HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szepi kalandjai!

2012.08.09. 17:00 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Az, hogy hétfőn én elindultam jól a reptérre, persze korán érkeztem, mert mindenki mondta, hogy igyekezzek, de legalább kicsit készültem a madridi tartózkodásra. A Ferihegyen láttam amúgy az Udvaros Dorottyát, meg találkoztam két ericssonos "volt" kollégával is (ők maradtak a régi helyen), volt meglepi. Aztán felszálltunk, leszálltunk, megérkeztünk, semmi különös nem volt.

szepi7.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este 9 óra tájékán kezdtem el nézelődni, hogy na most akkor ugye mi lesz, mert a gépem reggel 6kor indult, szóval azért na. Olvasgattam, járkáltam, kajáltam, és ahhoz képest amire számítottam, meglepően sok jó csaj volt a reptéren. Persze a legtöbb még fiatalka volt, de nézni jó volt az. Közben tisztességesen megfáztam, folyott a takonyom nekem, meg fájt a trollkom. A gép felszállt, utána meg le, kb ilyen gyorsan érzékeltem a dolgokat én, alvásból kifolyólag. Na, de azért az ilyen repcsis alvás nem annyira pihentető tudvalevőleg.


Kedves kishugám a reptéren várt engemet, megérkezvén a lakásba összepacsiztam a pasijával, aki kissé el lett zavarva, én meg benyomtam a szundit, de úgy laza este 9ig. Ekkor elmentünk még kajálni, illetve megnéztük a pasinak a madaras show-ját, mert madarakkal dolgozik az ipse, két sassal meg egy bagollyal, lett kép is csinálva velük.

A  szerda kicsit rohanásban telt, kelés után mentünk bevásárlani, meg nekem fürdőnacit venni, onnan hugom melózni, én meg kutyát sétáltatni. Persze eltévedtem, mert mért ne tévedtem volna, a várostervezés ugyanis ott nem annyira létező fogalom. Olyat, hogy párhuzamos, még véletlenül se keressél. Az meg külön öröm, hogy bár hugom direkt szólt, hogy nyugi hülyegyerek, itt beszél mindenki angolul - hát a faszot, az emberek 70%ával activity ment.

(Később megtudtam, hogy azért, mert maradtam a los cristianos városrészen, és nem mentem át las americasba. Ott még kiírva is minden angolul van, és spanyolul nem tudnak a népek – mondjuk, hogy ezt nekem miért kellett volna kisujjból szopni, az rejtély maradt.) Este városnézés, meg a hugi bevitt a munkahelyére, és bár vonakodva, óvatosan megtapintottam az egyik kígyót, mert azért alattomos jószágok ezek. otthon csináltam paprikás krumplit, azt ettük 3 napig.

szepi2.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csütörtökön szabad programom volt, hugi melóban egész nap, úgyhogy lementem a partra, kb. 15p séta volt. A víz nagyon szuper volt, teljesen átlátszó, tiszta, és a legfontosabb, hogy halmentes. utána haza, kutyasétáltatás. Másik irányba indultunk, megint eltévedtünk, illetve csak én, mert a kutya az tudta az utat, csak ő meg nem akart még hazamenni. Azért csak hazataláltunk, és elkezdtem keresni a térképet, amit a hugi rám hagyott, hogy most már többet ilyen ne legyen. fél óra múlva meg is találtam, ott volt a zsebemben nekem, egész végig. kicsit citromos olaj feelingje volt a dolognak. este megnéztem a hugi showját a kígyókkal, egész vicces volt, majd utána én is a kezembe fogtam az egyik (kicsi) kígyót, Jimmy-t. (3 kígyó van a showban, mindig van egy kicsi, egy közepes, meg egy nagy. A kicsi mindig Jimmy, a közepes mindig Lucy, és csak a nagyoknak szokott egyedi nevük lenni.) fotó is készült persze. Éjjeli kutyasétáltatás hugival, majd csucsu.

