HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristof (1) kristóf (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Éden Linda és persze Szandra!:)

2011.08.29. 09:01 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Blikk, Bors cikkek:

BUDAPEST ‒ Éden Linda, a Kolumbiában forgatott valóságshow győztese bekerült a mellnagyobbító műtéten átesett celebek körébe. Ráadásul sebészével, Pataki Gergellyel úgy döntöttek, az operáció árát szegény gyerekek gyógyítására fordítják.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Többek között plasztikai sebészeti műszereket vásároltak belőle. A Pataki doktor által idén alapított programban – ahogy a Vasárnapi Blikk korábban megírta – sérült és fejlődési rendellenességgel született gyermekek és nők műtéteit finanszírozzák és végzik a világ egyik legszegényebb országában, Bangladesben.

– Az volt a célunk, hogy felhívjuk a figyelmet arra, milyen óriási szegénységben is élnek emberek, és hogy jót tenni szokatlan módon is lehet – magyarázza Pataki doktor. Linda operációjának árából annyi műszert és eszközt tudtak vásárolni, hogy ezek segítségével 50 rászoruló gyermek műtétje válik lehetővé.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– A világ nagyon sok pontján élnek olyan szegény gyerekek, akik kénytelenek sérülésekkel, rendellenességekkel élni, mert a szüleik nem tudják megfizetni a szükséges helyreállító plasztikai sebészeti beavatkozást – folytatja a plasztikai sebész. – Pedig felnőttkori boldogulásukat is meghatározza az, hogy fiatalon hogyan viszonyultak a testükhöz. Linda csak igazolni tudja mindezt.

– Egy ilyen testi változás kicseréli az embert, másnak érzem magam, magabiztosabb lettem, harmonikusabb lett az életem és örülök, hogy segíthetek másoknak is! – lelkesedik Éden Linda, aki azt mondja, bármikor újra belevágna a műtétbe.

 

Na, és persze Szandra!!!!

Három órán át kérdezgették Éden Szandrát a dubajozásrólértesült a Bors. A valóságshow-hőst múlt csütörtökön „látták vendégül” a Nemzeti Nyomozó Irodában.

Múlt héten közel három órán át faggatták a rendőrök Éden Szandrát a Nemzeti Nyomozó Iroda épületében dubaji látogatásáról. A Viasat valóságshow-inak felfedezettje nem titkolta, hogy járt az egzotikus szépségű országban, és azt sem, hogy nem a hasát süttetni utazott az arabokhoz. Úgy tudjuk, hogy Szandránakcsakúgy, mint az ügyben minden más kihallgatott lánynakrészletesen el kellett mesélnie, mi történt az alatt az idő alatt, amit kint töltött. Így az utazás menetéről, az érkezésről, az elszállásolásukról is faggatták, sőt arról is, hol és mikor ismerte meg az ügyben előzetesben lévő, és üzletszerű kerítéssel vádolt Sz. Vivient, valamint két társát, K. Zoltánt és P. Szilviát.

Természetesen szerettük volna megkérdezni az Éden Hotel sztárját is a kihallgatással és Dubajjal kapcsolatban, ő azonban csak nagyon szűkszavúan számolt be a történtekről.

Valóban kihallgattak, de hogy mi mindenről kérdeztek és kellett beszélnem, arról nem szeretnék nyilatkozni. Amit elmondhatok: jártam kint és nem feküdtem le senkivel pénzértmagyarázta a nagyszájú lány munkatársunknak.

Nem Szandra az egyetlen, akinek a nyomozók előtt is fel kellett elevenítenie a kint történteket. A ValóVilág Gigije az elsők között volt, akit beidéztek, igaz, eleinte azt nyilatkozta, egy teljesen más útjával keveredett a történetbe. Iszak Esztert pedig a Bors „leplezte le”, hiszen ijedtségében tagadni akarta, hogy járt kint a gazdag arab országban, később viszont belátta, jobb, ha elismeri.

Abu-Dzabiba utaztunk, ahol egy nap után a beszélgetésekből kiderült számomra, hogy a lányok egy része a hoszteszkedésen túl erotikus munkát is vállal. Ekkor pánikba estem, és szóltam a szervezőknek, hogy haza akarok menni. Ők ezt elfogadták, így másnap összecsomagoltam, és eljöttemmondta el lapunknak másfél hónappal ezelőtt Eszter.

Róla nem teszek be képet, már úgyis sok belőle:)

 

150 komment

Címkék: linda szandra

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr453187157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.02. 21:30:11

Holnap már X-faktor lesz? 1 hete nem láttam tévét. Nézitek? Kidumáljuk őket?

beacska 2011.09.02. 21:52:19

nnna, sziasztok!
mi ez itt nyugdíjas otthon? ;D
szegénykéim, őszinte részvétem irányotokba!!!

vicc: ha a telefon(könyv)edben a legtöbb szám valamilyen orvosé, MEGÖREGEDTÉL! ;DDD

Gyógyuljatok drágáim ezerrel! Gyönyörű őszünk lesz! a kedvenc évszakom!!!

beacska 2011.09.02. 21:54:22

@szepi79, első ezen a néven: a férjem szájába a fogorvosa belevésett (az ínyét elvitte a berregővel-vér ezerrel), és azt mondta: szerencséje van, ő ÉPPEN szájsebész, így nem kell máshova mennie hamarjában, hogy összeöltsék neki...na kösz!

