HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kristóf és a rajongók

2011.06.16. 07:34 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Jó reggelt!

Tehát tegnap Holdfogyatkozás volt (hogy sikerült, ki nézte, ki ugatta a Hold nélküliséget-mert pl a mi kutyáink azt is-, ki fényképezett, kinek tetszett stb.), meg amúgy is, ha nyílnak lehetett szar napja, engedtessék meg nekünk mosollyal, h mi meg fáradtak legyünk és ne írjunk posztot!:)

 

 

 

 

 

 

 

 

Megjegyzem, ma sem írok, csak bemásolok ide egy szöveget!

A Bors vendége volt Kristóf, jól van na, tegnap bukkantam rá..., ha valaki már olvasta, attól elnézést kérek! Jó hosszú lesz! Azért rakom be az egészet, mert "érdekesek a kérdések, néha a válaszok is":) Majd POP kollegina munkásságát mutatom be, nagyon jó lett, csak szólok előre!:P Ennyi lesz ma! Jó olvasást, jó munkát, jó kommentelést!

A Bors Vendégszobában járt Kristóf, az Éden Hotel nyertese, aki az olvasók kérdéseire válaszolt. A chatelés teljes szövegét itt olvashatja el!
Adri
Szia?Tartod valakivel a kapcsolatot az Éden hotelből?(pl:Ádámmal szoktatok együtt bulizni járni?)Illetve azóta van-e barátnőd?
barátnőm nincsen, a fényképes jelentkezéseket várom!:) Alízzal, Ádámmal, Danival, Krisztivel tartom a kapcsolatot, járunk közönségtalálkozókra és bulikra is.
Erika
SZIA KRISTÓF!!! ÉN NAGYON SAjNÁLOM ALIZT ADSZ APÉNZBÓL NEKI MERT SZEGÉNY LÁNY MEGÉRDEMELNÉ!!!!!!
igen, kap tőlem pénzt, ezt egyből a döntő után megbeszéltük. egyébként nem haragszik rám, jóban vagyunk.
Adél
Nincs lelkiismeret furdalásod, hogy átverted Alizt ?
nem vertem át senkit, Alíz nem volt a barátom, se a szerelmem, se a rokonom. így is kap a pénzből, ahogyan Dani és Ádám is. a négy ember, akik miatt mi kaptuk a lehetőséget a hűség tesztre, mind miattam álltak mögénk.
ili2
Miért viselkedett ilyen undorítóan Alizzal? Remélem vannak álmatlan éjszakái!!!
vannak álmatlan éjszakáim, de szerencsére egyre kevesebb. ha megkapom a pénzt és Alíznak is odaadom, ami jár neki, akkor minden rendben lesz.
Liza64
Szerinted ez tisztességes volt? Alíz végig segített Téged a műsoron, mégis hátbatámadtad. Lehet, hogy szép vagy, de főleg gonosz és buta, remélem úgy veszíted el a pénzt, ahogyan szerezted.
Alíz négy nap után kiesett volna, ha az első párválasztó ceremónián nem őt választom Rea helyett. ez által jutott el a végéig. adok neki a nyereményből is.
Niku
Betartottad az ígéreted és osztoztál Ádámmal és Danival?
nem osztozunk, hanem mindkettőjüknek adok a nyereményből. így szólt a megállapodásunk.
Szandi
Kristóf, Miért nem bíztál Alizban hisz megnyertétek volna a 25 milliót ha nem dobod el a gömböt. Így csak Robinak meg Lindának tettél jót, Alizzal meg kiszúrtál. Aliz nem ejtette volna el , együtt elvihettétek volna a 25 milliot. Miért nem vártál?
csak Alíz tudta, hogy mit akar csinálni a hűségteszten, én nem lehettem biztos benne, hogy végig a kezében tartja a gömböt. mindenki azt mond, amit akar, utólag meg könnyű okosnak lenni. csak magamban bízhattam, úgy tettem, ahogy elterveztem.
ibolya
az egyik adásban elhangzott hogy négyen osztoztok,Niki,Ádám,Dani és Te,ha bármelyikőtök megnyeri a játékot.Ez megtörtént,vagy egyedül vitted el a nyereményt ??
miután Niki lepaktált Szandrával, úgy gondolom, hogy értelemszerű, hogy neki nem adok a nyereményből. Dani és Ádám természetesen kap, ahogyan Alíznak is adok valamennyi pénzt.
Zsu
Miért nem jelentkeztél, hogy Dani helyett kimész, miért csak utólag hangoztattad, amikor már megtették helyetted?
föláldoztam volna magam, de Ádám meggyőzött azzal a mondatával, hogy az ő hibája volt, az aznapi párválasztón kialakult helyzet, vagyis, hogy Dani mégis Szandra mögé állt. én is, ahogyan Dani is, éreztem, hogy baj lesz, de Ádám nagyon bízott benne, hogy Szandra nem veri át. ezért ragaszkodott hozzá, hogy ő áldozza fel magát.
Era44
Kristóf! Valóban attól féltél, hogy Aliz ledobja a labdát, ennyire nem működött a bizalom köztetek? Nagyomörülök, hogy Robi is nyert vmit, mert Ő soha senkit nem bántott, és ők Lindával jobban bizhattak egymásban mint Ti. Te is így láttad, már visszanézve az adásokat??
