HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

7. hét

2012.04.16. 00:20 mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani

Horváth Éva - Éden Hotel 2

(by Haruka)

 

 

Mióta Horváth Évát 1998-ban szépségkirálynővé választották, folyamatosan reflektorfényben zajlik az élete. Modell, műsorvezető, rendezvények háziasszonya. És bár rajong a számokért – gazdálkodást tanult, mérlegképes könyvelői végzettséget szerzett -, pörgős természete a médiában talált magára.

 

Már másodjára vezeti az Éden Hotel című stratégiai realityt a Viasat3-on. Miért került át a helyszín Kolumbiából Mexikóba?

Licencműsorról van szó, ahol alapfeltétel az egzotikus helyszín. Több ilyen is létezik, de a mexikói a legnépszerűbb. Aki követi a műsort, az láthatja, miért. A dánok már a hetedik évadot forgatták itt, az orosz stáb a másodikat. A környezet trópusi, mint Kolumbiában, de a hotel sokkal stílusosabb.

 

Az Éden Hotel a Viasat3 húzóműsorának számít világszerte. Mi teszi ennyire kedveltté?

A műsor a kötelező elemi az idilli környezet, a megfelelő karaktertípusok és a vonzó külső: kellenek a csábos domborulatok, a duzzadó izmok is. S bár sokan úgy vélik, itt minden adott egy párkapcsolati realityhez, az Éden Hotel elsősorban stratégiai játék. Komolyan kell taktikázni és küzdeni a bennmaradásért: ha kell, szövetségeket kötni, ha kell, manipulálni. És mivel a játékosok szavaznak, nem a nézők, így ők maguk döntenek a sorsukról. Mindettől lesz a műsor egyedi és izgalmas.

 

Az állandó taktikázás nem öli meg itt az őszinte kapcsolatokat?

Nem, hiszen láthattuk az előző szériában is, hogy kialakulnak valódi, szoros kötődések. Sőt, azt gondolom, hogy szükség is van ezekre, különben nem lehet jól taktikázni. A stratégia csak úgy működhet, ha tudom, kitől mit várhatok, mire számíthatok. Ez még nem jelenti azt, hogy a legnagyobb taktikus nyer. Hiszen van, hogy épp egy erős kötődés írja felül a kidolgozott stratégiát. Persze, hogy ki milyen mértékben kalkulál ezekkel, az mindig személyiségfüggő.

 

Civilben hogyan reagál a taktikus játszámkra?

Rosszul viselem. Egyenes ember vagyok, ami a szívemen, az a számon. Törekszem olyan emberekkel körülvenni magam, hogy ne kelljen efféle játszmákba bonyolódni.

 

Az Éden Hotel szigorú tanár nénije mennyire testhezálló feladat?

Nem ilyen vagyok, de a műsor jellege megkívánja, hogy jól alakítsam ezt a szerepet. Szerencsére most már igazán élveztem. A jelenlegi csapatnál nagy szükség volt a szigorra, mert rendkívül rakoncátlanok voltak. Velük kőkeményen kellett bánni, sok büntetést kellett kiszabni.

 

Mit tanult ebből a műsorból?

Azt, hogy mennyire más a mostani huszonéves generáció, mint a miénk volt. Rafináltak, rengeteget kombinálnak. Valószínűleg azért, mert manapság annyi impulzus éri őket, annyiféle benyomást kell feldolgozniuk, hogy ez nem is megy másképp. Azt hiszem, nem szívesen lennék ma 20 éves.

 

Az ön számára mi az igazi éden?

Mindenképpen zöld környezetet és olyan helyet jelent, ahol sok a napsütés. Imádom a nyarat, ilyenkor csak úgy szívom magamba az energiát. Mivel rajongok a természetért, az édeni idillhez számomra hozzátartozik egy kert is. Szívesen kertészkedem: gondozom az orchideáimat, zöldségeket termesztek, sőt van egy fűszerkertem is. Egy macska gazdája vagyok, de mindenfajta állat el tud bűvölni. Mexikóban az ormányos medvékkel kerültem barátságba. Rákaptak ugyanis a rágcsálnivalóinkra. Bárhová is dugtuk el, kiszagolták és felfalták a nasikat. De a legnagyobb kedvenceim a teknősök, itthon is van egy teknősöm már vagy 30 éve. Épp ezért Mexikóban mindig ott voltam, amikor a védett helyen kikelt ki s teknősöket az állatvédők visszaengedték az óceánba. Tündériek, ahogy araszolnak a víz felé!

 

A műsorban mindig bombaformában jelenik meg. Csípőből hozza ezt?

Hétköznapokon nem sminkelek, maximum a szempilláimat festem ki. Ám a nőies ruhákat civilben is kedvelem. A jó forma egyrészt a genetika, de hogy formában is maradjon az ember, azért tenni kell. Nekem ez nem könnyű, mert imádok főzni és enni, főleg a húsféléket kedvelem. Koplalni viszont képtelen vagyok. Tehát ha meg akarom őrizni a vonalaimat, akkor muszáj egészségesen élnem: tudatosan táplálkozni és rendszeresen mozogni. Jógázom és futok is. Igaz, régebben nem szerettem futni, mert monotonnak találtam. Aztán rájöttem, nemcsak hatékony testedzés, de tökéletes relaxáció is. És bizony már megint el kellene kezdenem az edzést, ha az idei maratonon is indulni akarok.

 

Forrás: Színes RTV, 2012. 14. hét

 

Origo:

 

Az Viasat3-on javában megy az Éden Hotel 2, melyet úgy-ahogy az előző széria szereplői is követnek. A hajdani nyertes, Kristóf, a fődíjról éppen lemaradt Aliz és az új kör castingjába is besegítő Ádám mellett négy másik volt versenyző is mesél arról, hogy milyennek látja a mostani műsort. Kik a kedvenceik? Mennyire jön be nekik az új helyszín? Van-e esetleg valami tanácsuk a játékosok számára?

