HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Interjú Kristóffal és egyebek! (gyász Bpetya75 után:()

2011.06.09. 07:48 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Pasik az Édenből – Interjú Kristóffal

 

Hogy kerültél a Hotelbe?

A testnevelési egyetemen az ismerősöm hívta fel a figyelmemet erre a műsorra. Először hezitáltam, aztán beadtam a jelentkezésemet. Nem sokkal később behívtak egy beszélgetésre, ahol magamról kellett mesélnem, és amikor már mindenki ásítozott, a szerkesztő mondta, hogy inkább a csajozós sztorikat meséljem el. Tetszett nekik. A következő alkalommal aztán kitöltöttem sok-sok pszichológiai tesztet, és végül beválogattak.

Mesélj egy emlékezetes sztorit nekünk is!

Nem annyira csajozós, de pár éve nyáron elindultam a haverokkal a Balatonra, és útközben derült ki, hogy senkinél nincs annyi pénz, amiből futná a szállásra, így csak strandoltunk, négy napig a szabad ég alatt aludtunk, anyukámnak pedig azt mondtam, hogy az „Ezercsillag Szálló”-ban vettünk ki szobát. Anyu megnyugodott, nem kérdezte, honnan a név.

Kellett taktikáznod a játékban?

A játék lényege, hogy megvezesd a többieket. Itt volt lehetőség arra, hogy kibontakozzon az ember, hogy megmutassa azt is, mi van a fejében. És ebben a játékban nem is a közönséget kellett meggyőzni, csak rajtunk múlott, hogyan és meddig bírjuk, meddig vagyunk hajlandóak elmenni.

És most hogyan tovább?

Imádok élni, utazni, világot látni, persze bennem van a bebiztosított élet iránti vágy is. Ez a kettősség jellemző rám, szeretek mindent előre megtervezni, ugyanakkor a spontán dolgokat is igénylem. Most megpróbálok majd a műsor adta lehetőségekkel élni, de elsősorban boldog akarok lenni az életben. Idővel szeretnék családot alapítani, de ennek még nincs itt az ideje.

Milyen lányok jönnek be neked?

Külsőre nincs zsánerem, bár a világosabb hajú lányok voltak eddig előnyben, most már inkább az összhatásra koncentrálok. Fontos, hogy egészséges életet éljen, sportoljon, ne dohányozzon. A csinos, karcsú lányokat szeretem, helyes arc, szép mosoly, ez az, ami meg tud fogni. Belső tulajdonságait tekintve a barátnőm legyen nyitott, kedvelem a vagány, nagyszájú csajokat, pedig általában csak bajom volt ebből, de szeretem a kihívásokat.

A legjobban bevált csajozós duma?

Eláruljam a Da Vinci-kódot?! Manapság nem lehet úgy ismerkedni, hogy őszinte vagy és magadat adod, mert így csak felsülsz. Vannak jó dumáim, amelyek mindig a segítségemre vannak. Például odamegyek a lányhoz, és ha nem zavar el némi beszélgetés után, azt mondom, fogadjunk, hogy megcsókollak úgy, hogy nem érek a szádhoz, ha nem sikerül, meghívlak egy italra. Persze nem vagyok egy Houdini, megcsókolom, majd közlöm, hogy vesztettem, és állom az italt is. Ezzel általában sikerem van.

 

Mi történt a többiekkel azóta?

Dani: A műsor eddig nem befolyásolta igazán az életét, felismerik néhányan az utcán. Továbbra is dolgozik, gördeszka lapokat gyárt, teszteli őket és személyiedzősködik.

Krisztián: Csupa pozitív dolog éri a műsor óta, rengeteg embert megismert és egyre több táncos felkérést kap, ezen kívül pedig zeneszerzőként is próbál érvényesülni.

Norbi: Az Éden Hotelben sokat gondolkozott a jövőjén, sűrű lett az élete, elkezdett ismét vízipólózni. Elkészült első portfóliója, modellként szeretne szerencsét próbálni.

Robi: A műsor nem hozott nagy változást számára, de nem bánja. Sokat dolgozik, a hétköznapok fáradalmait barátnőjével piheni ki.

Gábor: Egyelőre nincsenek történések Gábor életében, de reméli, hogy szakmailag segíteni fogja majd az ismertség. Szabadidejében edz a konditeremben.