szerintem Robi és Linda nem bízott jobban egymásban, mint mi Alízzal. sajnos a vége előtt két nappal megingott a bizalmam Alízban, ő az ígérete ellenére (hogy a kezdőcsapat játékosait juttatjuk a döntőbe) kiejtette Nikit, ezek után nem lehettem benne biztos, hogy nem ejti el a hűséglabdát, hogy egyedül vigye el a pénzt.
Zsuzsi
Milyen volt a repülőút hazafelé AlÍzzal? Nem vont kérdőre Alíz?
nem egy repülővel jöttünk haza. a döntő után egyből megbeszéltük, hogy miért történt úgy, ahogy és ő megértő volt. már az elején tisztáztuk azt is, hogy fogok neki adni a nyereményből.
Mónika
A döntőt követő napon Alíz bele tudott nézni a tükörbe és te? A gyerekeknek is azt tanítod, hogy verd át a párodat a pénzért?
a gyerekeket labdarúgásra tanítom és túlélésre nevelem. Alíz játékostársam volt, nem a barátom, nem a szerelmem, nem a rokonom. a műsor menete kívánta azt, hogy a végén szembekerüljek azzal, akivel előtte együtt éltem, akivel egy párt alkottam.
sápi lilián
szia Kristóf nagyon örülök neki hogy te nyerted!! az lenne a kérdésem hogy Alizzal jó barátságot ápolsz itt kint is? És kikkel tartod a kapcsolatot ide kint Ádámon és Danin kivűl? KÖszönöm Szép napod neked Szia
köszönöm szépen! Alízzal tartom a kapcsolatot, Ádámon és Danin kívül Krisztával, Katával, Gabival és szinte mindenkivel Szöszit és Szandrát kivéve.
Kati44
Jól játszottatok!Gratulálok!A négyes osztozik valamilyen módon a nyereményen? Megtankolod legalább Dani autóját? Minden jót nektek!
megtankolom az autóját!:)
szilviagy
Szia Kristóf! A nézők, kommentelők 95%-a elítéli a tettedet, van lelkiismeretfurdalásod Alizzal szemben? A szeretteid büszkék rád? Szimpatikus voltál, drukkoltam neked, de hatalmas csalódás vagy.
sajnálom, hogy csalódtál bennem. ha egy kicsit is bele tudnál képzelni a helyzetembe magadat, akkor nem írtad volna ezt. nagyon tévedsz, ha azt gondolod, hogy az emberek 95%-a elítél. én olvasok blogokat, újságokat és inkább 95% egyetért velem. a szeretteim büszkék rám, szerintünk helyesen cselekedtem.
Dóri
Szia Kristóf! Először is gratulálni szeretnék a nyereményhez! ;) A kérdésem az lenne, hogy volt-e olyan döntésed, amit most (végig nézve a műsort) másképp csinálnál? Akár a hűségpróbánál/vmelyik párválasztón? Én sajnáltam Alizt, sztem jól játszott ő is, megérdemelt volna valamennyit abból a nyereményből, persze te nem tudhattad, h ő nem akarta elejteni a gömböt. Tartod vkivel a kapcsolatot azóta?
nagyon szépen köszönöm a gratulációt! nem bántam meg semmit és nem csinálnék másképp semmit. ennek így kellett lennie. azok, akiknek nagyon nagy a szájuk, azoknak csak azt tudom ajánlani, hogy jelentkezzenek az éden hotel2-be és ha valamilyen csoda folytán bekerülnek, kívánom nekik, hogy nyerjék meg a játékot!
gyöngyi
örülök annak, hogy ilyen példakép van a fiatalok előtt. Maradjon ilyen mindig. sose legyen celeb. Nem illik hozzá ez a "cim". Ennél Ö több, egy kedves embert ismertem meg a Tv-ből.
nagyon köszönöm. örülök, hogy így látod. én sem gondolom, hogy a celeb kifejezés rám illene és a hozzám járó gyerekek, illetve szülők is nagyon örülnek, hogy én foglalkozom a gyerekeikkel.
Csilla
Miért nem találta meg még párját egy ilyen jóképű,gáláns férfi?
biztos bennem van a hiba, de a velem egykorú lányok másfajta fiúkat keresnek. természetesen tisztelet a kivételnek.
Szaszi
Szia Kristóf, Szandrán kívül volt más is aki az éden hotel falain belül szexelt valakivel? Te kivel bújtál volna ágyba szívesen?
Robi és Linda is mókáztak. én nem gondolnám, hogy gyerekekkel foglalkozó labdarúgó edzőként ez belefért volna.
Törpilla
Szia Kristóf! Reméltem,hogy te nyered a játékot.Szimpatikus,becsületes srácnak tartalak. Kérdésem,hogy milyen volt vissza nézni a műsort hiszen te előbb átélted.A mostani eszeddel ,hogyan döntenél?elosztottátok a pénzt a trimvirátus közt?köszönöm.Sok sikert kívánok az életben!Maradj ilyen.