 

 

Kristóf:

 

- Az elején nekem kicsit lassan indult a játék, de aztán kezdtem jókat derülni Kíra és Peti macska-egér harcán. Az biztos, hogy ez a széria sok mindenben különbözik a miénktől, sokkal több benne az érzelem is: olyan igazi szerelmi kapcsolat, mint amilyen Edináé és Mátéé, nálunk nem nagyon volt. Jobban előtérbe került a szexualitás is, úgyhogy nem nagyon lehet összehasonlítani az első szériával. A nézők most sokkal több információt is kapnak a szereplőkről, mert van egy kísérőműsor a Viasat6-on - és az a plusz fél óra rengeteget jelent.  Mindennel együtt ez a széria is nagyon szórakoztató, ugyanúgy odaragaszt a tévé elé, de valahogy más módon, más eszközökkel.

- Amikor Horváth Éva bement, és pénzösszegeket ajánlott a játékosoknak, az szerintem zseniális volt - a játék feléhez közeledve nagyon messze volt a főnyeremény, és lehetett érezni, hogy egy-két embernek nulla esélye van a győzelemre: számukra nagyon nagy nyomás lehetett, ahogy Éva egyre emelte a tétet. Jól megmutatkozott az emberek igazi arca is: Tominak volt például akkor egy megnyilvánulása, miszerint az órája többet ér, mint amennyiért a kedves lány felállt - az vérlázító volt az én szememben. Ez a szituáció akarva-akaratlanul is lerántotta a leplet pár emberről, emiatt sajnálom, hogy nálunk nem volt hasonló.

- Tanácsot nem nagyon tudnék adni a versenyzőknek - még úgy sem, hogy az előző szériát megnyertem -, mert érezhetően sűrűbb most a játék. Sokkal több beérkező játékos és sokkal több fordulat van, ebből a szempontból örülök, hogy az elsőben szerepeltem. Ott úgy érezhettük, hogy a saját szerencsénknek vagyunk a kovácsai, itt sokkal inkább a véletlenre van bízva a dolog, illetve olyan fordulatokra, amelyekkel nem lehet előre számolni - joggal érezhetik úgy a szereplők, hogy nem az ő kezükben van az irányítás.

Aliz:

- A lakótársaim is nézik a műsort, úgyhogy vannak olyan esték, amikor közösen leülünk a tévé elé - de ha épp nem is tudok megnézni egy-egy részt, utólag azt is pótolom az interneten. A lányok közül Edina a legszimpatikusabb, és Anikó vidám természete is bejön: ő ráadásul többször kéri, hogy a hátuk mögött is tisztességgel beszéljenek a többiekről - ez nagyon hiányzott volna nálunk is. A fiúk közül Mátét tartom a legaranyosabbnak, a múltkor épp azt kaptam el, hogy Edina haját fonja: ők ketten jók együtt, ahogy kergetőznek, elvannak a saját kis világukban. A többiek is jobbára próbálják élvezni a helyzetet, bár páran eléggé erőltetik a taktikai vonalat. Ami nagyon nem tetszett, hogy Tamás elkezdte használni a "feláldozható" szót, nekem pedig ezzel a megnevezéssel már az előző szériában is bajom volt - durvább dolgot azonban nem láttam. 

- Én annak idején többször mentem volna randizni, az hiányzott. Most sokkal több a történés, szinte minden este van valami tematikus buli vagy játék - a mi társaságunkat talán nehezebben is lehetett volna megmozgatni. A mostani játékosok pár évvel fiatalabbak is, valószínűleg ezért vannak benne minden mókában, sőt kezdeményezik is, ami nekem nagyon tetszik.

- Gyönyörű az új helyszín: ami nagyon látszik a tévében, hogy legalább háromszor akkora az új hotel és a medence, mint a miénk volt. Sokkal több tér van, nekem ez hiányzott az előző szériából: ott a szobák mellett volt ugyan két-három hely, ahova le tudtál hemperedni, de ez ahhoz kevés volt, hogy el tudj bújni valaki elől, vagy egyedül legyél a gondolataiddal. A búvóhelyek mellett nagyon tetszenek a függőágyak is, sokkal több a kényelmi megoldás. 

- A játékosoknak csak azt tanácsolnám, hogy élvezzék ki a helyzetet, élvezzék, hogy ilyen környezetben vannak - amikor lehetőség van rá, akkor igenis bulizzanak, ne vonuljanak el taktikázni. Nem kell túlkombinálni a dolgokat. Rólam sokszor azt gondolták, hogy nem vagyok képben - miközben nagyon jól tudtam, mi folyik a hátam mögött, de vagy nem érdekelt, vagy úgysem tudtam ellene mit tenni, ezért nem is foglalkoztam vele. Ha már kiutaztam, és egy jó társaságba kerültem, ki akartam élvezni.

Ádám:

- A játékosok közül néhánnyal találkoztam már a castingon, de akkor természetesen még nem tudtam, hogy bekerülnek-e a műsorba. Már akkor volt egy-kettő, aki szimpatikusnak tűnt, de azt kell mondjam, nagyobb részben nem olyan szimpatikusak. Különösen Krisztián és Máté az, akiket nem szívesen nézek: Krisztián ugyan még fiatal, elképzelhető, hogy ezt a kivagyi stílust ki fogja nőni, Máté viszont nagyjából egyidős velem, és - ahogy a műsort állandóan néző barátaim mesélik - minden estéje arról szól, hogy be van rúgva. Nálam ez annyira nem nyerő, de lehet, hogy van, akinek pont ez szimpatikus vagy vicces.

- Én csak pár adást láttam, de azok alapján úgy érzem, a lányoknál most erősebb a mezőny, mint tavaly, itt inkább ők irányítják a játékot. Közülük is Noémi a kedvencem, nagyon bejön a stílusa - mellette Anikóra figyeltem még fel, őt nagy taktikusnak tartom. Ezzel együtt sokat hallom, hogy a mostani csapat nem annyira kreatív, mint a miénk volt, és náluk nincs is olyan nagy összetartás - de szerintem nem szabad összehasonlítani, még egy ugyanolyan társaságot úgysem lehet összeszedni. A tanácsom az volt a castingon is, hogy bár biztosan látták az első szériát, ne próbáljanak meg az ottani játékosokra hasonlítani.