Ádám: Ádámnak rengeteg a dolga mióta visszajött. Tárgyalásról tárgyalásra rohan, sok időt tölt barátnőjével, próbálja kipihenni magát, rengeteget sportol, barátokkal találkozik, lazít.

Levi: Sokan felismerik, könnyebben érvényesül a műsor óta. Jelenleg a focira koncentrál, és ha minden jól megy, leszerződik Amerikába, St. Louise-ba, de addig más lehetőségeket is szem előtt tart.

 

(forrás: JOY, 2011. július)

 

By haruka

219 komment

Címkék: cikk

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr492969717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 15:12:28

@Móka na: komolyan érdekelne, h milyen jellegű cégnél dolgoztok!

Móka na 2011.06.09. 15:17:31

@ladyandhenk: én egy ingatlanbefektetéssel foglalkozó cégnél - ipari - egyelőre nem indult el a projektem - és folyamatosan infókra várunk külföldi cégektől :D, azelőtt teljesen más helyen dolgoztam.

szepi79 2011.06.09. 15:28:41

@Móka na: MEGVANNAK A KULCSAIM!!!! :DDD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 15:33:46

@Móka na: azt a zöld izét nem tom, h mi, vagy ha az a pénztárca, akkor a to-la feliratot nem tom, h mi:P

Móka na 2011.06.09. 15:35:03

@ladyandhenk: Van leírás a képek alatt, lehet azt érdmesebb végigböngészni és meg is lesz.

szepi79 2011.06.09. 15:40:35

@Móka na: a női pisátorra gondolsz? azt ki lehetett szúrni kép alapján is. (bár én faszbukra ilyet nem tennék ki)

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.06.09. 15:44:29

@szepi79 - Harciteknős idomár: @Móka na: jesszus, az meg mi a fene? Sose láttam még ilyet, sőt azt se tudtam hogy létezik.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 15:48:41

@szepi79 - Harciteknős idomár: @Benyeszke: azt én is láttam, illetve életemben először láttam.

@Móka na: elolvastam, összepárosítottam mindent:)

GL-581 g 2011.06.09. 15:49:22

@Móka na: Mi a franc az a szürke színű tölcsér?!

Van egy tippem, de inkább nem írom le. :D Anno az egyik első Cosmopolitanban volt ilyen, papírból hajtogatható egyszer használatos, onnan vagyok ilyen roppant tájékozott. :DD

Móka na 2011.06.09. 15:50:03

@szepi79 - Harciteknős idomár: @Benyeszke: @ladyandhenk: Én egyszer olvastam róla neten.. Most gyorsan rákerestem :D, de azért nem tettem volna ki facera gehhehe lehet ő a marketinges..:)

Móka na 2011.06.09. 15:51:36

@GL-581 g: na egy lelkes Cosmo olvasó?? =))

Kiteszem az oldalt előbb elfelejtettem..

www.pisilnikell.hu/?tart=szoveg&id=1&lang=hu&menu_id=1

nyílegyenes labirintus 2011.06.09. 15:52:42

Én egyszer hallottam, hogy egy ismerősöm ismert valakit, aki mát látott valakit, aki használta is...

Ne már csajok, senki nem jár kirándulni, sátorozni? Nincs új a nap alatt!

szepi79 2011.06.09. 15:56:14

@Benyeszke: ezzel be tudsz menni a pasiWCbe is (ha az éppen üres, a női előtt meg nagy sor áll), a célszerszámot értelemszerűen rá kell csatolni a suna megfelelő részére, és mehet a pisi, már ha rá tudod magad venni. nekem anno mikor kórházban voltam, kb 3-4 órába telt, mire le tudtam győzni a ~30 évig belém nevelt gátlást, és használni tudtam ágyban a kacsát.

Móka na 2011.06.09. 15:57:02

@nyílegyenes labirintus: én mijnt szélsőséges járok ilyen helyekre.. majd legugolok a bokor, fa mellé és... tehát nincs MÉG ilyenem, de a barátnőm már egyből rákattant. Hogy na nem veszünk? Nekem is viccesnek tűnik, de nem túl higiénikusnak..

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.06.09. 16:01:37

@szepi79 - Harciteknős idomár: soha de soha nem használnék ilyet, nőnek születtem tehát nem pisilek állva. És annak is van vmi bája hogy az erdőben bokros részt kell keresni.