beacska 2011.09.02. 21:55:08

@mosoly73: én valszeg a VV-re várok, de majd még kiderül a felhozatal...

szepi79 2011.09.03. 09:23:09

@mosoly73: nem hiszem, haveréknál festek, indulok is mindjárt, sztem ha egyáltalán haza is érnék, mire kezdődik, nem ez lesz a prioritásom.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.03. 09:44:36

@beacska: Tegnap a párom mesélte, hogy találkozott egy feltételezett VV szereplővel, egy vonaton utaztak. Szőke ("összerakott" :) ) liba és végig fecsegett a részletekről valami barátnőjének, meg hogy 5 milla lenne ha most kiszállna, meg ilyesmik. Persze az egész vonat hallotta az infóit. Talán titoktartásit nem írattak alá vele? :)

@szepi79, első ezen a néven: Jó munkát! Én megyek bevásárolni, mert nincs itthon semmi.

Mindenkinek jó hétvégét! :)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.09.03. 13:09:05

Sziasztok! Szép hétvégét nektek!

@Móka na: Üdv ismét közöttünk! Jobbulást neked! Lekopoghatom, h még sosem törtem össze semmimet, tehát elképzelni sem tudom, de kitartást hozzá!

@mosoly73: Jelentem, most édesebb a pici, mert jött hozzánk kozmetikus, jól meg is lett nyírva:) Le is fotóztam, bájos lett nagyon! Már tényleg schnauzernek is néz ki!
X-faktort nem nézek, az már vmi kriminális, kezdve Keresztes Ildikóval! Ám, lehet, h elcsábulok:) Jól kibeszélhetjük őket, igen:D
Hú, vajon ki lehetett az?:D Titoktartásit biztosan, de ez sem sikerült, mint kb a normális instruálás sem:P:P:P

@haruka: írtam majd neked!

@szepi79, első ezen a néven: hidd el, h bizonyos körökben igenis szalonképes az:) Csak pozitívan, tudod! Előbb-utóbb már annyi sem lesz!:)
A hozzáállásoddal pedig teljesen egyetértek! Én is szívem szerint olyan pasit keresnék, aki nem dohányzik, de sajnos, ilyen alig van?!, és a férfiak sokkal kevesebben vannak, nem válogathatok:P:P
Jó munkát!

@beacska: Nekem is ez jutott az eszembe, h mindenkinek baja van:) Sajnos:( Viszont mindenki gyógyul, örvend, egyebek! Te is "megszabadultál" a kölyköktől, újra iskola, biztosan nagyon élvezik:P

@Papucs Orrán Pamutbojt: Ezek szerint te voltál? Milyen volt, kit láttál?

Papucs Orrán Pamutbojt 2011.09.03. 13:16:11

@ladyandhenk: Azért érezzük a cikk alján, h kamuhír? :D

Nem voltam a bulin, csak fotókat láttam, és sehol nem volt ott Beki... :P Asszem még írtam is, h érdekes, vajon hova tűnhetett/mi történhetett a műsor végén.. Ezek szerint egy fasza kis baleset :(

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.09.03. 13:17:20

@Papucs Orrán Pamutbojt: nem tudom, h hiányolta-e vki Bekit:) Én biztos nem tettem volna:)

beacska 2011.09.03. 13:29:50

@mosoly73: VV szereplő az, aki beköltözik a villába :DDD maradjunk ennyiben ;DD

a többi csak szeretne, rájuk miért is vonatkozna bármi? ;DD

beacska 2011.09.03. 13:33:13

@ladyandhenk: óóóó, még szó sincs megszabadulásról. MA kellett mindkettőt ráuszítanom a rendrakásra. Egész nyár kevés volt nekik. Úgy néz ki, a kicsi éhségsztrájkba is fogott :DDD kac-kac...győz az erősebb ;DDD

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.03. 17:29:37

@beacska: Szia :)) Ha be akarjuk VV Szőke Libát azonosítani majd, akkor a Keleti- Hatvani vonat vonalon utazott feltehetőleg hazafelé, tehát Pécel, Aszód, Tura, Gödöllő, Hatvan, stb. helyek környékén lakhat. Csicsergett kiszavazós sms-ekről, meg olyasmikről, amiből ezt feltételezte a párom, hogy majdani beköltöző lesz. Vagy jelölt erre. Mittomén hogy megy ez, nem szoktam nézni. :) De csicseregte, hogy aláírt valamit és ha most kiszállna fizetnie kéne.

@Papucs Orrán Pamutbojt: Jajj már ezek a mű hírek Szandráról. Csak köztudatban akar lenni és ebből megélni. :(
Egy - nem celeb - énekesnő ismerősöm mondta, hogy vannak celebcsinálók, ezt ti is tudjátok, és őt is akarta az egyik menedzselni, és ilyen kamuhírekkel kellett volna betörni és színen maradni. Például, hogy ő a Zámbó Árpi új barátnője. Na ezt nem vállalta. Megértem!!! :))))

@ladyandhenk: No akkor este megnézzük a felhozatalt. Gondolom az első válogatók viccesek lesznek, legalább nevethetünk. :)

szepi79 2011.09.03. 19:07:32

@mosoly73: van ezekre egy jó kifejezés, az ún. "pirított ribanc."

egyébként megvolt a festés első része, l haladtunk, már csak 2 helység van hátra, azokkal csak azért nem lettünk kész, mert nem száradt meg a glett.