- Egyetlen nagyobb fordulatról hallottam, amit utólag meg is néztem az interneten: ez az volt, amikor pénzt ajánlottak fel annak, aki önként távozik a hotelból. Ezt nagyon jó ötletnek tartottam, és örültem volna, ha nálunk is bedobják, mert kíváncsi lettem volna, ki hogyan reagál. Biztos lett volna nálunk is olyan, aki a pénzt választja - szívesen megnéztem volna, hogy ki az. Amúgy sokkal több a fordulat, mint nálunk, sokkal jobban meg vannak pörgetve a srácok.

Kriszta:

- Ha időm engedi, mindig nézem a műsort, abszolút leköt a mostani széria. Teljesen másfajta játékosokat sikerült összeválogatni, mint amilyenek mi voltunk: mi valahogy visszafogottabbak voltunk, ők eléggé beledurrantottak a közepébe. Mi annyira nem is tudtuk, hogy mire vállalkozunk, mi fog történni, nem láttunk ugye soha Éden Hotel-t: nekik van már egy előképük, szerintem ennek is köszönhető, hogy bevállalósabbak. Vannak, akik szimpatikusak nekem, közülük is Edinát emelném ki, a saját karakteremhez talán őt érzem a legközelebb. Akit nagyon nem értek, az Krisztián, de így sem mondanám, hogy kiraknám a játékból, mert valamilyen szinten feldobja a műsort.

- A táj és a környezet Kolumbiában sokkal vadabb volt, nekem ezáltal szebb is - a mexikói látkép nekem kicsit kopár. Maga a ház és annak dizájnja azonban egyértelműen jobb a második szériában. A párducszoba nagyon tetszik, szívesen eltöltenék ott pár napot. Úgy látom, hogy a mostani versenyzőknek sokkal nagyobb az életterük, és a medence valami káprázatos.

- Csak azt tudom tanácsolni, hogy adják önmagukat, és azt a célt, amit kitűztek maguk elé, mindenképpen próbálják megvalósítani, ne hagyják eltéríteni magukat.

Dani:

- Nagyjából mindenki szimpatikus, de Edina az, akinek igazából drukkolok: őt régóta ismerem, modellként volt egy pár közös munkánk. Szerintem a mostani játékosok jobban fel tudtak már készülni, tudhatták, hogy lesznek különböző csavarok. Azt a részt például pont láttam, amikor valaki kiesett, de egy retúrjeggyel visszamehetett. Igazából erre is lehetett számítani, hisz annak idején én is visszaköltöztem, csak más módon, nem ezzel a retúrjeggyel. A mostaniak jobban odafigyelnek a dolgokra, jobban taktikáznak; mi végül is naivan mentünk oda. Bár igazából úgysem lehet felkészülni mindenre, mindig akadnak váratlan események: szerintem csak az a lényeg, hogy az ember ne csináljon ott olyat, amit később megbánna.

- A környezet nagyon tetszik, tágasabbnak tűnik a hotel is. Régebben nagyon nagy vágyam volt eljutni Mexikóba, mert nagy kaktuszmániás vagyok: mindig is Mexikóban vagy Arizonában, természetes környezetükben szerettem volna látni ezeket a növényeket.

Niki:

- Néhány részt nem láttam, de alapvetően próbálom követni a szériát. Az eleje szerintem ugyanúgy indult, mint nálunk, kicsit állóvíz volt: meg kellett ismerkedniük egymással a játékosoknak, és a nézőknek is képbe kellett kerülniük azzal, hogy ki kicsoda. Mostanra már elkezdtek bonyolódni a dolgok, Niki például kiesett, most már van izgalom, és van erotika is.

- Nekem a Máté-Edina páros tetszik a legjobban, ők a legkedvelhetőbbek, az én szememben ők a legjobb karakterek. Az is tetszett, amit Niki és Krisztián alakított a Niki kieséséig, miattuk is szerettem nézni a műsort - bár az elején Krisztiánt elviselhetetlennek tartottam, nagyon előadta magát, hogy tizenkilenc éves létére milyen tapasztalt. Kíra volt még unszimpatikus, nekem nagyon sok volt, illetve Tomi az, akit nem kedveltem meg.

- Azt biztosan nem szabad csinálni, amit Niki csinált a másik Nikolett nevű lány bejövetelekor: nagyon fölényes volt, nagyon magabiztos, a viselkedése nem bizonyult célravezetőnek, a nézőknek és a többi játékosnak sem tetszett. Ki is ejtette Nikolett, ahogy lehetősége volt rá.

Kata:

- Rendszeresen nem szoktam nézni, de egy-egy adásba azért becsatlakozom, és folyamatosan hallom, hogy mi történik benne. Nyilván elfogult vagyok, de úgy gondolom, hogy a mi csapatunk összetartóbb volt, a mostaniaknál picit jobban megy a taktikázás meg az ellenségeskedés - de a legtöbben így is aranyosak. Krisztián és Niki kapcsolata különösen szimpatikus volt, párhuzamokat véltem felfedezni benne az Ádám és köztem lévő kapcsolattal - bár náluk az érzelmek jobban domináltak, azért ugyanúgy el tudtak hülyéskedni, mint mi. Aki nagyon unszimpatikus volt, az Tomi, de úgy láttam, ezzel nem voltam egyedül. A mi szériánkkal párhuzamba vonva, engem kicsit Szöszire emlékeztet: bement mint új szereplő, és egyből irányítani akart - ez azonban nem jött be mindenkinek.

- Egy ilyen műsorban az a legjobb, ha saját magát adja az ember, és nem koncentrál állandóan a taktikázásra. Ha valaki folyamatosan színészkedik, meg lehet kattanni, pedig végül is ez egy nyaralás: arra is kell energiát fordítani, hogy az ember élvezze az ottani létet, mert tényleg gyönyörű környezetben lehet.