@nyílegyenes labirintus: meg lehet oldani ilyen szarság nélkül is.

El se hiszem hogy manapság már mindent el lehet adni.

Bocsánat a kirohanásért, ma még nem ittam eleget (vizet). :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 16:03:03

Én annyira gátlásos vok, h még a pároméknál is alig megyek el, mert olyan zavarban vagyok! Tudom, h hülyeség, még mielőtt vki elmondaná..., de képtelen vok idegen helyen! Lehet, h a szélsőségesség hiánya...:P

nyílegyenes labirintus 2011.06.09. 16:07:21

@Móka na: Még mindig higénikusabb, mint a Szigeten egy toitoi budni.
Jó kis találmány ez, na.

Mondjuk ezzel megdől az ősi mondás, miszerint "Ne bízz olyanban, aki két betűből áll és ülve pisil" ! :)

Móka na 2011.06.09. 16:08:33

@ladyandhenk: a kollégiumi élet hiánya inkább szerintem... heheh, ha tudnád...

Móka na 2011.06.09. 16:09:50

@nyílegyenes labirintus: ma boldogságos napom van.. nem tudsz felba..
Szigeten lehet jól jöhet, de már ott is vannak angol wc-ék és szegény gyerekek folyamatosan takarítják, na oda nem tudom hogy mennék el melózni- asszem éhhalál küszöbén.

szepi79 2011.06.09. 16:10:02

@Benyeszke: én meg 5 éve rászoktam az ülve pisilésre. már amikor otthon vagy vendégségben vagyok; piszoáros helyen inkább persze azt használom.

Móka na 2011.06.09. 16:13:42

@szepi79 - Harciteknős idomár: Van egy elméletem a piszoarról =)). Ja persze ülve pisilés.. gondolom mióta magad pucolod a budit =)).

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 16:15:28

@Móka na: lehet, kimaradt az életemből:), milyen sok mindenből maradtam ki, mi?:)
Miből maradtam ki, pl?:P

nyílegyenes labirintus 2011.06.09. 16:19:22

@Móka na: Eszemben sincs bosszantani téged, hát olyan aranyos vagy! :)
Aha,persze, azért az utolsó napokon már nem az igazi, még pasi szemmel sem, pedig én nagyon bírom az ilyesmit.... mármint gyomorral.
(azért én is szélsőséges vagyok ám, de pszt!)
Asszem tavaly előtt a Szigeten, koncert után többed magammal betévedtem éjjel a fák közé, mert sorok álltak a toitoi-ok előtt, annyi időm meg már nem volt, nem lett volna, és olyan volt az egy hetes széthugyozott talaj, mint ha lápon járnék... egészen borzasztó. és ott nyomták csajok is... jó páran...

Móka na 2011.06.09. 16:20:24

@ladyandhenk: hát voltak jó és rossz dolgok - 5 fős szoba :D, kb. 70-100 embernek közös vizes blokkok egy folyóson. 4 szobatársból életre szóló barátság lett 2 fővel, na nem ott, akkor, hanem a későbbiekben. Én imádtam, de komolyan!!! Óriási nyüzsgés volt mindig, ismerkedések, bulik, hajnali tanulások vizsgaidőszakban. Szobatárs kizárások, mert megjöttek a pasik =)), stb. Ezek voltak a pozitív dolgok, gondolhatod hogy nézett ki a közös konyha hétfő reggel - hétvégén nem volt hivatalos takarítás. :D

nyílegyenes labirintus 2011.06.09. 16:20:58

@szepi79 - Harciteknős idomár: "én meg 5 éve rászoktam az ülve pisilésre. "

Én kérek elnézést! Szedd már össze magad, légy szíves! :D

Móka na 2011.06.09. 16:21:38

@nyílegyenes labirintus: nagy élmény volt mi?? :D
Idén is jössz? 10-én? tali kint? sörrel? előtte még megyek Orfűre, Voltra egy napra, a többi még bizonytalan:D.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 16:22:07

@nyílegyenes labirintus: Na, erre nem lennék hajlandó! Inkább veszek Toitoit magamnak, és viszem mindenhova!:P:P:P

Te is szélsőséges vagy???????:O:P

Móka na 2011.06.09. 16:25:40

@nyílegyenes labirintus: ja és hozzál nekem barátot, akivel majd elszórakozom, egy korban hozzám 45 körüli nőt, gyerek, dohányzás nem akadály!!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 16:26:13

Jaj, Istenem! Ti tudtátok, h Etust lelőtték Hartai helyett a Szomszédokban?:O

@Móka na: azért nálunk már jobb a helyzet! Minden szobának külön van fürdője!:D, többségben konyha is van, az unihotelben tuti!