nagyon vicces volt visszanézni a műsort, mert sok olyan titok derült ki, amit egymásról mondtunk a riport szobában. ugyanígy csinálnék mindent ma is.
Réka
Szia Kristóf! Gratulálok, bár kissé meglepődtem a döntéseden!Olvastam, hogy még nincs barátnőd,milyen a nő ideálod?Esetleg csak "celeb"lánnyal szeretnél kapcsolatot?
nem akarok "celeb"lánnyal kapcsolatot. természetesen nincsen ideálom, az értelmes, intelligens, csinos lányokat szeretem, az összhatás a lényeg.
Rittus
Szia Kristóf! Először is gratulálok a nyereményhez,megérdemelted! A kérdésem az lenne, hogyan viszonyulsz a lányok "nyomulásához"?Nem félsz, hogy csak azért környékeznek meg,mert ismert lettél?Illetve nehezebb így rendes lányt találni? sok sok puszi és sok sikert a továbbiaknak
köszönöm szépen! nem félek azoktól a lányoktól, akik a népszerűség miatt szeretnének közeledni hozzám. szerintem ez nagyon hamar kiderül és nagyon nehezen engedek magamhoz közel akárkit is.
Orsi
Kristóf mire költötted el a pénzt? A megegyezéseteket betartottad hogy a nyereményt szét osszátok?
miután Alíznak, Ádámnak és Daninak adtam belőle, a fennmaradó összegből egy lakást szeretnék venni és a szüleimet is támogatnám belőle.
Szekeres Tamás
Szerbusz Kristóf! Te szoktál futball meccsre kimenni szurkolni? És ha már futball szereted?
igen, szoktam NB1-es és NB2-es mérkőzéseket is látogatni.
Anita
Szia!Milyen nemzetiségű szüleid vannak,hogy ilyen szép barna vagy?Gatulálok Neked!:)
apukám és anyukám is magyar, tőlük örököltem a szép kreol bőrömet!:)
surfos
Ez az az értékrend amit szerinted mindenkinek követni kéne?Az Ádám barátod is ezt tette volna csak 17.5millánál.Az egész játék alatt kihasználtátok Alízt,undorító férgek vagytok.Na erre válaszolj!!!
hidd el, hogy az én értékrendem nem kell, hogy megegyezzen a tiéddel. ez egy elég összetett döntés volt, nem vagyok benne biztos, hogy minden információ a rendelkezésedre áll, hogy meegértsd a döntésem. Alízt annyira kihasználtuk, hogy az első párválasztó ceremónián megmentettük a kieséstől.
Zizi
hali, csak azt szeretném megkérdezni, hogy te valamilyen betegségből kifolyólag beszélsz ilyen nagyon lassan?? mert ha igen, akkor sorry.. ha meg csak az iq-d miatt, akkor most már értem, miért mondják, h hülyének áll a szerencse. amúgy egy "igazi férfi" vagy, grat!
azért beszéltem ilyen lassan, hogy az ilyen kedves hozzászólok is megértsék, amit mondok!:)
Anne
Nagyon látszik, hogy csak mondod, hogy a többieknek is adsz a pénzből.Undorító alak vagy ne csodálkozz ha utál a fél ország!
az utóbbi napokban az ország másik fele talált meg, hogy gratuláljanak a döntésemhez. hozzászoktam, hogy nem érthet egyet vele mindenki és nem is szerethet mindenki. amint megkapom a nyereményemet, adok azoknak belőle, akikkel megbeszéltem. egyébként a döntésemet illetően nem tartozom elszámolással senkinek.
Tomi23
Szia Kristóf! Én lényegében jogosnak tartom a döntésed, hogy elengedted a gömböt 12,5 milliónál, mert ez neked amúgy járt is volna, Alíznak meg nem és azért mert ha visszagondolunk ő nem tartotta be a szavát szinte sosem, főleg a vége felé, amikor már a szeme előtt lobogott a nyeremény, csak az önzőség hajtotta előre, pl. Nikit is akit elvileg nagyon "szeretett" érdekes mégis ő ejtette ki, így téged is hall kell simán "hátba szúrt" volna... Megelőzted, jól tetted!:) Én sem hittem volna neki azok után, vessen magára, ezt érdemelte! Gratulálok neked a nyereményhez és a 2 igazi barátodhoz, Ádámhoz és Danihoz! Egyébként a legjobb pár te és Jenny lettél volna, ő hűséges volt hozzád és a legszebb nő ott. Alíz meg se ez se az!:)
nagyon köszönöm! örülök, hogy látod, mit miért tettem. Jennyvel tényleg jó párost alkottunk.
Graf Andrea
Megérdemelted a nyereményt! Sok sikert az életben. Maradj mindig ilyen!
nagyon köszönöm!
Lilla
Hello! Az összes döntést Adám és Dani hozta neked egy önálló gondolatod nem volt!Úgy érzed megérdemled a nyereményt? Kérlek írj egy okot, amiért igen. Nekem nem vagy FÉRFI (és itt nem a külsőre gondolok, hanem a a férfias viselkedésre.)