szepi1.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pénteken a tesó csak este dolgozott, így közös programok voltak, értsd: kelés 3kor, le a partra, majd onnan ő ment a melóba, én meg haza, már egész jól eligazodtam a városban. Este szintén kígyóshow, de itt már segédkeztem is, a műsor után én cipeltem körbe Jimmyt, hogy a gyerekek simogathassák. Kurva büszke voltam magamra. Szombaton a hugi egész nap melózott, én pedig egyedül elmentem a Loro parkba. két nagy látványosság van tenerifén, a Loro park és a Siam park. (Vasárnapra volt betervezve a Siam). A Loro park egy papagájokra specializálódott állatkert és vadmentőhely, plsuz vannak vizi show-k, meg még vagy 20 különböző állatfajta. Hát mit ne mondjak, állatkertnek fos volt, kicsi ketrecek, túl keskeny sétálórész, a budapesti sokkal jobb. Volt egy vicces eset is, az egyik nempapagáj állat előtt nagy sor állt, de annyira ritka volt, hogy spanyol neve nem is volt kiírva az állatnak (a többinek ki volt), csak a latin. 10 percet álltam sorba, hogy megnézhessem, hát egy kibaszott vidra volt, bazmeg.

szepi3.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nade a vizi showk azok nagyon faszák voltak: az első fókás volt, nagyon vicces meg okos állatok, aztán mentem a delfinesre, azok nem tűntek annyira okosnak a fókákhoz viszonyítva így első blikkre, bár biztos csak azért, mert a fókás műsor nagyrészt a szárazföldön volt. Viszont a delfin meglehetősen cuki állat, még ha lebuziztok érte, akkor is. Aztán volt a kardszárnyú delfines show, na az meg kibaszott nagy. A show egyik visszatérő eleme volt, hogy szarráfröcskölte a közönséget.

szepi6.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Én valamennyire készültem, a hugi adott esőkabát, de még így is csurom víz lettem.) meg az is vicces volt, hogy míg a fókáknak meg a delfineknek egy-egy mutatvány után jutalomfalatként egy szardíniát törtek ketté, és azt dobták a szájukba, addig a kardszárnyúnak egy vödör halat öntöttek az arcába bele. Volt egy poén erről is: egy hering méretű hallal próbálkozott az egyik tréner egy ugrás után jutalmazni, az orca meg ingatta a fejét, hogy nem lesz jó. Amikor meg a fickó bedobta a szájába a halat, visszaköpte! ezt eljátszották még kétszer, aztán ment a vödör hal. raktam be delfines képet is. Az egyik képen a trénert felemelik a víz fölé az orrukon. az a különlegessége a képnek, hogy a fejük felett ott van egy kötél, azon 3 labda. Na, azokat el tudják érni a delfinek ugrással. Van vagy 8-10 méter magas. Kemény bazmeg. Hazafele eljött értem hugom, meg a pasija, a fickó úgy vezet, mint egy vadállat, én meg a huzatban ültem, és a még mindig nem rendbe jött torkom kapott egy szép adag hideget, csak hogy jó legyen.

szepi4.JPG


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vasárnapra teljesen lerobbantam, egész nap otthon feküdtem köhögve, a többieket meg elzavartam a siam parkba, legalább ők menjenek, mert ha velem vannak otthon, azzal senkinek nem lesz jobb. A siam park amúgy elvileg európa legnagyobb viziparkja, ami kicsit fura, mert azért a kanári szigetek az afrika. hugi hozott onnan szuvenirt, hűtőmágnest, meg könyvjelzőt az ebookolvasómhoz. Rendes. estére valamennyire már jobban voltam, elmentem még egy kigyós cuccra, itt kaptam a nyakamba a nagy kígyót, meg van róla kép, amit FBn már megcsócsáltunk.

szepi5.JPG



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hétfő: utazás haza, kicsit volt jobb, mint odafele, mert legalább éjszakázni nem kellett, de nappal is majdnem ugyanannyira fárasztó egy reptéren baszni a rezet. Persze a gépeken megint fullra volt nyomva a légkondi, mer miért ne, madrid-bp között nem csak én éreztem ennek a káros hatását, a fél gép tüsszögött vagy köhögött.

Most meg itthon vagyok, tolom befele a neocitránt, meg melózok is persze, mert annyi szabim már nincs, hogy ezt is megoldjam.

 

85 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr384702355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.09. 17:05:59

Első!!!!!!!!!!!