-  Nekem a mexikói helyszín egyébként jobban tetszik, mint Kolumbia, bár az ellen sem lehetett kifogásom. A hotel kicsit zegzugosabbnak tűnik, jobban el lehet bújni, ha egyedüllétre vágyik az ember - ezáltal az egész közeg otthonosabb, barátságosabb kicsit.

 

 

74 komment

Címkék: 7.hét hé;

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr684451244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.16. 12:05:03

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: köszi :)
Krisztával egyetértek h bevállalósabb a csapat, tavaly visszafogottabbak voltak.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.16. 14:44:45

Szerintetek mi lesz az ikrek feladata? Gondolom nem tudhatják meg, hogy ketten vannak, de ezt hogyan lehet megoldani?

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.16. 14:50:28

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: úgy, h váltják egymást, ki-be mennek és a többiek nem jöhetnek rá, h ketten vannak.

A Blikkben van egy spoiler hír erről.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.16. 21:00:00

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Valami ilyesmire tippeltem, de az ajtó a nappaliban van, nehéz lesz észrevétlenül ki-be mászkálni. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.16. 21:47:07

3 fiú, húha ebben a szériában eléggé többségben vannak a fiúk. Bár gondolom lesz itt hirtelen halál is, mert sok ez egyszerre.

szepi79 2012.04.17. 11:32:17

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: azért bőven nem ő a legbutább. maximum a legelviselhetetlenebb, amikor hiperkedik.

egyébként élek még, bár csak alig, múlt szerda óta le vagyok betegedve... azóta már 2x kellett emiatt lemondani a fogorvost, pedig a felső fogszabit levette volna...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.17. 12:28:49

@szepi79, első ezen a néven: Szerintem sem a legbutább. Én is bírom. (Nem akartam ráutalni, mert spoiler)
Ezek az ikrek meg elrontották tegnap, mert Kírának elmondták a küldetésüket. Pedig szerintem simán átverhették volna, ha bevállalják, hogy otthon van egy iker testvér. Nem hiszem, hogy gyanakodtak volna, főleg a többiek. Így gondolom repülnek e miatt, de majd meglátjuk este.
Neked meg jobbulást és kitartás, ecccer vége lesz ennek is! :)

szepi79 2012.04.17. 13:13:32

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: háááát, nem tudom. de kira eleve ismerte őket, tehát őt alapból nem lett volna könnyű átbaszni, és azért ez nem egy olyan könnyű feladat, mint omáré volt. szerintem ezért még nem járna bünti. viszont a nézőket simán meg tudná kavarni egy ikerpár, számomra az elejétől kezdve evidens volt, hogy csak az egyik maradhat, szerintem ez lesz a mai "nagy drámai bejelentése" HÉnak.

beacska 2012.04.17. 13:27:40

szepi! te olvastad a Trónok Harcát? van egy tippem, amit meg akarok vkivel vhol vitatni, és nem akarok HV-ban spoilerkedni! nagyon fontos, tegnap pattant ki a szikra!!! ;)))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.17. 15:02:37

@beacska: Én nézem a sorozatot, ne áruld el nekem! :)

@szepi79, első ezen a néven: Igen, gondoltam erre is, hogy csak az egyik maradhat, de akkor más vétség miatt, gondolom.

szepi79 2012.04.17. 16:11:06

@beacska: olvastam, irjad priviben :D

szepi79 2012.04.17. 16:14:50

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: vagy eleve igy tervezték. ez az éden hotel, itt bármi megtörténhet :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.17. 23:31:09

@szepi79, első ezen a néven: Jajj ezek a kis ikrek elhitték, hogy mindketten maradhatnak? Szerintem evidens volt h nem. Képernyőn követhetetlen lett volna, hogy mikor melyiket látjuk.

szepi79 2012.04.18. 00:16:19

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: igen, én is erre gondoltam, hogy eleve igy tervezték.

nekem anikó azért meglepi volt, hogy szétujjaztatta magát, de viszonozni az már luxus. mekkora picsa, az ilyeneket de utálom.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.18. 10:28:50

@szepi79, első ezen a néven: Anikóval kapcsolatban én is hasonlóan gondoltam. Ez már eléggé túlzás és nagyon önző volt. Meg pont amikor megvan a baja - ahogy Noémi mondta. Azért lett volna még több módja is viszonozni.
Ez a Levi eléggé papucs. Mondanám h keresnék mást a helyében, de most éppen nincs jó helyzetben. Ha meg ilyen málészáj, akkor meg is érdemli.

beacska 2012.04.18. 11:13:48

@szepi79, első ezen a néven: az Extrában azért nem egészen ez jött le. Ott azért nekem úgy tűnt, inkább Levente forszírozta a dolgot...okkal ;)

szepi79 2012.04.18. 12:14:39

@beacska: fenéket, az extrában is anikó tolta hátra a picsut. de még ha levi is forszírozta volna a dolgot, (ahogy egyébként minden rendes férfiembernek illik megdolgoznia az esti kellemes ágytornáért, elég kiábrándító, ha mindig a nő kezdeményez) akkor is az lett volna a korrekt, ha legalább kézzel kivégzi a csávót. azért a pasi is ott van már vagy 12-16 napja, kilehet rendesen.

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: az nem gáz, ha megvan a baja, engem pl. nem szokott zavarni, ha a csajnak is oké úgy, sőt volt olyan nőm, aki ilyenkor volt a legkivánósabb. nekem az volt még nagyon meglepő, mikor anikó mondta, hogy most megvan neki, és csak hátulról lehet... most akkor ez felhivás volt análra? de levi tényleg elég papucs. akkor se szólt semmit, amikor hiper nyiltan megmondta neki, hogy valszeg le lesz cserélve melákra...

beacska 2012.04.18. 13:50:09

@szepi79, első ezen a néven: mit mondhatott volna? örült, hogy szólt neki. De nem is mondott semmit, ráment a szexvonalra ;))
jól tette...

most visszanézem, mert a HV-n mindenféle undorító dologról írnak, én meg tökre nem láttam semmi ilyet, sőőőt, én úgy értelmeztem, Anikó 2-3* is elmondta, hogy megvan neki, tehát nem ő volt az "aktív" tag...