sajnálom, hogy így láttad. ha nincs önálló gondolatom, akkor miért én vagyok az egyetlen fiú, aki az elejétől a végéig játszhatta a játékot? az, hogy neked nem vagyok férfi, annak így látatlanban is nagyon örülök.
Zsuzsa
Először nagyot csalódtam benned, de aztán rájöttem, a helyedben én sem bíztam volna Alizban. Ugyanis előtte két nappal kijelentette, simán kiejtene a 25 millió reményében.Ne legyen lelkiismeretfurdalásod.
örülök, hogy így gondolod. rengeteg ember a pillanatnyi sokk és csalódottság után a tényeket átgondolva egyetértett velem. ha mindent elsöprő heppiendet akartak volna a műsorban, akkor hűségteszt nélkül megkaptuk volna a 25 milliót, de ebben a szituációban én nem kockáztathattam, ezért lett ilyen drámai a végjáték.
s4pp3r
Sokan kritizálnak amiatt, hogy elejtetted a labdát?
nem sokan. sokkal több a pozitív visszajelzés, amit kapok.
Tamás
Helló! Nagyon jól döntöttél Kristóf, hogy leejtetted a gömböt. Alíz a játék vége felé egyre számítóbb és álszent lett. Remélem nem kap a nyereményedből, mert nem érdemli meg!!! Ha nem ejted le a gömböt, akkor később ő tette volna , ebben biztos vagyok, mert rajtad is átgázolt volna, mert csak a pénz számított neki, önző egy csaj! Pff. Ha Alíz helyett más állt volna veled szemben, kinél maradt volna a gömb a kezedben a végéig? Niki, Kata, Jenny vagy kiben bíztál volna meg? Sok sikert neked!
talán Jennyben. ha a játék végéig egy párt alkottunk volna, akkor talán vele végig tartottam volna a hűséggömböt.
Karolina
Szia Kristóf! Belegondoltál abba, hogy ha a kétszínű Alíz nem ejti ki a "barátnőjét" Nikit, akkor mellettetek még Dani és Niki lett volna a döntőben? Undorító amit már Alíz csinált, megutáltam őt szinte. Beleesett a végén a saját csapdájába! Szemrebbenés nélkül kiejtett volna téged is, csak a pénzt nézte, semmi mást. Jól döntöttél! Előre gondolkodtál és nyertél, grat.
nagyon köszönöm!
kata
kivel tudnál elképzelni párkapcsolatot a bent lévő lányok közül?
egyikük lánnyal sem, mert a külső és belső tulajdonságok kompletten nem találkoztak egyik lány testében sem.
Beatrix
Szia! Ha mondjuk Niki áll veled szemben a labdával Alíz helyett akkor is így cselekedtél volna?
Ádámon és Danin kívül senkivel szemben nem tartottam volna végig a gömböt.
Robertó
Még visszacseng egy mondatod amit Szöszire mondtál!Gusztustalan féreg kategória" És amit Te Alizzal csináltál!? Labdarúgással foglalkozol akkor tudod kellene, hogy mi az a sportszerűség. Aliz nélkül nem juthattál volna ide!!!
az Éden Hotel nem egy sportrendezvény volt. egy szabály volt, hogy nincs szabály. Alíz nekem köszönheti, hogy az első hétnél tovább jutott a játékban, hiszen megmentettem. pénzt is kap tólem a nyereményből.
egy lány
Nem szégyenled magad, hogy átverted azt a lányt akit valójában a szerelmednek mondtál és hitettél el vele?
ha nézted volna a műsort folyamatosan, akkor tudhatnád, hogy Alízt sosem neveztem a szerelmemnek.
Bea
Miben változtatta meg a 12,5 millió az életedet?
semmiben. ugyanúgy dolgozom tovább. ha sikerül belőle egy lakást vennem, akkor egy nagyot léptem előre az életben.
Kardos István
A Szandrával való viselkedésed alpári volt. Pedig ez egy játék volt, mint a foci. Ezt a mentalitást tanítod az általad nevelt gyerkőcöknek?
igazad van, sok hasonlóság van a foci és az Éden Hotel között. hogy mit tanítok a gyermekeimnek, az az én dolgom. de ha kíváncsi vagy rám, szeretettel várlak az egyik edzésen.
Magdi
Kedves Kristóf! Ha Jennyfer bejött volna, lecserélted volna Alízt?
bár elég igazságtalanul esett ki Jennifer, önhibáján kívül, úgy gondolom, Alízzal szemben igazságtalan lett volna, ha lecserélem. pedig Jenniferben jobban megbíztam, mint Alízban.
Kelly7dy
Szia Kristóf! Mi a véleményed Niki és Szandra barátságáról?
Niki és Szandra barátsága nem lep meg, sok közös van bennük. nem ítélem el a barátságukat, mindenki olyan emberekkel veszi körül magát, akikkel jól érzi magát.
Marcsi.Tudod ki vagyok.
Drága Kristóf.Tiszta szívből gratulálunk Neked.Jól tetted, hogy így döntöttél.Nagyon drukkoltunk Neked.
nagyon köszönöm!
dani
Mi a véleményed Détári Lajosról?