@ladyandhenk: oké, csak valószínűnek tartom, hogy én nem azokból a körökből akarok válogatni, ahol ez szalonképes :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.03. 19:58:46

Kezdődik az X-Faktor. Nézem, a filmeket már unom és az első jelentkezőkön biztos lehet nevetni is. :)

haruka 2011.09.03. 20:07:57

helló mindenkinek!

@mosoly73: @ladyandhenk: olvastam, fogok írni, de ma már tuti nem, azt se tudom hanyadikán van elseje, úgyhogy most nem próbálkoznék vele. tegnap is fél tízkor már aludtam, asszem ma is ez lesz. legyetek jók!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.03. 20:50:20

Nem értem, hogy ezeket a gyenge eresztéseket miért nem állítják le előbb? Kint meg áll a sor. Kell a cirkusz a műsorba? :)

szepi79 2011.09.03. 21:10:26

@mosoly73: nem szokták ismerni az emberek a Forrást :D grati :D

szepi79 2011.09.03. 21:11:05

@mosoly73: na majd ha meglátsz engem, tuti nem ezt fogod mondani :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.03. 21:45:20

@szepi79, első ezen a néven: Én főzés közben mindig showder klubbot hallgatok, jó hangulatba hoz, már agyonhallgattam őket. :)
Most jön az RTL-en az a zombis film amiről beszéltünk egyszer, Will Smith szerepel benne. Szerintem nézhető film, de lehet, hogy csak a főszereplő miatt, mert szeretem a filmjeit. :)

szepi79 2011.09.05. 14:22:47

na megvolt a második napos festés is, kissé döglesztőbb volt az elsőnél, talán mert a festéssel kb. 3ra már végeztünk, és utána már csak a pakolás volt, az meg olyan kelletlen meló.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.06. 22:30:37

Tegnap belenéztem az Aranypartba pár percre. Ez a műsor messze alulmúlja a várakozásomat. :(

beacska 2011.09.07. 07:20:52

@mosoly73: én bele sem néztem. Hallottam róla pár dolgot, és az éppen elég volt ;D
Azért arra kíváncsi vagyok, beváltja-e a hozzáfűzött reményeket (NYILVÁN nem mi vagyunk a célközönség-valakinek csak készült)

szepi79 2011.09.07. 10:50:56

@mosoly73: nekem tetszik. nem az a kategória, mint az ÉH volt, de élvezhető. ha csak simán belenéznék, lehet nekem se tetszene, de igy, hogy láttam az összes részt, és vágom már, kitől mire lehet számitani, meg miért tirpák, igy egész jó.

szepi79 2011.09.07. 14:47:59

@mosoly73: nem basszus, pedig már hogy várom.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.07. 16:53:17

@szepi79, első ezen a néven: :))))) Utána már nem lesz olyan érdekes a műsor. A HV-ket olvasom és azért az feltűnő, hogy hiába a méretes kebel, annyira taszítóan ostoba ez a nő, hogy egyik fiú se vállalja be. :)

beacska 2011.09.07. 17:52:51

..és Pittánknak bejött az élet végre???

szepi79 2011.09.07. 18:17:47

@mosoly73: na tisztázzuk, én se az eszéért kedvelném. de legalább egy zuhanyból kilépés vagy valamit.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.07. 19:14:36

@beacska: Úgy tűnik jól van, ez már inkább neki való környezet, itt nem kell viselkedni. :) Azt kell mondanom, még ő tűnt a legjobb fejnek köztük. Ugye a mihez képest sokat számít! :)

@szepi79, első ezen a néven: Ezt nem is gondoltam! :) Tartogatják még, hogy nézzék a műsort. Az lesz az ő 2 perc hírneve, több nem jár neki. :) Drukkolok neked! :)

Móka na 2011.09.08. 13:11:47

Sziasztok!

Most hogy egész nap itthon ülök, szinte, elég kevés időm van.. =)). Jönnek, mennek a látogatok, ismerősök, dolgoznom is kell kicsit, pedig gondoltam, hogy gyakrabban fogok benézni és még egy-két adást is megnézek.
Nézzem? Érdemes? hogyvolt-os élet milyen?

szepi79 2011.09.08. 17:29:49

@Móka na: szerintem az elejéről nézz meg pár részt, hogy nagyjából tisztába gyere vele, hogy ki kicsoda. hogyvoltos élet sztem lapos.

@mosoly73: majd jövő hét pénteken kell a drukkolás nagyon, akkor megyek a következő kezelésre, leszednek némi fogkövet; még 1 fogat ki kell húzni, aminek tulajdonképpen önmagában nincs baja, de megritkult körülötte a csont és így a hidat már nem bírná el; meg lecsiszolnak 2 fogat és kapok egy ideiglenes hidat, hogy rágni & mosolyogni tudjak kissé. mindezért ott fogok majd hagyni csekély 130 ezret, ennek a nagy része a híd lesz, de ez még mindig csak töredéke a véglegesnek, amit le sem merek írni, még meglátnám és infarktust kapnék.

beacska 2011.09.09. 08:09:46

@szepi79, első ezen a néven: nem tudom, írtam-e már, mi most a lánygyerek foxabályzójába lapátoljuk a zsét. kb. 200.000 lesz a vége. De ha ügyes a doki néni, lehet ez még több is (alkalmanként 5.000 Ft a kontroll)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.09. 09:21:40

@Móka na: @szepi79, első ezen a néven: Szepivel értek egyet. Elég 1-2 részt megnézni, hogy tudd ki kicsoda, de többet nem érdemes, mert szörnyű és unalmas. A HV-t olvasni meg sixx-től mindig élmény.