ÉS akkor most mesélhetsz is:D

szepi79 2012.08.09. 21:57:26

ennyi van, ami jól sikerült, a többi meg amúgy is csak ismétlés lenne.

a citromos olajat kifejteném bővebben, kb. fél éve sikerült kómás kelésből kifolyólag rossz helyre nyúlni, egymás mellett tartom a citromlevet és az olajat, na ki lehet találni, melyikben akartam megsütni a mirelit pulykát. fura volt a szine meg a szaga, meg gyanús volt, hogy nem akart forrni. ezt anno kiposztoltam FBre, egy laza 135 kommentet gyűjtöttem be vele. se előtte, se azóta nem volt még ekkora sikerem.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.09. 22:12:01

@szepi79, első ezen a néven: szép a hajad:)

Szeretsz repülni?

Tesód mióta van kint? Meddig marad? Miért ment ki? Miért pont ott van?

szepi79 2012.08.10. 00:51:09

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: kösz.

annyira nem, mert érzékeny a dobhártyám a nyomásingadozásra, és ezért a fel- és leszállást végig kell kérődznöm egy rágóval, ami egyrészt idétlen, másrészt fáradalmas. mondjuk ellene se vagyok, tehát nem félek tőle vagy ilyesmi. az elmúlt 5 évben 10x repültem összesen. (mondjuk előtte meg 20 évig nem.)

lassan 4 éve költözött ki spanyolba, és 1 éve ment át tenerifére. nem tudni meddig marad. vagy 10 éve élt 1 évig madridban, most is oda ment ki ismerősökhöz, aztán ezen ismerők egy csoportja úgy gondolták, hogy kimennek tenerifére, ő meg velük ment. (ironikus, hogy azóta ezekkel nagyjából megromlott a kapcsolat.)

beacska 2012.08.10. 11:06:31

hali! köszi a beszámolót! Jó felének el kellett telnie, mire kiderült, hol is jártál....mondjuk, egy ideig azt hittem, Madridban sétáltattál kutyát, de aztán visszaolvastam, és rájöttem, hogy nem...de a város csak nem derült ki ;))

...a sok panaszkodás ellenére azért jól érezted magad, ugye? ;DDDD

szepi79 2012.08.10. 12:09:56

@beacska: ja, mert ez az egész nem nektek iródott alapból, és lusta voltam átfogalmazni :DDD meg mintha korábban már emlitettem volna, hova megyek, na szép, és még a pasik vannak lebaszva, hogy nem figyelnek a nőkre...

egyébként persze hogy jól éreztem magam (kivéve a vasárnapot), de hát, ahogy király linda is mondta volt, "hát magyarok vagyunk, nem?", szóval kötelező panaszkodni, nehogymár szebb legyen az én gyepem a szomszédénál.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.10. 15:52:03

@beacska: én is ezért kérdeztem rá:)

@szepi79, első ezen a néven: nem, közölted, h utólag majd elmondod:P

Meggyógyultál már?

szepi79 2012.08.10. 16:17:05

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: hát, akkor betartottam a szavam.

még nem teljesen, de már látom az alagút végén a fényt.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.10. 18:50:59

@szepi79, első ezen a néven: hát be:D Tudat alatt is betartod a szavadat:D

Remélem, mihamarabb meggyógyulsz!

szepi79 2012.08.13. 02:21:20

ezennel kijelentem, hogy punci!

szepi79 2012.08.14. 11:58:58

@beacska: szivesen, máskor is.

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: nem sajnos, bár alakulok. csak gondoltam feldobom a lelaposodott beszélgetést. majdnem össze is jött.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.16. 05:57:14

@szepi79, első ezen a néven: köszönöm kérdésed, megtörtént. Elvileg sikeres, megyek ma Anyáért. Elég későn értem haza. Kaptak egy négy személyes ágyat. Tele öreglányokkal, akik képtelenek befogni, de ez a kórházak szépségeihez tartozik:D

A kaja szar volt, mi más:).

A műtét reggel 8 helyett 11-kor volt (ennek örülhetett, mert úgy volt, h majd valamikor 2kor jut be az orvos a műtőbe, annyian voltak tegnap). Annyi gyógyszert nyomnak beléjük, h csak lestem:O Október 10én jön a másik szeme.

beacska 2012.08.16. 12:44:13

@szepi79, első ezen a néven: egyébként erről a A király beszéde c. film jutott eszembe, az idevágó résszel...ismered? ;)

szepi79 2012.08.16. 14:08:08

@beacska: nem volt hozzá még szerencsém. (na jó, igazából annyira nem érdekelt, hogy le is töltsem és meg is nézzem.)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.16. 20:01:24

@szepi79, első ezen a néven: egy műtétért sosem kár aggódni, izgulni, szerintem.