...bocs, azon meg nem tudok keseregni, hogy 7 fiú-5 lány esetében Anikónak jobb a szitu...ha bentmarad Levente, majd követelődzön, ha fordított lesz a helyzet ;))

beacska 2012.04.18. 13:52:50

@beacska: jaaa, és hogy felajánlotta a Hátsó Bejáratot az elég rendes dolog volt tőle, ugyanis, én úgy gondolom, nőként neki ott nem túl sok erogén zónája van, tehát, ez egy gesztus volt L. felé!

beacska 2012.04.18. 14:05:09

@szepi79, első ezen a néven: nnna, megnéztem még egyszer: Levente nyomult, határozottan ő volt mindig aki "beterítette" Anikót. A. poénból mondta a Hátsót, Levente elröhögte a dolgot, de ez már rajta múlott, A. benne lett volna szerintem

azt nem értem, hogy L. szerint nem volt csók...akkor ez most hoooogy???

szepi79 2012.04.18. 14:10:23

@beacska: "mit mondhatott volna?"
tippelek: te szemét ribanc, abban állapodtunk meg, hogy te és én mindörökké, segitettem kitenni neked azt a köcsög muzsikust (oké, különben én mentem volna a levesbe, de ha nem állok mögéd, akkor még minimum 8 napig bámulhatod a pofáját, és smúzolhatsz vele), meg egyébként is minden kérésed számomra parancs, ha a krisztián vesztette el a párját, had ne én szopjam meg a faszt miatta.

de ez csak úgy séróból jött, és én nem is laktam a csajjal együtt 12-16 napot.

egyébként, hogy pontosan mi történt kettejük között, az valszeg sose fog kiderülni, annyira szanaszét volt vágva az a pár perc, jó eséllyel csak ők ketten tudják. engem az zavar, hogyha két ember önszántából valamiféle szexuális cselekménybe kezd, az lehetőleg ne legyen már egyoldalú, függetlenül attól, ki a kezdeményező. mert forditott esetben a fórumok tele lennének azzal, mekkora a köcsög a levi, hogy csak leszopatta szegény csajt, aztán befordult a fal felé és aludt.

a hátsó bejáratos téma, meg ua. mint az előbb. anikó mondott róla valamit, de a választ már nem tudjuk, mert vágás volt, lehet visszavonta az ajánlatot, vagy próbálkoztak, csak nem fért be, stb.

beacska 2012.04.18. 14:23:17

@szepi79, első ezen a néven: nem tudom, miben egyeztek meg, de ÁLTALÁBAN az szokott lenni az ÉH-ban, hogy "ha le akarlak cserélni, előtte 2 nappal szólok". Hát ő szólt, bár én még mindig tartom, hogy szerintem Kriszt fogja ejteni...már, ha nem ijedt meg a szextől

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.18. 14:56:15

@szepi79, első ezen a néven: Én úgy emlékszem Levi örült az ajánlatnak és azt mondta jóóó jóó lesz, de aztán Anikó azt mondta Hülye vagy? (viccnek szánhatta) - én így hallottam.

szepi79 2012.04.18. 17:19:50

@beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani:

na, újranéztem, hogy tészta vizet öncccsünk a pÓhárba, és tényleg viccnek szánta a hátsózást.

egyébként sztem két nappal előtte szólni, vagy a párválasztón megtudni, az kb. ugyanaz, sokat tenni már senki nem tud, hacsaknem az addig párt meggyőzni, hogy "delécci mégis engem".

haruka 2012.04.18. 17:42:54

@szepi79, első ezen a néven: (ahogy egyébként minden rendes férfiembernek illik megdolgoznia az esti kellemes ágytornáért, elég kiábrándító, ha mindig a nő kezdeményez) Ezt idézhetem a kedves páromnak? :D

Anikó szeret királylánykodni, csinálj szendvicset, de nem úgy, hanem emígy, mi az hogy kimaradtál (WTF?), stb, ez nekem nem szimpi, plusz Píttel egy mondat után úgy üvöltött, mint a vadállat. Szép visszafogott volt. :D Szóval én nem bírom, na. Viszont Pítet meg kezdem kedvelni, magam sem tudom miért.

beacska 2012.04.18. 18:17:32

@haruka - a túracipős: én Pítet is és Anikót is bírom, de azt a veszekedést Pít rovására kell, hogy írjam, a "Anikó te meg csak ne szóljál bele" mondata miatt...ilyesmire én is ugrom...mondjuk nem is vagyok "irányítható 20 éves" ;)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.18. 20:17:38

Miért csak az újak kaphatnak védettséget? Átadni is csak az új fiúnak lehet most is. Krisztián esélyes kiesni, mert Kíra kirakja ha mögé áll. Érdekes eleinte irritált, de most már sajnálnám ha ez a Melák elmenne, színesíti a műsort. Tök jó arcokat tud vágni. Mint az első párválasztón, amikor Niki nélkül maradt és mondták h kezdődik a párválasztás, iszonyú vicces "leszarom az egészet" arcot vágott. Főleg h lány esett ki akkor.

haruka 2012.04.18. 21:46:56

Anikó most eléggé white trash volt ezzel a kirohanással Petra ellen, főleg a második roham miatt.
Noéminak amúgy ilyen ótvar tangája van, vagy mindig betűri a bugyit a fenekébe?

beacska 2012.04.18. 23:33:44

@haruka - a túracipős: áááá, megint Anikóra volt kiélezve a dolog. Petra elég gyáván oldotta meg a szitut. A háta mögött adja a lovat Kíra alá (vagy fordítva), de szemtől szemben "beteg"...aztán még lebetegezi Anikót...ne lepődjön meg, ha visító frászt kap...

tényleg csak Pít nadrágja mellett picsog...

beacska 2012.04.18. 23:33:44

@haruka - a túracipős: áááá, megint Anikóra volt kiélezve a dolog. Petra elég gyáván oldotta meg a szitut. A háta mögött adja a lovat Kíra alá (vagy fordítva), de szemtől szemben "beteg"...aztán még lebetegezi Anikót...ne lepődjön meg, ha visító frászt kap...

tényleg csak Pít nadrágja mellett picsog...