Én zárkózottabb típus vok:D

Móka na 2011.06.09. 16:28:09

@ladyandhenk: jó, amiről én beszélek az nem tegnap volt :D hanem 30 éve, na jó nem de vagy 11... :) és ez volt a mi koleszünk - egyetemi- volt máshol másoké, ami olyan volt mint az általad leírt, de én tényleg imádtam ott lakni.

nyílegyenes labirintus 2011.06.09. 16:37:58

@Móka na: itt dolgozom a szigettel szemben, ha gondolod 10én meghívlak egy sörre a büfében. :)

csak akkor megyek ki, ha tudok szerezni jegyet ingyébe...

Móka na 2011.06.09. 16:44:18

@nyílegyenes labirintus: na le is beszéltük, de korán megyek ki, azaz sz. 2-re vagy ilyesmi, ha már kifizetem azt a rengeteg zsét..mondjuk lehet hajóval... na még kiderül, de ha más nem valamelyik nap kigyalogolok a söröméééé :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 16:44:20

@beacska: ICE névvel írd be a telszámodat a mobiljába, ha baj lenne azt hívjàk fel!

Már olvasom a maikat, addig is üdv nektek! :)

szepi79 2011.06.09. 17:08:39

@mosoly73: nekem is igy van nővérem elmentve. ráadásul könnyebb is megtalálnom, mert I betűs kapcsolatból nincs egy darab se...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 17:21:33

@szepi79 - Harciteknős idomár: Az én párom is ICE, csak mikor csöng, akkor előszőr mindig gondolkozom melyik Ica hív? ... ja második neve Zoltán, akkor nem Ica lesz az! :)

@Móka na: Szóval pörköltözés Szepivel, sörözgetés labirintussal, ... hát minden pasit lenyúlsz? :-p :))))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 17:22:30

@Móka na: óóóóó és az avatárod vörös hajú..., szóval GL-re is hajtasz? :-p :))))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 17:33:06

A mai témákhoz szólva...
Számít a méret, de fő az ügyesség, egyetértek! Ami kiemelten fontos nálam, az az illető illanó illata! Mert lehet akármennyire ügyes és méretes, ha nem engedem a közelembe! :)

Jó az az eus TB kártya, csak nekem már lejárt régen és lusta vok bemenni újra. A normál TB kártyámon még Kovácsné vagyok, ami már 13 éve nem aktuális. Nagyon utálok ügyintézni. Így aztán szokásom nem reagálni az orvosiban, mikor szólítanak Koooooooooooovááááááááácsnééééé, mire ja az lehet (!) hogy én vagyok! :)

Nem pisiltem még állva, de hallottam már az eszközről. Ha nem jutok el fedett helyig, akkor úgyis keresek egy bokrot és a másik oldalán lévőknek villantok. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 17:36:25

Látom megoldódott a holnapi poszt kérdés és Lady kézben tartja a dolgokat, én nem is szólnék bele, nosza hajrá! :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 17:43:02

@Benyeszke: "hát miután a jobb sarokban ott virít hogy te vagy az admin...még jó hogy időben észbe kaptál. Menj és olvass kőnyvet! :DD"
- :-DDDDDDD Affene, ostoba vagyok, lebuktam. :) Szóval ha ... jaj ki se merem mondani... kŐnyvet olvasok... huh... akkor lehet hogy... lehet hogy... okosabb leszek? Én nem tudom... annyi mindent beszélnek a népek... Mátyás király meg már meghalt, a múlt héten asszem, hát mostan ki mongya meg mán mi az igasssság? :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 17:44:57

Önök most a mosoly73 komment folyamot olvassák. Kéretik csendben maradni, figyelmesen olvasni, nem közbe szólni, köhintéssel sem meg nem zavarni! :)
(hová lett mindenki?)