Détári Lajos labdarúgó pályafutása minden elismerést megérdemel. Magyarország népszerűsítését komoly magasságokba emelte külföldi sportberkekben. az elmúlt pár év edzői pályafutása kicsit szélsőségesnek mondható, az edzői társadalmat megosztó személyiség. szakmailag jó edzőnek találom, pedagógiailag a játékosbarát edző kategóriába tartozik, amiből már nagyon sok problémája volt sajnos.

 

 

Szép napot mindenkinek!!!!

109 komment

Címkék: kristóf hodfogyatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr362988119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beacska 2011.06.16. 09:59:52

én még nem olvastam ezt, köszi.

Móka na 2011.06.16. 10:21:53

Sziasztok!

Ma sem mentem be. Remélem kellemetes napom lesz ma is. :)

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 10:29:12

@Móka na: na elmész ám a sunyiba... :) botrányos a viselkedésed :) ezekamaifiatalok

szepi79 2011.06.16. 10:36:16

@nyílegyenes labirintus: milyen fiatalok, hát 50 feletti...

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 10:43:53

@szepi79 - Harciteknős idomár: ja,tényleg, mindig elfelejtem, mert úgy ír mint egy fiatal lány...

Kivétel 2011.06.16. 12:05:52

A hold /hűlt helyét/ nézőkkel annyiban szolidaritottam, hogy sört én is ittam az este:) kíváncsian várom a fotókat!:)

GL-581 g 2011.06.16. 12:06:41

Jééééézusooom! Döbbenet, milyen emberek vannak! O_O

Azt hittem, hogy amikor Sixx posztolt a C:c-n arról, hogy Kristóf döntése miért nem elítélendő, a magamfajta szélsőségesfesztiválozó arctalan kommentelők miatt írta... most már látom, hogy micsoda vértől fröcsögő idegállatok nyilatkoztak meg más honlapokon. Azért a HV elég válogatott társaság volt, valljuk be! Ott még a trollok is szappanillatúak voltak. :DDD

A Bigfoot-fake pedig LOL! :DD Grat, Pamutbojt! :)

Kivétel 2011.06.16. 12:16:51

Benyeszke hol vagy, csak nem épp a derelyét főzöd?:)

szepi79 2011.06.16. 12:17:14

@GL-581 g: én is csodálkoztam anno, hogy a HÉHVn milyen kultúrált vita ment általában, persze amikor kürosz meg a pereputtya épp nem talált be.

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.06.16. 12:30:23

Sziasztok, itt vagyok csak ma bolondok háza van. Persze nem a munkában :P

@nyílegyenes labirintus: haver (ilyet csak nagyon indokolt esetben használok :D), a tegnapi rontásod átjött ide, azonnal vidd innen!!

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 12:39:07

@Benyeszke: Sajnálom havercsaj,nem állt szándékomban fertőzni. De vissza ne add, ragaszd a főnöködre! :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.16. 12:45:05

Mindenki ilyen szorgalmasan dolgozik, h alig van komment? Mi van veletek emberek?:)

@szepi79 - Harciteknős idomár: írtam, h hosszú lesz, na:), nem volt kedvem válogatni, csak felnyomtam egyben:)

@haruka: nyugi, akkor ezzel Miskolcon igencsak így vagyunk:(

@mosoly73: köszi:), mondtam én, h korán kelek...:), de most volt okom is; talizni óhajtottam szerelmemmel:P

@nyílegyenes labirintus: tudom:P, remélem, h megérdemlek egy lovemailt cserébe:P

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.06.16. 12:49:17

@nyílegyenes labirintus: mindegy, holnap úgyse dolgozom, helyette macskázok úgyhogy már csak néhány órát kell kibírni.

haruka 2011.06.16. 12:51:46

@ladyandhenk: én pont most küldtem zenét! :) szerintem Nyíl ide is küldhetett a tegnapi szar napjából... de neked ugye nem pasigondjaid voltak?

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 12:59:18

@Benyeszke: az mi az a macskázok? Mit kell azzal csinálni? Az csak úgy van, nem? Eszik, alszik, szarik. Legalábbis a mieink nagyjából így tesznek...