GL-581 g 2012.04.19. 00:11:05

Szia mindenki! :DD

Felmentem HV-ra, de alig van ismerős arc... mostanában inkább ide szoktatok kommentelni?

beacska 2012.04.19. 08:24:30

@GL-581 g: én ide is, oda is...vannak dolgok, amiket csak ide írok le, mert ott egy kicsit prűűűd a társaság ;)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.19. 10:14:10

@GL-581 g: Nekem valahogy nincs kedvem mostanában ott csatlakozni. Meg nincs is időm végigolvasni. Én csak ide írok mostanában.

A szerkesztők nagyon afelé terelik az eseményeket, hogy a régi játékosok essenek ki. kÍváncsi leszek h majd Pítnek mekkora arca lesz, ha a 3 fiú szövetsége megalakul Ikerrel és Dáviddal.
Nekem tetszene ha Máté kiesne, már annyira sem szimpi, mint az elején. Viszont utána Edina összezuhan az biztos, és bizonyára ki is repül utána, ha nem fogja fel a játékot és kezd el játszani.
Krisztián mimikája viszont hiányozna.
Omárt is bírom. Tudja kezelni Noémi hülyeségeit és jó humora van.
Anikó játékos, élvezi is a játékot, de tegnap megvezették. Jót nevettem rajta, mennyire biztos magában és nem veszi észre, hogy lassan kiteszik a többiek.
Nem is Petra volt szerintem undi annyira tegnap - jó, mondjuk akár fel is vállalhatta volna szemtől szemben is - de inkább Noémi, ahogy vitte a híreket Anikónak és kavarta az indulatokat. Azt is ő mondta, amit félhangosan motyogott Petra, hogy Anikó "beteg". Ezzel jól megugrasztotta Anikót.Mondjuk ennyi idő bezártság és feszültség (meg a mensi is:) ) után már kifordulhat bárki magából.

GL-581 g 2012.04.19. 10:15:48

@beacska: Hát igen, eléggé lecserélődött a gárda tavaly óta. :) Szerintem én is mindkét helyre fogok írni, mert így buli.

Látom, odaát valami spoiler miatt megy a balhé. Nem tudjátok véletlenül, hogy mi volt az? Az én tippem mai kiesőnek Broki és Papucs.

GL-581 g 2012.04.19. 10:29:00

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: Hopp, valami keletnyugat nevű gyerek kitette a kiesők nevét, és jól felb4szta pár ember agyát HV-n. :D
Én persze erről is lemaradtam. :(

Nekem egyelőre Pít játéka a legszimpatikusabb. Petrával jó párt alkotnak, simán lehetnek az ÉH2 királyi párja. :D

Omár és Naomi hatalmas állatok együtt, imádom azt a duót! Azok szerintem végigökörködik a napot. Melák tuskósága mostanra kimondottan szórakoztató, akárcsak Máté nemtörődöm stílusa. Aki idegesít, az Hiper - akinek amúgy javasolnám a Botsáska nevet.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.19. 10:59:42

@GL-581 g: feleslegesen húzzák fel magukat, mert ezek a nickek direkt erre jönnek létre, nincs hatással semmire:D

Amúgy egy-két ember kivételével ez a gárda nem tetszik, tavalyi jobb volt! És most a kommentelőkről beszélek. Jobb volt a társaság. Most meg amolyan....hm....nem is tudom:D

GL-581 g 2012.04.19. 11:20:02

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Egyetértek! Tavaly mekkora kavicsozások voltak! És milyen poénkodások! :D

Én most két hétig a kommentek felé sem néztem, miután egy gyökér nagy mellénnyel kifejtette, hogy Pít jobban tette volna, ha kiteszi Petrát és Melák kedvében jár, mert itt Melák a góré. Jabazmeg, ő a törvény és a környék kalapácsa... holott messziről ordít, hogy "ő áll a tápláléklánc legalján (by Kíra). :DD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.19. 11:23:07

@GL-581 g: olyan komolyan vesztek mindent:D

Röhögök az ilyeneken. Egy csomó emberrel nem is állok szóba, beácska is tudna mesélni:) Mivel abszolút semmi beleszólásunk nincs, nem értem, h miért kell ott a hv-on mindent véresen komolyan venni. Szórakoztató műsor, basszus. :) Nekünk itt van ez a blog, el lehet menekülni:P

beacska 2012.04.19. 14:49:04

úr isten...a HV-n megint megy, hogy mit szólhat Edina anyukája...meg sem nézem a videót, olyan szinten nem érdekel, de hogy emberek ezen rugózzanak...(fejcsóva)

Papucs Orrán Pamutbojt 2012.04.19. 15:44:58

@GL-581 g: @dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: @beacska: FB-on is egy élmény olvasgatni bizonyos kommenteket. Jajj de sok seggfej van...
Nem is tudok idézni se...
Megpróbálok...

"Máté milyen cuki Edinával juhuhúúú"
"Essen ki az új srác, jobb volt a kezdő csapat, nem történik semmi, szar ez a játék"
"Kíra mekkora szarkavaró kurva"
"Pít nem csinál semmit, csak védi a kislányt"

Komolyan, mintha nem is egy műsort néznénk... Hátborzongató az emberek ostobasága..Aki nem érti a játékot miért nézi? :P
Vagy ne fogalmazzon meg véleményt...

Papucs Orrán Pamutbojt 2012.04.19. 15:47:49

FRISS!!!

*** SPOILER GYANÚS ***

ÉH2 FB oldalán kitették, hogy "egy védettség, egy szövettség, két kieső"
Egyik kommentelő írta, h ez a szövetséges duma enyhén spoiler és nem kéne,
erre letörtölték a videót, majd most egy másik szöveggel kiposztolták...