@beacska: Nekem 4 évig volt fogszabályzóm gyerekként, sokat szenvedtem a drótok miatt, kisebezték a számat, de megérte. Gyakorlatilag több fogam nőtt, mint ami elfért volna a számban, így a másik tetején bújt ki 3 is, szóval borzasztó lennék ha nem csináltatjuk meg. Maradandó fogak helyén is újra kinőtt pár helyen a fogam. 2-őt ki kellett húzni felül, hogy elférjenek és szép sorba rendezték. Viszont akkor még nem került sok pénzbe.

Lady merre van? Elhagyott minket? Remélem nem beteg!

szepi79 2011.09.09. 09:29:29

@beacska: én már most 200 felett járok...

beacska 2011.09.09. 23:55:35

@mosoly73: én csak azért vittem el, mert a fogorvos ajánlotta, és mivel ő nem csinál ilyet, gondoltam, biztos igaza van. De a lányomnak nincs sok foga a szájában, nem ferdék, csak az ujjszopás miatt, kicsit kifelé állnak, és a harapása nemtudommilyen emiatt. De valszeg én felnőttem hasonlóval (nagy legyintés)....pénzkidobás...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.09.12. 11:27:26

Sziasztok!

Hazaértem a nyaralásból! Mármint az egyikből, majd megyek még nem is olyan sokára!

Az adásokról lemaradtam, de őszintén szólva nem is bánom! A Hv-okat visszaolvastam, az tetszett, a műsor meg űbergáz! Viszont mi nagyon szép időt fogtunk ki! Alig bírok a lábamon állni, ugyanis rengeteget mentünk, de megérte! Csináltunk 750 képet is :D

@szepi79, első ezen a néven: drukkolok neked! És inkább ne írd le! Legyél strucc!:)

@beacska: Hála a jó égnek, nekem sosem kellett, de ilyen összegeket elkérni basszus! Rossz pályát választottam:(

@mosoly73: köszi, köszi, h hiányoltál, legalább egy valaki:P:P:P Volt netem az utazás alatt, de nem értem rá írogatni, mert lekötött a menés... A sok lépcsőzés, az izomláz, stb!!!

EGYÉBKÉNT TESSÉK MINDENKINEK KULTURÁLIS ÖRÖKSÉGEK NAPJAIRA MENNI HÉTVÉGÉN!!! INGYEN LEHET A MEGHIRDETETT HELYEKRE BEMENNI:D
Bővebb infó: www.oroksegnapok.hu/index.php?oldal=open

haruka 2011.09.12. 14:32:23

@ladyandhenk: helló! én nem hiányoltalak, mert tudtam, hol vagy. :P

képzeld, most voltam a Telenorban, és a fickó lebeszélt az x10-ről, mert szerinte nagyon sok vele a hiba, kijelző, billentyűzet, szoftver... teljesen elvette a kedvem az egésztől. :( nyugtass meg, hogy jó az a telefon!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.09.12. 15:31:38

@haruka: szió!

Írni fogok neked, remélem, minél hamarabb! Még nem pihentem ki magam:P

Mit mondtak a kijelzőjéről?

Nekem az a legnagyobb problemem vele, h telefonálás közben össze-vissza nyomkod, tárcsáz...Ez nagyon zavaró!!! Talán az új mini/és pro jobb, mert fejlettebbek! Éj android van rajta, amit erre nem is lehet felrakni:(

Attól függően, h mennyi pénzt szánnék rá, mindenképpen az újat venném! Ha nem sokat, akkor viszont megéri a mostani árát a x10 mini pro, szerintem :D
Nekem viszont kizárólag dicsérték a boltokban, igaz, t-mobile...Viszont maradok Samsung párti, asszem!:)

haruka 2011.09.12. 19:34:33

@ladyandhenk: nem mondott semmi konkrétat, csak hogy ő azt nem ajánlja, mert sok probléma van vele. elromlik az érintőképernyő, meg a billentyűzet, meg szoftverrel is probléma szokott lenni. mi az, hogy nem lehet rá felrakni androidot?
a telefonálás közbeni tárcsázás meg a nagy füled miatt van! :P :DD

beacska 2011.09.12. 20:03:56

@ladyandhenk: óóóó, az amerikai filmekben is a jólmenő vőjelöltek építészek szoktak lenni, mi meg ketten is vagyunk, és mégis....(nagy legyintés)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.09.12. 20:43:50

@haruka: igen, erre gondoltam én is:D:D A Dumbo effektus:D

A legújabb 2.3-ast nem bírja el, nem lehet rá frissíteni! Csak a 2.1est bírja:(

@beacska:

Milyen szép szakma...Szeretnék egy kutyalábon forgó házat:):):):):) Hajrá a gyerkőcnek hozzá!

szepi79 2011.09.12. 23:43:03

@ladyandhenk: nekem nem csinál ilyeneket. egyelőre tökjól megy minden, nem tárcsáz beszélgetés közben. mondjuk egy kolléga mondta, hogy neki már sikerült fülcimpával letenni a telót.