Ja, meg nagyi egy ilyen műtét után vakult meg, aztán ezért volt a nagy para.

beacska 2012.08.16. 20:45:03

@szepi79, első ezen a néven: nekem sem a kedvencem, de egyszer megnéztük, és ez lett a férjem kedvenc részlete:

www.youtube.com/watch?v=0ZuxZEGV02E&feature=related

...és nicsak, fent van a yuotubon ;)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.21. 16:27:58

Sajnálom, h eddig nem írtam, de összetörték a szívem :(

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.23. 13:39:23

@szepi79, első ezen a néven: engem elhagyott vki másért 3 év után. Bár szerinte nem.

És mit reagáltál rá?

szepi79 2012.08.23. 14:21:28

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: mondtam, hogy nem jó ötlet. úgy tűnt, megértette, de hazafele még felhivott, utána meg még SMSt is irt.

hiába, akinek ilyen teste van, mint nekem... :D

szepi79 2012.08.23. 14:50:21

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: amúgy nekem is volt egy hasonló hosszúságú kapcsolatom. azért ha egy ilyennek vége, az rendesen orrba tudja baszni az embert, még akkor is, ha már esetleg nem volt jó a dolog (mint pl. nálunk.)

szepi79 2012.08.24. 09:46:31

"a lányok olyan hálátlanok tudnak néha lenni. ma reggel is ágyba vittem a reggelit, erre ahelyett, hogy megköszönte volna, elkezdett kiabálni, hogy hogyan jutottam be a lakásába és kicsoda vagyok..."

szepi79 2012.08.28. 10:21:32

reggelet.

melóba jövet összefutottam sixx-el a villamoson. ráköszöntem, visszaköszönt, de láttam az arcán, hogy nem igazán tud hova tenni, mondtam is neki, hogy én irom a SoA-t, na akkor rájött, megköszönte, aztán lépett. (igazából végig lépett, mert akkor láttuk meg egymást, mikor éppen szált le.)

lady, jó a új avatarod, van valami újdonság?

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.29. 07:31:06

@szepi79, első ezen a néven: van, van:)

Majd elmesélem este, ha gondolod:) Rád is fogok írni. Remélem, leszel!

Tegnap voltam randizni! Csodás volt:) 2, 5 órán át hallgattam, hogy Ő mennyire szereti a BARÁTNŐJÉT!!!! Nem lettem meghívva semmire, de legalább csendben voltam addig is :) Aztán eljöttem, vettem magamnak egy joghurt italt, röhögtem egyet:D:D:D:D:D:D Annyira szürreális volt:) Viszont ő kipanaszkodta magát:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.29. 07:32:12

@szepi79, első ezen a néven: ja, sixxet láttam már, elgondolkodnék, hogy ki ő, de be nem ugrana:D Miért nem szaladtál már utána?:) Berángatod meginni valamit, garantáltan megjegyzi, hogy ki vagy:D

szepi79 2012.08.29. 09:45:05

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: hát egyrészt én mentem dolgozni, másrészt ő meg nővel volt.

az estémet még nem tudom, legrosszabb esetben megirod levélkében.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.29. 10:45:21

@szepi79, első ezen a néven: a munka nem elég jó kifogás, ha sixxről van szó:P:P:P

Nőt félretolni, elrabolni:):)

Hm, leginkább folyamatos kommunikációban jobb lenne elmondani, de majd akkor meglássuk!:D

szepi79 2012.08.29. 19:45:37

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: és a mostani avatárod ki? slenderdog? :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.08.30. 06:50:02

@szepi79, első ezen a néven: visszakövetelték a régit, aztán meg a szívecskét. De igen, valami olyasmi volt.

beacska 2012.09.01. 21:37:58

sziasztok! megjöttem a nyaralásból! itthon történt vmi ÚJdonság? ;)

szepi79 2012.09.02. 14:20:06

@beacska: szia! remélem, jól telt!

azon kivül, amit leirtunk az előző pár kommentben, nincs sok újdonság...

beacska 2012.09.03. 09:10:16

@szepi79, első ezen a néven: ...eltekintve a KIS azeri konfliktust...;)...mondhatni önszivatást...

beacska 2012.09.03. 09:12:17

megpróbálom felvenni a fonalat: kezdődik a héten vmi KI-HAGY-HA-TAT-LAN sorozat???

szepi79 2012.09.03. 09:28:03

@beacska: ja, hát az globális hir, én meg naivan azt hittem, az érdekel, velünk mi van... :D

új sorozat: a hid. azt nem tudom, hogy most-e kezdődik a héten, vagy csak hamarosan, vagy már akár el is, de sixx jókat irt róla.

comment.blog.hu/2012/08/21/egy_hid_ami_osszekot_es_elvalaszt

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.09.03. 11:38:21

@beacska: sok jó hír nincs....:S Vegetálok, jelenleg.