GL-581 g 2012.04.19. 15:58:48

@beacska: Ugyan mihez? Hogy a lánya már nem szűz? Vagy hogy a fiúkat szereti? Hát lol. :)

Mondjuk az valóban elég röhejes, hogy a csaj hetekig nyomatta a "nem teszem ki anyut annak, hogy a kislányát lássa ország-világ szerelmeskedni". Ehhez képest minden este csodálhatjuk a "Lihegő textilhernyók tánca" című performance-ot, és már análszexes élményeit is megosztotta a nagyérdeművel. Gratulálok neki. :D

@Papucs Orrán Pamutbojt: Na, ez érdekes...

Amúgy meg ja, tényleg sok a gyökér újabban. :P Nekem az a kedvencem, mikor Pítet buzizzák. Attól még, hogy valaki nem egy baltaarcú ótvaros tirpák a nőkkel, mint Melák, miért kell rögtön lebuzizni? Megjegyzem, a srác néha tényleg fura... de hát van ilyen. :)

Papucs Orrán Pamutbojt 2012.04.19. 16:06:31

@GL-581 g: "Lihegő textilhernyók tánca"

Ezen sírok :D

Pítet sokkal inkább tartom férfinak, mint az "eszközként használlak és szemrebbenés nélkül a hátadba szúrnám a kést" Mátét, az "én vagyok a családfő" Muzsikust, a "bumm cá dumm dumm wháááá" Melákot, vagy bármelyiket...
És amit mondott azt is osztom.
"Nem attól férfi valaki, hogy mekkora súlyokat emelget"

Mindegy nekem csak Pít ne essen ki! :)
Meg Omar, Márk és Dávid is szimpik.
Kíra a legnagyobb forma a csajok közül. Jelzem, volt már rá példa bárhol, hogy vki a Pandorás üzikkel üzengessen a társainak? Merth ez a csaj ezt tolja épp... Komolyan Riszpekt!

Papucs Orrán Pamutbojt 2012.04.19. 16:14:52

NA, már Pít is szarkeverő! :DDD
Érdekes meglátások :D
Noémi meg a hatalmas taktikus :D

Jajj, sírok.. Fáj... :D

Papucs Orrán Pamutbojt 2012.04.19. 16:25:37

PL:

"Pintér Lívia Sajnos Máténak jók az esélyei a kiesésre, bár szerintem hatalmas fazon.Krisztiánt nem bírom, de jókat lehet rajta nevetni, ezért sajnálni fogom ha megy.Ikerarc szerintem gáz, sok esze neki sincs.Lsd.Pandora.Kíra igazi köcsög, de hát erről szól a játék..:-).Anikó nagy csalódás, Levi nagyon napellenzős...."

Tényleg, mintha nem is ugyan azt látnánk. Zseniálisan játszik szerintem ez a Márk gyerek is. Azért isteníteni Mátét mert kék a szeme, rettenetesen szánalmas dolog. És hátborzongató, hogy egyesek ezen a szinten vannak :P

haruka 2012.04.19. 18:19:55

Aki spoilerezni mer, becsukatom! :D

@beacska: igen, de ettől még nem kell elkezdeni ordenáré módon ordítani, mint a sakál, meg utánamenni, ráadásul azzal a szöveggel, amit ő előadott. látom, ezen nem leszünk soha egy napirenden. :D mindegy, én más habitusú vagyok, nekem ez már sok.

szepi79 2012.04.19. 19:50:17

@GL-581 g: én inkább már csak ide... egy HVnál van 800-1200 komment, azokat már végigolvasni is meló, nemhogy még válaszolgatni is.

a balhé, bár nem én magam nem olvastam ugye, szinte biztosra veszem, hogy amiatt volt, hogy tegnap kikerült a mai adás is, én meg is néztem a pandora után, szal én már tudom, ki fog ma kiesni.

@haruka - a túracipős: nekem is sok volt a tegnap esti műsor :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.19. 20:10:06

@szepi79, első ezen a néven: én is megnéztem, mert manapság nincs Viasatom:D

Tudom, h olyan nőt akarsz, mint Anikó, Kíra:P

@haruka - a túracipős: biztosan csak ittas volt, nem?

@Papucs Orrán Pamutbojt: Mátét akkor sem szeretem. És ezt már az elején is megírtam:D

haruka 2012.04.19. 20:43:10

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: ha az volt, akkor ebéd után benyomhatott pár pohárral, hogy szétcsapja a zsírt, mert ez a délutáni napozáskor történt. :D

@szepi79, első ezen a néven: nem tudom, néha én már attól is kellemetlenül érzem magam, hogy nézem amikor Anikó meg Noémi partizik. :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.19. 20:46:13

@haruka - a túracipős: jó, nem láttam, volt jobb dolgom is, mint tudod, amúgy sem van viasatom:D

haruka 2012.04.19. 20:55:25

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: jó, jó, tudom mit tettél tegnap este! :DD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.19. 21:07:53

@haruka - a túracipős: nem mondtad, h itt voltál...Köszönhettél volna legalább:P

beacska 2012.04.19. 21:13:56

@Papucs Orrán Pamutbojt: és ahhoz mit szólsz, amikor az Új bárhogy is dönt, egy sötét bunkó, fingja nincs semmiről...jaaa, hogy ő nem hallja, amit a társai a riportban mondanak? az senkit sem érdekel, akkor is sötét (pl.: Dávid miért Kírát vitte randira)

és azt még nem is mondtam: "nekem nincs se szerethető se gyűlölhető a szereplők közt" - akkor minek nézi? menjen fusson egyet, vagy olvasson könyvet. Én pölö mindet szeretem...úgy vagyok vele, mint az egyszeri castingos a játékosokkal : annyit nézem, hogy nem lehet nem szeretni őket ;)))

beacska 2012.04.19. 21:15:42

@haruka - a túracipős: ez az ordítás Anikó részéről kicsit megjátszott is volt...meg, ahogy aggódott este, hogy Petra ivott-e a gyógyszerre, valszeg tényleg szarul érintette, mert szeretheti...szerintem...de megkaptam már, hogy naív lelkű vagyok, fiatalabb a valós koromnál ;)))

beacska 2012.04.19. 21:19:59

jajjj, és a "szívlapátról" meg a gúnynevekről nem is beszéltem! ez az egy bajom a sixx írásaival, hogy képtelen megjegyezni a szereplők neveit, ezért mindenféléket ragaszt rájuk...tiszteletlen dolog...még ha rá is szolgálnak néha...többnyire nem annyira...(Hernyós, Dénás-őket igazán sajnálom)

GL-581 g 2012.04.19. 21:21:34

Kezdőőődiiik! :DDD

szepi79 2012.04.19. 22:39:02

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: dehogy olyat. a most bennlévők között még mindig edina jön be leginkább, bár nem birom, ha egy csaj ennyire meg akar fojtani.