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 13:00:13

@haruka: ne basztassatok már, nem küldtem én semmit senkinek! :D

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.06.16. 13:00:33

@nyílegyenes labirintus: mint önkéntes, megyünk macskát menteni egy állatotthonnak

beacska 2011.06.16. 13:04:43

@nyílegyenes labirintus: jajj, teee, Benyeszke macskákat MENT!

beacska 2011.06.16. 13:05:49

@Benyeszke: a mi macskánk mentett macska. Többe került a kikupálása, mint a fajtatiszta kutyánk az elmúlt 4 évben, de megérte, mert gyönyörű cicus lett!!! Trikolór.

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 13:06:14

@Benyeszke: Óriásit nőttél a szememben megint... de tényleg. Le a kalappal, nagyon értékelem az ilyesmit.
( 4 cicát fogadunk be két éve, sajnos már csak ketten maradtak)

haruka 2011.06.16. 13:08:34

@nyílegyenes labirintus: jóvanna! hát már baszlatni se lehet senkit? milyen világban élünk? :D

szepi79 2011.06.16. 13:10:33

@haruka: nekem most viszonylag jó napom van, engem lehet! (majd szólok, ha STOP)

Kivétel 2011.06.16. 13:15:17

@Benyeszke: jaj cicuk:) nekem is volt, de sajnos már nem lehet, a párom allergiás rá...

szepi79 2011.06.16. 13:22:52

@Kivétel: az mondjuk a mértéktől függ. én is akkor jöttem rá, hogy valamilyen szinten allergiás voltam rájuk, amikor elkerültek a háztól. hirtelen több levegőm lett :D de mondjuk azelőtt sem fulladoztam.

meg a fűre is allergiás vagyok, mégis amikor elmentem táborozni, 2 hétre, csak az első pár nap a gáz, utána már megszokja a szervezetem. lehet a párod se lenne rá akut tünetes, ha több napig kapná töményen a cicázást. persze erre rábeszélni tuti nem lenne könnyű.

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.06.16. 13:23:02

@beacska: nekünk az egyik az vörösiszapos mentett, október végén került hozzánk, akkor erősen narancssárga volt, meg némi sérülése is akadt, de rendbe jött. Eredetileg csak ideiglenes gazdik voltunk, de összeszerelmesedett a párommal így maradt.

@nyílegyenes labirintus: köszi :D Rájöttem, hogy nekem az a totális kikapcsolódás ha a menhelyen lehetek. Ezt nekem találták ki :D

Kivétel 2011.06.16. 13:25:24

@szepi79 - Harciteknős idomár: igaz, de most lakásban lakunk - még ha kert lenne, akkor lehet, könnyebben menne a dolog

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 13:45:18

@Benyeszke: és hogy állod meg, hogy ne vidd haza az összeset? Odamenni még csak csak, de eljönni nem lehet olyan könnyű...

szepi79 2011.06.16. 14:01:27

@GL-581 g: holnapi posztszagot érzek!

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 14:01:45

@GL-581 g: „Nagyon aranyos típus, lehet bújni hozzá, ami nekem alap. Figyelmes, fogja a kezemet, tényleg nagyon édes fiú..."

na most akkó megvót vagy nem vót meg neki 2.0 Aliz? Ez itten a kérdés. A többi nem is fontos. :)

haruka 2011.06.16. 14:07:28

@szepi79 - Harciteknős idomár: nem baszlatlak, nem érdemled meg, nem tettél ellenem semmi rosszat (?)! :)

szepi79 2011.06.16. 14:08:23

@haruka: de igen, tegnap pl. nagyon csúnya dolgot gondoltam a magyar név hős vezéréről, gömbös gyuláról!

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.06.16. 14:11:09

@nyílegyenes labirintus: meg lehet szokni. Felnőtt fejjel az ember tudatosítja magában hogy mit csinál, miért csinálja. Nekem az a célom, hogy ott és akkor időt töltsek velük amíg egyszer csak jön értük valaki és nem gondolok arra hogy elvinném őket.
Otthon pedig agyonölelgetem a két sajátomat.

haruka 2011.06.16. 14:22:34

@szepi79 - Harciteknős idomár: ömm, és ezzel nekem mi rosszat is tettél?

@Benyeszke: riszpekt, de tényleg. bár én inkább kutyás vagyok, a macskákkal valahogy nem tudok megbarátkozni. én is szerettem volna a menhelyre járni önkénteskedni, de a szívem szakadna meg értük. :(

szepi79 2011.06.16. 14:48:09

@haruka: hát gondoltam biztos szimpatikus az öreg, volt olyan hányattatott sorsa, mint egynémely menhelyi kutyának :D

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 14:56:08

@Benyeszke: Értem. Jogos.
Akkor ezt csak neked, hogy legyen egy kis vidámság is (én akárhányszor nézem meg sírvaröhögök rajta)
www.youtube.com/watch?v=-5Ilq3kFxek

beacska 2011.06.16. 15:00:47

@Benyeszke: csak vigyázz magadra! a kislányom pl. csúnyán elkapta tőle a bőrgombát, és a múltkor, amikor meséltem a horgasfejü galandféregről, a menhelyes csajszi nagyon elgondolkodó arcot vágott. Szerintem utána rohant haza féregteleníteni magát ;D