@szepi79, első ezen a néven: megtárgyaljuk este a dolgokat?

szepi79 2012.09.03. 12:18:41

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: lehet róla szó. mondjuk valszeg megint játszani fogok, de hát a múltkor is megoldottuk valahogy.

beacska 2012.09.03. 18:25:23

@szepi79, első ezen a néven: jajjj, hát, persze, hogy az érdekelt! net ott is volt ;)

szepi79 2012.09.07. 11:32:54

velvet.hu/blogok/gumicukor/2012/09/07/havi_800_ezerert_hasznalhato_fel_eden_szandra/

enyhén túlárazta magát a csaj. szerintem a feléből is kijönne egy 2x ilyen jó nő.

de az külön vicces, hogy otthon akar aludni, "mer a szerelem nem eladó" (mi köze az alváshoz a szerelemnek?) meg elég nyilvánvalóan akarja szétválasztani a "munkát" a magánélettől, ergo a pasi nem nagyon mehetne be a lakásába, akkor meg minek kiemelni, hogy rezsivel? mi köze a munkáltatónak a rezsihez? én se úgy keresek állást, hogy 200+rezsi. vicc ez a hirdetés... mondjuk annak nem rossz.

szepi79 2012.09.10. 13:31:20

új poszt vagy valami? :D

szepi79 2012.09.21. 13:09:09

index.hu/x.php?id=inxv&url=http%3A%2F%2Fvelvet.hu%2Fceleb%2F2012%2F09%2F21%2Fedennoncsi%2F

amikor megláttam a jobb oldali képet, hirtelen azt hittem, rossz csajról van. még mindig van bennem némi kétely...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.09.23. 21:03:13

@szepi79, első ezen a néven: nem, ő az :D

De kellene nekem is ilyen gazdag pasi :D Fülöp-szigetek, nahát:O

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.09.27. 17:51:44

Sziasztok :)
Élek. Kicsit változott az életmódom. Alig nézek tévét. A Minimaxtól hányok már. A gyerek lefoglalja este a számítógépemet, mesét néz rajta.
A gyilkos elméket is youtubon néztem meg, az utóbbi részeket. Szörnyű. Node azért van boldogság cserébe. :))))
Mit érdemes nézni mostanában? Majd visszanézem neten. :)

Szepi jó volt a leírás! :)

Majd még benézek, pá :)*

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.09.27. 18:19:10

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: itt nálam minden szar, köszi :)

Semmit sem érdemes nézni, semmi jó nincs.

Szió

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.09.28. 11:00:46

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Sajnálom. :((( Legalább ott van neked a két gyönyörű kutyusod, szeresd őket, bennük nem csalódsz! Fel a fejjel! Puszi :)*

beacska 2012.10.02. 16:04:24

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: most néztem a képeidet a FB-on. nem is tudtam, hogy van egy kisfiad! gratula, nagyon kis aranyos!!!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.03. 14:58:13

@beacska: Szia! :) Igen, kb 2 hónapja vagyok "anyuka", amióta összeköltöztem a párommal. :)))
Aranyos kisfiú, csak egy kissé akaratos, ez látszik is a képeken. Különben nincs vele nagy probléma, szeretni való kis manó. :)

beacska 2012.10.03. 19:36:48

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: jajjj, én meg rögtön azt hittem, te vitted...csodálkoztam is, hogy mindkettő Dávid, de gondoltam, összejött ;))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.04. 16:25:24

@beacska: Nem, nem, két Dávidot kaptam egyszerre, ilyen jó velem a sors! :))))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.04. 16:27:33

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: No még a Dzsonit se nézed? :))))))
Jajj istenem, belenéztem, de ez milyen egy szörnyű műsor, sohase kapcsolok rá még egyszer. Az egyik nő meg szerintem a Benkőnél is járt már annak idején, olyan jellegzetes feje van. Egyszer csak valaki beválassza őt is. :))))