haruka 2011.09.13. 10:43:15

századik! :))

@ladyandhenk: már van rá 2.3? amúgy most tényleg elment a kedvem az egész telefonvásárlástól, mert ha nem ezt veszem, akkor kb semmit. bár sehol nem olvastam még róla nagyon rosszakat, szóval nem tudom. válságba kerültem. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.13. 13:59:49

Sziasztok :)
Bocs a hanyagolásért, foglalt voltam. Ezennel újra kutyagazdi lettem! :) Nagyon édibédi! :) 6 hetes, német vizsla, csokis barnás színű, Kittinek hívják! Ha akarjátok küldöm emilben képet. :) Egyenlőre sokat kell vele foglalkozni, meg átalakítani a lakást, mert még kint nem lehet, de akkor is nagyon édi! :)

haruka 2011.09.13. 15:48:31

@mosoly73: szia! úúúúristen, hogy mennyire sárga vagyok az irigységtől! :D és naná, hogy követelek róla egy fotósorozatot! ;) jajistenem, nekem is kell egy kutya... :(

szepi79 2011.09.13. 17:59:14

@haruka: nem is lesz rá 2.3 sosenem, hivatalos SE álláspont szerint.

@mosoly73: képet! akár a cukisághura is jó.

haruka 2011.09.13. 18:14:58

@szepi79, első ezen a néven: ja, azóta már én is rájöttem, vagyis utánaolvastam. fene egye a telefont, veszek inkább egy új laptopot, azt kész. :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.13. 21:15:57

@ladyandhenk: @szepi79, első ezen a néven: @haruka: @Móka na: Elküldtem a képeket. Remélem odaér és nem túl nagyok. :)
/Ha még szeretné valaki, akkor szóljon és írjon (aeh1@freemail.hu), mert nem tudom mindenkinek az email címét. :)/

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.09.14. 08:29:48

@mosoly73: Szió!

Nagyon édes az eb:D Honnan akasztottátok le, illetve miért pont őt? Miért ilyen fajtát? ÉS még válaszolhatsz egy csomó, fel nem tett miért kérdésemre!:D

szepi79 2011.09.14. 09:48:04

@mosoly73: lehetne egy új poszt mondjuk egy bizonyos kutyulival a főszerepben, képekkel, meg leirással, hogy miket hülyéskedik össze, csak úgy mondom.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.09.14. 12:14:04

@szepi79, első ezen a néven: jól van, az én kutyijaim nem is érdekelnek....:D Meg is sértődtem, pedig nagyon édi-bédik, főleg, h utálják egymást:D

www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/eden-daniel-az-elvonalban-jatszik-2064559

Ebből posztot akartam csinálni, de ezek után már nem is...!!!Bizony!

szepi79 2011.09.14. 12:50:42

@ladyandhenk: na tessék, és még rám is fognak mindent.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.14. 18:21:05

@ladyandhenk: @szepi79, első ezen a néven: Ok, ha lesz már elég kép és történés, majd csinálok egy posztot belőle. De én Ladyjét is szívesen olvasnám és nézném, imádom az állatokat. Az enyém egyenlőre sokat eszik, iszik, és pisil, meg ilyesmi. Kis szertelen még, sokat kell még tanulnia, megismerni a házi szabályokat.

Addig is egy előzetes lady kérdéseire válaszolva:

Na szóval az úgy kezdődött, hogy sokat gyalogolok mostanában, a vércukrom miatt is, mert ez a fajta mozgás minimum kell, de nem vagyok egy sportos típus, amint jeleztem. Nem áldoznék sok ezret, hogy 5 perc után kifulladjak valami kínzó gépen. A nagytakarítás meg sz@rt se ért, hiába fáradtam ki, a cukromat nem vitte le. Úgy vettem észre lábbal, erőltetett sétával, ilyesmivel lehet ledolgoznom a cukorszintemet és ebbe még bele se akarok közben halni. :) Viszont unalmas egyedül és nincs mindig partner vagy cél ami felé és miatt gyalogolnék. Aztán eszembe jutott,hogy volt már nekem kutyám és vele sokat mentem. Így beszéltünk a dologról, már pár hete, de ez komoly döntés, jól megfontoltuk. Nézelődtem a neten, keresgéltünk. Közben egyre jobban megszerettük az ötletet. Igazából valami keverék kutyára gondoltunk, közepes testalkatúra. N elegyen nagy zabás és nagy méretű, de a tacskó, csivava egyéb kutyának gondolt jószág is kizárva. A kutya legyen kutya és ne egérke. :) A környéken sok betörés is volt, szemben is, mellettünk is, így még jobb ötletnek látszott egy jelző kutya. Ja és mindenképpen 6-8 hetes kölyök kellett, mert azt akarom, hogy az én életemre szocializálódjon.
Aztán a szomszéd mondta, hogy Monoron vasárnak van kisállat vásár, nosza menjünk. Ők is mentek hoztak is egy 8 hetes yorkit. Jó már van két kinti nagy kutyájuk, de a lányainak kell a bébikutya. Gondoltunk nézelődünk, úgyse fogunk találni, mert drága fajtiszta kutyák lesznek. Úgy is volt. Megjegyzem, hogy nem értem egy kutyáért miért adnak pl. 95 ezret emberek. No mind1. Rengeteg állat volt az éves vásáron, fel se tudnám sorolni. Szárnyasok (baromfik, papagályok, pintyek, stb.), kutyák, macskák, malacok, kecskék, csúszómászók, és nagy kádakban is voltak állatok, amiket most nem említenék. :)
Aztán az utolsó sorok egyikénél ott volt ő két testvérkéjével és nem akartak rajta meggazdagodni, és nagyon édesek voltak. Nekem lány kellett, ez is passzolt, kicsit foglalkoztam velük, majd őt választottam. Ő volt a legrövidebb szőrű (ez is szempont volt), nyugodtnak, de érdeklődőnek tűnt, a színe és rajzolata is neki volt a legszebb. Megfogdostuk, a párom is megölelte, és akkor hirtelen eldőlt, hogy jól van, akkor lesz kutyánk. :)
Mire hazaértünk a neve is eldőlt. Én először Csokinak akartam hívni, mert olyan a színe, de végül normál emberi nevet akartam adni neki, mert ő is családtag már. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.14. 18:23:05