@beacska: naiv vagy :D
a beceneveket meg nem kell felvenni, szerintem ennél kétszázszor durvábbakat mondanak a TVs közszereplőkről vagy valóságsóharcosokról egy bármilyen kocsmai beszélgetés során.

beacska 2012.04.19. 22:42:52

nnna, ez jó volt. Igazán jó fogás volt a szerkiktől, hogy levették a döntés terhét a Védettről, mert így legalább az új párja nem fogja kivágni az első adandó alkalommal...bááár, azt nem értem, miért gondolja Noémi, hogy Kíra mondta Márknak. ERRE nem tudtak felkészülni. Miért is beszéltek volna erről a verzióról?

szepi79 2012.04.19. 23:19:03

@beacska: szerintem elég hülye döntés volt pont omárt kirakni. mehetett volna máté is. igy már sokkal nehezebb lesz kipaterolni.

beacska 2012.04.20. 07:19:44

@szepi79, első ezen a néven: megint a saját nézőpontodból nézed: Márk szempontjából kb. egál volt kit tesz ki...nem tudom Omár milyen szinten barátkozott vele, gondolom nemigen. Noémi meg pláne nem. Ha komolyan gondolja a "szövetség" lehetőségét, Noémivel nagyobb esélye van rá, mint a sótlan, minden újat elutasító, csordában támadó Edinával...A lányok voltak az igazi célpont, nem az aki kiesik.

Én a szerkesztői fogást dícsértem. nem tudom, a megvásárolt klisék között volt-e, vagy ők találták ki (mindegyik lépést kitalálja vki vhol), de király volt!!! valószínűleg kellett hozzá Dávid lelki alkata is, ÚjTominál eszükbe sem jutott ;)))

Papucs Orrán Pamutbojt 2012.04.20. 13:59:06

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Én se szeretem :))
@beacska: Én bírom a gúnyneveket, vagy a beceneveket :)
Pít pl maradt újpéter. A Féliker elnevezés is találó. Tehát nem mindenki kap ótvar nevet. A Fehér Póki sztem nagyon találó, Hiper egyenesen zseniális. Beleillik a stílusába a névadás. Engem nem zavar :)

Márk Omár és Pít közül választott elmondása szerint. Még jó, h nem Pítet rakta ki ezzel a Dávid gyerekkel, mert morr lett volna nagyon :(
Omár volt a második kedvencem.. Soha többé rizi-bizi! :(

szepi79 2012.04.20. 14:31:40

@beacska: mér kinek a nézőpontját kellett volna nézzem? :D omárét? :D

eleve márk úgy állt oda kira mögé, hogy biztos volt benne, hogy krisztián fog kiesni. ez utóbbi távozása, mint törzsjátékosé, biztos sok ember szemét fogja csipni, és jó eséllyel minden régi játékos utálni fogja érte. épp ezért egy másik régivel kellett volna kibaszni, igy kövi héten egy régi csaj mehetett volna a levesbe.

de nem, igy most az lesz, hogy az új csajhoz vagy megint kitalálnak egy védettséget, ami kezd kibaszottul unalmas lenni, vagy ő repül, ami szintén unalmas.

beacska 2012.04.20. 19:47:36

@szepi79, első ezen a néven: azt mondta a Peti, a szerkesztők akkor nyomják be a védettséget az új lakóknál, amikor a régi lakók nagyon feltűnően összezárnak, nem hajlandóak még csak szóbaállni sem az új lakóval. Egész egyszerűen tenni kell vmit, különben az első 10 lakót néznénk 12 héten át...

és igen, a játékosok nézőpontjából kéne nézned ;). Mert mivel itt nincs szavazás, a nézők lényegtelenek a játékosok szempontjából, és mivel be vannak zárva, egy idő után el is felejtkeznek rólunk ;)....a kamera másik oldalának vagyunk mi a cél ;)))

Márk már az elkövetkező potenciális Négyesen töri fejét (Pít, Petra, Kíra és ő), és Omár ebben zavarta, mint Pít jobb és balkeze ;)

jó döntés volt...és Dávidnak jobb társat adott, mint egy sértett szerelmes liba.

szepi79 2012.04.22. 16:07:10

@beacska: igen, ezt gondoltam, hogy akkor van védettség bedobva, amikor nagyon zárt a közösség, csak kitalálhatnának valami mást is.

pl. a párválasztó ceremónián tudja meg mindenki, hogy senki nem állhat a jelenlegi párja mögé. és akkor aztán fullra nincs megbeszélve előre, hogy "úúú akkor én ide állok, te oda, és az új gyerek megy haza."

beacska 2012.04.22. 19:57:58

@szepi79, első ezen a néven: hát igen, ez elég érdekes lenne...;)))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.23. 11:38:03

Én sajnálom, hogy Omár kiesett, jó arc volt, jó humora is volt, meg Krisztián is sajnálom, bírtam nézni, bár egy légtérbe nem lettem volna vele :)).
Jobban tetszett volna ha Máté esik ki, érdekesebb lett volna. Edinának nincs B terve, nem törődik a játékkal egyáltalán. Lehet, hogy amikor Máté kiesik és elindul kifelé, akkor utána veti magát és a nadrágjába kapaszkodva vonszoltatta volna ki magát. :)))
süti beállítások módosítása