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.06.16. 15:05:54

@beacska: vigyázok ne aggódj. Menhelyi cipő és ruha elzárva, fertőtlenítve otthon, kint meg olyan ipari szerek vannak amik csoda hogy a saját bőrömet meghagyják.

haruka 2011.06.16. 15:13:05

@nyílegyenes labirintus: :DDD szegényke! de mégis mit gondolt, mit fog csinálni? :D

@szepi79 - Harciteknős idomár: de hölye vagy! :)) de ha gondolod, kivetíthetem rád a problémáidat, látom, mazochista típus vagy. :D

GL-581 g 2011.06.16. 15:35:42

@ladyandhenk: @mosoly73: Este küldök nektek egy posztot Pocok új párjáról, ha jónak találjátok, tegyétek majd ki. :D

GL-581 g 2011.06.16. 16:03:09

hogy eltűnt mindenki... :(

GL-581 g 2011.06.16. 16:26:39

@nyílegyenes labirintus: Bújás biztos volt, mert azt Pocok igényli, mint tudjuk. :D Csirkepöri pedig biztos, hogy még nem volt, mert ugye nem szakítottak. :DD

@Kivétel: Akkor már ketten beszélünk a falnak egy üres szobában. :DDD

Kivétel 2011.06.16. 16:35:42

@nyílegyenes labirintus: remek halászlét tudok főzni, ha mégis sikeredne az a hal:)

Kivétel 2011.06.16. 16:36:39

@GL-581 g: beszéljük egymásnak:)
Mi a helyzet veled? :D

Kivétel 2011.06.16. 16:37:23

Miről írod a posztot?

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 16:37:58

Én megjöttem,csak munkaféle van.
@GL-581 g: Hmmm pedig az az oregánós ízorgia...hmmmm... nem is tudja ez figura, hogy milyen csiszolatlan gyémántra lelt... :D

GL-581 g 2011.06.16. 16:38:53

@Kivétel: Remekül vagyok, köszönöm kérdésed. :) Épp azon örvendezik lelkem, hogy már fél öt is elmúlt, és mindjárt hazatolhatom a Kempinget. :D

Kivétel 2011.06.16. 16:40:53

@GL-581 g: az jó... én egész nap itthon voltam:) az se rossz:)

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 16:45:50

@Kivétel: Halászlé fan vagyok. Hamar megtudnál vesztegetni.:)
Egyébként mindig van otthon halam, de csak azt pucolom meg, amit meg is eszünk. A többi boldogan éli tovább életét.

Kivétel 2011.06.16. 16:48:50

@nyílegyenes labirintus: gondolom nem a kádban úsztatod őket:)

Kivétel 2011.06.16. 16:52:03

@nyílegyenes labirintus: jó hogy mondod amúgy, most már tudom, mit kell bevetnem a párválasztó ceremónián:) tényleg, csütörtök van, nem ma lesz?:)

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 17:01:53

@Kivétel: ááá, kádban, dehogy! a jakuzziban! :)

"ó hogy mondod amúgy, most már tudom, mit kell bevetnem a párválasztó ceremónián:)"
Mit?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 17:13:43

@beacska: Én épp tegnap nyomtam le a macskám torkán az esedékes féregtelenítőt, meg bolhaírtót folyadékot is kapott a nyakára, ha kell ha nem alapon ezt el kell tűrnie időnként.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 17:24:20

Párválasztó? Még Pandora se volt, hova siettek? :) Még előugorhat a Pandora ládából a béka, akiből lehet még szőke herceg is, vagy egy új Pitta! :)

Kivétel 2011.06.16. 17:38:05

@nyílegyenes labirintus: hát főzök neked jó kis halászlét? na??:)

Kivétel 2011.06.16. 17:39:20

@nyílegyenes labirintus: ja és ígérem, oregánó nem lesz benne:)

Kivétel 2011.06.16. 18:28:25

"Éden Aliz a Stereo 2.0 énekesével jár " - hír a Velveten..

szepi79 2011.06.16. 18:30:19

@Kivétel: igen, pont abból lesz cikk, de már vagy 3 órája be van ide linkelve :))

nagyon reggel van még, mi? :D

Kivétel 2011.06.16. 18:32:43

valamivel ki kellett ugrasztanom a nyulat a bokorból,csak kíváncsi voltam, figyel-e valaki:) - amúgy igen, elég sokat ügyködtem ma, nem tudtam érdemben mindenre figyelni.. de majd most!:)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 19:02:37

Fú de rég kaptam szerelmes levelet! :) De most végre kaptam egyet, gondoltam megosztom veletek, mert nekem potyogtak a könnyeim tőle... no nem a meghatottságtól! :)

"Hello Kedves vagyok Danny, az én nagy öröm, hogy kapcsolat van után megy igaz a kapcsolatot, én is értékelném, ha kapcsolatba velem e-mail címemet (dannyduke22@yahoo.in), hogy fogom küldeni a képeket az Ön számára, köszönöm Tisztelettel szerelmes Danny."