vasárnak = vasárnap és bocsi a többi hibáért is :)

szepi79 2011.09.14. 18:42:01

@mosoly73: na ez már pont egy poszt méretű volt.
(egyébként azért adnak az emberek ennyi pénzt egy kölyökkutyáért, mert fajtiszta; anyakkönyvezett szülőktől van, még ha magának a kicsinek nincs is feltétlenül; jó eséllyel egészséges kutyuli lesz.)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.15. 10:07:46

@szepi79, első ezen a néven: Na tessék! Elégedett vagy? Vagy nem látszott jól? (Majd csak otthon nézem meg a filmecskét este).

Szerintem a keverék kutyák sokkal egészségesebbek. De remélem ő is jól lesz. Beszéltem dokikkal tegnap és majd csak jövő héten kell elkezdeni neki az oltásokat, azt javasolták, várjunk addig. A féreghajtást viszont elkezdtem nála, az nem árt sosem. Tegnap megfürdettem bolhairtós samponnal is, mert majd csak 3 hónapos korától lehet neki bolhairtót vagy spéci nyakörvet adni, ami meg bébiknek van az rohadt drága. Marad a fürdés. Meglepődött, hogy mit csinálok vele, a samponozást, zuhanyt, törülközést még bírta is, de a hajszárítónál átment kocsonyába, úgy remegett, én meg kinevettem szegényt hihi, de olyan édi volt. :) Aztán a napon megszáradt.

szepi79 2011.09.15. 10:25:17

@mosoly73: hát, nem látszott annyira jól, de az mindenképpen dicsérendő, hogy a leányzó nem szégyenlős egyáltalán, szal csak lesz még valami. de ha nem, én már ennyivel végül is ki vagyok békülve.

kutyát fürdetni meg móka és kacagás, bezzeg macskát :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.15. 12:04:36

@szepi79, első ezen a néven: :))))) Ennél már csak a tabletta beadása mókásabb, főleg macskánál. :)

szepi79 2011.09.15. 13:44:08

@mosoly73: az 3 emberes munka, ha a macska már be van kábitva.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.15. 14:35:57

@szepi79, első ezen a néven: Nekem egyszer egy doki megmutatta hogyan kell, és nagyon ügyes vagyok benne. Makkámmal gyakoroljuk is néha a féreghajtóval. Elérem nála, hogy kinyissa a száját és csipesszel beejtem a torkába hátra és akkor lenyeli. Az a vicces ahogy nyílik a szája úgy erősödik a visítása! :) De olyan fogást tudok, hogy kénytelen kinyitni a száját, és hát Kill Bill az ötpontos technikájával elbújhat mellettem. :)))

szepi79 2011.09.15. 15:04:51

@mosoly73: nálunk ez úgy ment, hogy egy ember lefogja/rátérdel, szal fixálja az állatot nagy vonalakban, hogy ne tudjon elmenni meg karmolni, a másik ember kinyitja a száját és úgy tartja, a harmadik meg 2 méterről behajitja a tablettát. utána 3-ra elengedjük a macskát és bemenekülünk a szobába, igy legalább 2 embernek van esélye túlélni, de a lesújtó pillantásokat még napokig kapjuk. illetve kaptuk, amig voltak még makkák.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.09.15. 16:23:50

@szepi79, első ezen a néven: ezen nagyon jót mosolyogtam:D Köszi...Ezek szerint te mindig abban a kettőben voltál:D

Nálunk úgy működik a kutyafürdetés, hogy én kikötöm az ebet, mármint a nagyot! A kicsit is, de azt csak szolidaritásból:P
Majd jönnek a vödör vizek, szépen ráöntjük fokozatosan, még végig sem locsoltam, de már lerázta magáról és én vagyok a vizesebb, aztán be Palmoliveézem, az egész kutya hófehér, én is, megjegyzem. Majd jön a víz, ekkor már a fél udvar habos. Még egy kör jön, akkor már kutyasamponnal! Amikor csinálom, élvezi, de én már vizesebb és mocskosabb vagyok, mint ő volt egyáltalán. Majd még egy adag víz. Szuper...5xször kirázza magát, stb. Ő vele készen is vagyunk. 30 min kb, de inkább egy 1 h. Utáni pavlovi rendszerben a kicsi jön be a lakásba. Egyébként nem jöhet, de tudja, h ilyenkor igen. Őt be a kádba, 10 min alatt készen van. Nyáron nincs hajszárító, meleg van:)

szepi79 2011.09.15. 16:36:09

@ladyandhenk: ja, kutyát ilyen szempontból könnyű fürdetni. nálunk anno ez sokkal egyszerűbben volt megoldva: mivel skótjuhászaink voltak, azoknak meg ugye nagy szőrük van, nyáron napi szinten voltak locsolva slaggal, kb. havonta meg samponnal is.