Ma este 21h Alien4 !!!! :))))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.04. 16:29:39

@szepi79, első ezen a néven: Najó látjuk a kígyóval tuccc bánni, de mi lesz a következő trükköd? Krokodil szájába dugod a fejed? :)))

szepi79 2012.10.05. 02:00:32

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: te inkább a filmedet tőcsed lefele, ne a szájad járjon :D

beacska 2012.10.05. 07:58:41

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: nálunk nincs ilyen csatorna. a UPC nem egyezett meg velük. sokat vesztek???

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.05. 13:44:55

@szepi79, első ezen a néven: Nem mereeeeeed, nem mereeeeeed?! ;-))))

Nem volt időm tegnap, munka volt, majd hétvégén pótolom.

HÉ cikk képpel:
www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/horvath-eva-egyutt-dolgozik-exevel-2111619

@beacska: No ezt nem értem. Mit veszünk sokat?

beacska 2012.10.05. 14:26:19

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: áááá, amikor elment, már láttam, hogy kihagytam egy í-t: sokat veszítek? (mármint lemaradok sok mindenről?)

szepi79 2012.10.05. 14:43:38

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: nem hát, mi vagyok, én, hülye? (nem kell válaszolni, költői kérdés volt).

egyébként én akkor már inkább ezt linkelném:
comment.blog.hu/2012/10/05/a_pro4_meztelen_idojosnokkel_szerezne_nezoket

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.05. 15:10:21

@beacska: nem hiszem, én se sokat nézek tévét úgy egyébként mostanában. :)

@szepi79, első ezen a néven: csak annyira vagy hülye, amennyire kell, nyugi! :)))

Lady drága élsz még?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.05. 15:14:08

@szepi79, első ezen a néven: és meztelen hapsikat mér nem mutogatnak? Csak ne a Németh Lajost vagy hogy híjják... valami fiatalabbat. :) Biztos van még ÉH fiú is aki elvállalná. :))))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.10.06. 18:04:30

Sziasztok!

Nem nagyon van lenni életkedvem. Kb minden szar.

Az I love Dzsonit megnéztem. Na az, ki tudott kapcsolni, annyira, de annyira szar volt, h az már rohadtul tetszett. Az összes részt látnom kell :D

Az egyik csaj, Éva, tényleg Benkőnél volt. Meg a VV Tordas nővére, Trixi is, benne van.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.10.06. 18:05:38

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: Meztelen pasit álló farokkal mutogassanak, egyébként nem érdekel :)

@szepi79, első ezen a néven: igen, őt bizonyára értékelném :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.10.06. 18:06:29

@beacska: szerintem, rohadt jó, nézd meg mindenképpen. Kötelező mű :D Garantáltan mindent elfelejtesz tőle :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.10. 14:17:57

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Az első részt láttam félig-meddig Dzsoniból. Szőrnyűűűűű.... Sőt undorító, ahogy egymás után tapizza, csókolgatja őket. Nem értem nők, hogy - és főleg - MIÉRT csinálják ezt? Mit várnak ettől a műsortól? Mert hát Dzsoni nem egy főnyeremény. Undorító alak.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.10. 14:19:46

@szepi79, első ezen a néven: Őszes halánték? :))) Nőben kit látnál? Hogy is hívják azt a barna bőrű nagymellű időjós nőt? Noémi? Nem tudom. Ő biztos bejönne. :)

szepi79 2012.10.11. 11:28:29

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: nemtom kik vannak, időjárást ha ritkán nézek, akkor az neten van. de az őszes halántékot passzolnám.

mondjuk ha édenből kéne választani, akkor persze pocok power, rajta kivül meg naiva is jöhetne.

beacska 2012.10.12. 07:44:51

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Lady, mi a helyzet a Házasodik a Gazda sorozattal? nem arról volt szó, hogy szeptemberben indul???

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.10.12. 12:42:51

@beacska: Télleg! Megy az a sorozat? Még reklámot se láttam. Melyik adón lenne/van?

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.10.14. 10:28:03

@beacska: valamelyik nap volt a híradóban, h lesz, lassan indul, gondolom, novemberben

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: rtl klubon, elolvastad már, amit írtam???????????
süti beállítások módosítása