pakoltak a szállitók.
...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.11.16. 09:49:27

...
Dávidot meg azt mondja többé nem érdekli az anyja.
Lady: köszönöm, megvolt a költözés. Jó szervezői képességemmel minden ment simán, csak nagyon fáradt vagyok. Ki-be csomagolás, sok munka, szervezés, stb. Viszont vasárnap 2 kőrrel minden cucc megjött, 3 cimről, mert vaterán is vettünk bútort. Aggódtam, a gyerek hazajön és se szekrénye, se ágya, de minden meglett. (Korábban anyjánál lakott, majd mamánál és nem volt bútora).
...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.11.16. 09:53:14

...
Hétfő reggel már új oviba vittem, este bekötötték a netet, tévét, mosógépet. Tudok én szervezni ha kell! :)

Örülök h jo helyed van, mesélj!

Most ennyi, mindjárt kezdődik egy uncsi képzés, puszi nektek :)***

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.11.17. 08:24:42

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: na, örülök, h megtörtént a költözés és ilyen ügyes voltál, büszke vagyok rád:)

És akkor most hol laktok? Ott ahol eddig laktál? Kutya nem jön akkor vissza? Vagy esetleg másik?

Minden anyós ilyen gonosz?:D Nagymamám nálunk is 3 hónapot volt, persze mint anyós anya részéről, igaz, utána meghalt :(, de ez a 3 hónap ilyen téren valami érdekes számmisztika lehet :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.11.17. 08:28:37

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: szeretem a helyet, látom, h már most megbecsülnek, örültek nekem. Gyorsan beletanulok, ahogy elnézem.

Én nekem kell a jogi dolgok mellett helyettesítenem a titkárnőt is, aki táppénzre ment, leginkább azért, mert jaj, be kell engem tanítania, mondjuk úgy, h nem lett volna rá szükség :D, na de mindegy, tehát a héten 3 ember munkáját végeztem, mert nagy elmaradásokban vannak döntéshozatalilag, egyebek, nekem kell felhozni őket, másfél hét alatt sikerült is, amin ledöbbentek, de van egy idős, férfi kolléga, az konkrétan semmit nem csinál, napi 1 határozat, egyebek, tehát helyette is meg kellett csinálnom, tehát rohadtul elfáradtam a héten, de jól érzem magam.

7en vagyunk, jogi ügyintézőként egyedül vagyok nő, meg nő még a főnökasszony, de a többiek pasik, ráadásul fiatalok. Egy korosztály vagyunk. És ez tök jó :) Meg nagyon jó fejek.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.11.17. 08:33:38

Párocskámmal meg lehet, h megint egy párocska leszünk :)

beacska 2013.02.22. 07:58:01

Boldog új évet!!!

beacska 2013.03.03. 21:30:21

:) nem, csak próbáltam hozzászólni egy régi cikkhez ;)

beacska 2013.03.03. 21:31:17

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: tyűűűű, micsoda bugyid vaaaaan! és Szepi PONT MOST nincs itt!!!!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.03.15. 08:04:15

@beacska: köszönöm, szerintem is csábos:P

Csináljunk új posztot?

szepi79 2013.04.17. 19:44:34

@beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt, de azt hiszem, ez eléggé nyilvánvaló. viszont mindenféle bugyiról szivesen fogadok képet akár FBn keresztül is :D
süti beállítások módosítása