ellenben a macskáknál ez úgy zajlott, hogy először is be kellett fogni őket, én nem tudom honnan, de tudták. na jó, csak az egyik. őt kellett előbb elkapni, aztán bezárni a fürdőszobaajtót, persze ekkora már nem volt baj, ha el volt készitve a lavórban a viz, fincsi melegre. két emberes feladat, egyik benntartja a makkát a vizben, másik füröszti, samponozza. hajszáritó nálunk nem játszott, csak törülköző. és hát hiába tudta már a makka ekkor, hogy vége a szenvedéseinek, olyan pillantásokat, hogy "a kurva anyátokat". aztán jöhetett a másik cica, ő is hasonlóképpen örült. ezek után néha napokig nem szóltak se hozzánk, se egymáshoz, annyira meg voltak sértődve. persze a kaját nagy duzzogva megették.

beacska 2011.09.15. 19:11:00

@szepi79, első ezen a néven: én is erre készültem. Be is szereztem, készítettem minden hozzávalót, ám a macsek nem tudta kivárni a sorát, és amikor a kutya kapta a sajátját a jó kis kolbászos májkrémbe rakva, odaszemtelenkedett a cica és meg kellett küzdeniük a falatért. Erre gondoltam, ha úgy odavan....hát kap ő is ilyen "finomságot". és hamm bekapta. A kolbásznak olyan erős volt a szaga, hogy nem lacafacázott...

...mondjuk nekünk is volt előéletünk, gomba elleni tablettával küzdöttünk hetekig. Ha akkor gondoltam volna erre!!! (nagy sóhaj)

szepi79 2011.09.16. 00:42:48

@beacska: a mi macskáink megérezték a turpisságot. azt nem hiszem, hogy a gyógyszert is, mert mi is valami fűszeres szarba raktuk a tabit, de hihetetlen módon ki tudták szúrni, mikor "akarunk nekik rosszat".

beacska 2011.09.16. 10:37:09

@szepi79, első ezen a néven: ez igaz. folyton felugrál az ölünkbe, de amikor a kenőcs oda van készítve, lehetetlenség elkapni. A kutya alapján azt gondolom, hogy mi sem vesszük észre (ill. MI NEM vesszük észre) és megváltozik a testbeszédünk, a hangsúly, ahogy hívjuk őket ilyenkor....

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.16. 21:22:56

Iszonyúan kifigyelik az ember szokásait, észlelik az előkészületeket és menekülnek. Ez van. :)

Jajj a kicsi kutyám már "használja" a macskaalmos tálcáját. Odamegy... aha ide kell pisilni, ez az emlékszem, jól megnézi, megszagolja, majd a mellső mancsaival belemegy, görbít, és indul a móka... csak a segge kint van a tálcán kívül, megy minden a kőre! No hát a jó szándék megvan, fog ez menni! :)

Apropó most láttam a hirdetést, hogy Aranypart eztán csak kedden és csütörtökön megy adásban dupla epizódokkal. Vajh miért? :)

haruka 2011.09.17. 15:35:41

@szepi79, első ezen a néven: szerdán elkezdődött az új Survivor évad! nézed?

szepi79 2011.09.17. 16:52:12

@haruka: ja nem, múltkor is csak véletlen láttam pár részt.

haruka 2011.09.17. 20:08:18

@beacska: :))

@szepi79, első ezen a néven: hát torrent a barátod, aztán töltsd le, legfeljebb elrakod magányos téli estékre. :))

szepi79 2011.09.17. 23:33:41

@haruka: értem én de a torrent az nemcsak a barátom már, hanem hozzám is költözött a rohadékja, és mindig van mit nézni, a survit meg célirányosan még egy darabig úgyse fognám. ha szabad ezzel a képzavarral élni.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.19. 20:40:22

@beacska: Jajj ne már, nem akarom nézniiiiii, de így miattatok kíváncsi leszek. :)

haruka 2011.09.19. 21:30:34

@szepi79, első ezen a néven: értem én. :) én már alig várom, hogy kezdődjenek az új évadok, mert már kínomban ledaráltam 3,5 évad Scrubs-ot. de ma már HIMYM, Castle, holnap Glee, csütörtökön meg TBBT, meg Grey's. csak most meg azt nem tudom, mikor lesz időm mindent megnézni. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.09.20. 07:09:39

Sziasztok, megjöttem a nyaralásból!:) Igen, nem kell irigykedni, nagyon jó volt, szép időnk volt, elfáradtam, de örülök...És ez most jó!

Remélem, kihasználtátok a kulturális örökség napokat!

@beacska: No, gratulálunk, hátha összejön a többi is! Bár amilyen a társaság...:(

@haruka: te meg jól lebuktál, vv fan:P Micsoda kommentelő vagy te ottan...:D
Kemény 5 mint bírtam belőle! Aztán: Úr Isten, mi lesz ebből...Beácska tesóját előre féltem!!! De a hv-ok nagyon jók belőle!