Ezt valami programmal fordíttatták le szerintem.
:)))))

haruka 2011.06.16. 19:03:30

@mosoly73: LOL! gondolom válaszoltál rá! :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 19:04:22

Ja és a címzett hollaszlo@t-online.hu volt, szóval mégsem nekem szólt. :(
Danny ír Lacinak. Buzi-e vagyok? :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 19:11:58

@szepi79 - Harciteknős idomár: HAHÓÓÓÓ FIGYELEM!!!! :)))

A TEREPEN elcseszett adása miatt akkor mérgemben írtam nekik emailt, és képzeljétek: válaszoltak. Ma. Ez jött:

"Tisztelt Néző!

A hibáért elnézését kérjük, ma este 22:25-kor megismételjük az epizódot.

Üdvözlettel:

Viasat3"
Beírom a hogyvoltra is! :)

haruka 2011.06.16. 19:12:27

@mosoly73: mindenképp! :DD nekem meg folyton viagrát, meg pénisznagyobbítást ajánlgatnak. ezek szerint én is egy 50es pasi vagyok valójában.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 19:18:52

@haruka: De most magyarul írjak neki vagy futtassam át egy gugli fordítón angolra? :)

Na és ha tőlem is kér képet? Majd elküldöm Niki képét :)))))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 19:20:42

@haruka: Én is kapok ilyeneket! :) Meg szexshopos emileket.

haruka 2011.06.16. 19:21:40

@mosoly73: vagy küldj neki egy képet egy jó szőrös férfimellkasról, hátha annak örülne! :DDD imádom az ilyen spameket, egyébként, néha egész szórakoztatóak.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 19:33:19

@haruka: :)))) Ja persze, aztán felregelnek valami meleg pornó oldalra, azt nézhetek! :)

haruka 2011.06.16. 19:36:59

@mosoly73: miért, nem élveznéd? :D írhatok neked privit az aeh-s címre?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 19:39:31

@haruka: persze, írj. De szólok előre nem vagyok nagy levélíró típus, hosszú levelekre nem számíts! :)))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 19:40:39

@haruka: Most kíváncsi lettem! Ha kiderül, hogy szőrös a mellkasod, el fogok képedni! :)

haruka 2011.06.16. 19:47:25

@mosoly73: ja, semmi ilyesmi, ne aggódj! :D vagy, hát egy kicsit aggódj, de ne a mellkasom miatt! :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 19:48:34

naaaaa, nem ér, most már gyorsan írj! :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 19:49:18

Ma gyászba borulunk, hazaküldik Pittát, hüpp :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 20:25:56

Ó hát tegnap elfelejtettem megnézni a Casanova Akadémia 3. részét, így most nem tudok HV-t írni belőle, bocsi, kiment a fejemből.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 20:54:09

Pszt! Privizünk. Nem szóljatok már mindig bele, na! :)

Móka na 2011.06.16. 21:01:14

@mosoly73: Rájöttem, ha nem megyek dolgozni, egyszerűen nincs időm semmire. :D

Én most bekkelek, végigolvastam mindent.

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 21:22:30

@Kivétel: ok, megbeszéltük, kimondtad a bűvös varázsigét. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 21:29:30

@nyílegyenes labirintus: Kedves drága nyílacska, kérlek írj ladynek, hogy az én emiljeimet is olvassa már el néha! Minidg csak a tiédet várja, az enyémet észre se veszi tőle! :(

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 21:36:36

@mosoly73:Az enyémet sem olvasná, de én ravasz vagyok és tele rakom a szöveget kockás hasú, kigyúrt srácok erotikus képeivel... na ezért várja. :D

Kivétel 2011.06.16. 21:38:46

@nyílegyenes labirintus: de legalább te vagy a képeken??:)))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 21:44:41

@nyílegyenes labirintus: Oké már értem. Te jól felpiszkálod a kockás hasakkal, ő meg ilyenkor siet elkapni a párját! :)))) Minket meg hanyagol. :(

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 21:48:44

@Kivétel: ennyire azért nem vagyok exhibicionista, de akár lehetnék én is... :)

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 21:52:21

@mosoly73: segíteni kell a szerelmes fiatalokat .D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 21:53:08

OK, semmi pánik, már élesítettem is a posztot! :)

nyílegyenes labirintus 2011.06.16. 22:05:15

@Kivétel: nem izgalmasabb, mint egy nővérke jelmez...:D

szepi79 2011.06.16. 22:21:25

@mosoly73: na király. lehet akkor ma éjfél előtt ágyba jutok :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.16. 22:46:11

@szepi79 - Harciteknős idomár: Ja itt vagy?! Kerestelek. Jer új posztba! Nem lefeküdni, gyere csevegni lustaság! :-p :)
süti beállítások módosítása