@mosoly73: semmi új poszt? Na de kérlek:):):):)

beacska 2011.09.20. 09:51:02

@mosoly73: @ladyandhenk: én is csak úgy tervezem nézni, hogy az RTL/most-on gyorsítva nézem. meg éjszaka. mert akkor nem vágják, legfeljebb csúsztatják...

haruka 2011.09.20. 09:54:10

@ladyandhenk: :P a vv4-et kb a feléig rendszeresen követtem, de aztán már idegesített. most is kb nézem addig, amíg mindenki bekerül, aztán szerintem marad a HV. kommentelni meg nem nagyon fogok szerintem, nincsenek ott a "régiek", legalábbis tegnap nem voltak, úgy meg nem izgi. :(

haruka 2011.09.20. 09:54:45

@beacska: kik ez ellenfelei? nem láttam róluk még képet se.

beacska 2011.09.20. 10:00:07

@haruka: mindjárt beteszem a linkjüket

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.09.20. 10:57:46

@beacska: amondó vok, h ott is megvan, h ki kerül be...:( Azt lehet tudni, h a többiek miben szerepeltek?

@haruka: menjek bérkommentelni neked?:) Én is azért hagytam fel vele:)

haruka 2011.09.20. 11:03:13

@beacska: ezek kik? én nem ismerem őket.

@ladyandhenk: ááá, kösz nem kell. :)) most, hogy már dolgozok, időm se lesz követni a dolgokat. örülök majd, ha a sorozataimat időben meg tudom nézni.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.09.20. 11:03:20

Annamáriát ismerem személyesen. Pár napja találkoztunk, mondta, hogy beszavazáson lesz, mesélt pár érdekes dolgot.

Elsőként elmondom nektek, hogy ő egyáltalán nem ilyen. De annyira nem, hogy el sem hiszitek. Mivel állami gondozásból került ki, valóban hajlamos furcsán viselkedni, de igazából kedves és vidám. Nem viccelek.

Amikor kiválasztották, az rtl megmondta neki, hogy ilyen karakter lesz belőle. Hosszú szőke haját levágták, befestették. Ő persze vállalta.

Azt is mondta, hogy előre megvan, ki jut be, a csatorna rég eldöntötte. Ha valakire nagyon-nagyon szavaznak, lehet esélye, hiszen aki mozgósítani tudja az embereket, az hozhat pénzt, de amúgy ki van találva előre. Amikor beszéltünk, akkor ő már tudta, hogy be fog jutni, de persze nekem nem mondhatta el.

Erről ennyit.

Írta egy kommentelő a vv-nél. Felháborító, főleg, h még meg is csinálta, h bekerülhessen, amenniben persze igaz!

beacska 2011.09.20. 13:02:44

@ladyandhenk: jaaaajj, azt hittem, a te ismerősöd! El is kezdtem komolyan venni!!!

attól még persze lehet igaz. majd meglátjuk az öcsémből mit "csináltak"...

beacska 2011.09.20. 13:03:54

@ladyandhenk: @haruka: fogggalmam sincs kik ezek. Valszeg nem fértek be a "szépfiú" kategóriába, és ide tuszkolták őket.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.21. 08:57:43

@beacska: Én ennek a kettőnek a tenyérbemászó kategóriát adnám! :)

@haruka: Ezek Beácska tesójának ellenfelei a pénteki beszavazó sóóón. :)

De ha előre el van döntve ki kerül be, akkor a tesó is tudja már?

@ladyandhenk: Melyik az Annamária? Tegnap belenéztem. Volt kér szőke, egy csukaszájú borzasztó fekete, meg egy rövid barna hajú, elsőre kicsit fura lány. No 3 percnél tovább nem bírtam nézni.

Új poszt? Miről írjak? Nem volt ötletem. :(

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.21. 09:01:15

@szepi79, első ezen a néven: Már nem nézem a Terepent, bocsi. Valahogy nem fogott meg és nem olyan időben adják, amikor belefér az időmbe, meg a kórház és egyebek miatt ki is maradt jópár rész, de nem hiányzott, úgyhogy felhagytam vele. Nem a te hibád, az írások jók voltak, csak a sorozat maga nem fogott meg.
A másik sorozatot nem adják sehol, amiről írnál posztokat?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.09.21. 09:12:03

"23 tárgy ami nélkül nem lehetsz Miss Princess" címmel egy cikk.

www.vilagszam.hu/cikkek/23-targy-ami-nelkul-nem-lehetsz-miss-princess-a-csehorszagi-szervezok-listajanak-kulisszattikai.html/2121

Először azt hittem tanulmányi tárgyakat fognak felsorolni. Mik lehetnének ezek? Körömcipőben járás, nehezítve lépcsőn lejövéssel. Integetés angol királynő módra (amikor nem lifeg a bicepsz). Világbéke kívánás. Legyezve sírás. Értelmes nézés. stb. :)

beacska 2011.09.21. 14:15:07

@mosoly73: gondolom, mindenkinek azt mondhatják, hogy ő fog bekerülni, hogy oldottabb legyen a beszavazón...gondolom...

Annamari a s.barna szemébelógó, rövidhajú. Pici cicivel
süti beállítások módosítása