szepi79 2011.06.09. 18:26:52

@mosoly73: nekem meg csak pont öcsém nincs, a többi "tipus"-ból van 1-1.

szerintem jó dolog a nővér, vele jövök ki a legjobban.

az igasságot meg majd én megaszondom, jól!

beacska 2011.06.09. 18:28:08

@mosoly73: én itt vagyok, de már rohanok is tovább...;D

beacska 2011.06.09. 18:44:14

@mosoly73: az ICE az jó ötlet! nekem is van ICE-m. ICE1 a férjem, ICE2 az apukám. A múltkor a férjem:
-ki a f*sz az az ICE2, aki mindig álnéven telefonálgat neked?

:DD alig tudtam kimagyarázni :DDD vmiért ezt írja ki, nem azt, hogy APU....

szepi79 2011.06.09. 19:03:01

@beacska: de tudod, azt senki nem mondta, hogy csak annyinak kell beirva lenni, hogy ICE. nekem pl. úgy van beirva, hogy "ICE nővérkém". te se kevered össze, meg a Zember se.

@mosoly73: 4en. apám szorgos ember.

szepi79 2011.06.09. 19:28:16

@mosoly73: a himsoviniszta disznó énem, és jóanyám iránt érzett tiszteletem közös harcából az jött ki, hogy erre a kérdésre megtagadom a választ! :D

haruka 2011.06.09. 19:34:26

hát, asszem érdemes volt tegnap este még begépelni ezt a cikket.... :S :D
én már inkább hozzá se szólok. :)

haruka 2011.06.09. 19:42:33

@ladyandhenk: hát mert volt itt szó péniszméretektől kezdve mindenről, a cikkhez magához kevés hozzászólás érkezett. de csak viccelek. :)

Kivétel 2011.06.09. 19:48:08

Sziasztok! Mi újság? Mi a téma? Péniszméret???? Már megint csak a szex:)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 19:48:48

Nekem senkim sincs ICE, mert én felejtem el elsőnek:D
Másrészt a gyors hívószámokat kell nyomkodni, v tapenyolni és lám, bárki hívható:D

Képzeljétek el, h már megint mi történt velem!

Itthon voltam egyedül. Csengetnek! Kinézek az ablakon, két közterület felügyelő. Kérdezik, h a sóderra, ami előttünk van, van-e közterület foglalási engedély! Mondom, mi????? (Sóder azért leledzik a porta előtt, mert egy hónapja leborította a Vöröskereszt, mondván, mi azt kértük az árvíz után-hát ja, csak épp tavaly augusztusban, most meg nincs pénz felhasználni-, és most hozták...) Tehát mondom, h nincs...Jó, akkor muszáj lesz kérni, mert különben feljelentenek...
Felhívom az önkormányzatot, h mi van, mire ők, jaja az árvíz után hagytak nekünk 1 évet!!!, h rendbe tegyük a portát, meg mindent, már nem kell kint lenni az eszközöknek....2200 ft az illetékbélyeg, és 360ft négyzetméterenként a kiterjedés!!! Mondtam, h menjenek a francba, aztán leraktam! Nincs elég bajunk még mindig????
Szóljatok hozzá, kérlek!:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 19:50:00

@haruka: de abból indult ki:P

Kristóf paraszt udvarlási módszeréből!:)

Kivétel 2011.06.09. 19:51:57

@ladyandhenk: egyelőre nem tudok hozzászólni se... ilyenek vannak????

haruka 2011.06.09. 19:55:14

@ladyandhenk: ja, oké, tényleg, akkor nem is játszom tovább a sértődöttet. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 19:59:28

@Kivétel: igen, ilyen van..., ja, de adtak egy hét haladékot! Nem rendesek?:)

@haruka: Na látod, nincs okod sértődni...:P, ám, ha akarsz, nyugodtan..., attól még mi szeretünk...

Kivétel 2011.06.09. 20:07:39

@Móka na: én is kezdtem csodálkozni.... 10x10x5 cm..:) ilyet még én se láttam:)) persze nem neszeszerben:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 20:08:42

@Kivétel: Nem nézni kell:P, mindenképpen különleges lenne:)

Kivétel 2011.06.09. 20:11:44

@ladyandhenk: most szólsz csak, hogy nem nézni kell:))) akkor potyába ment az elmúlt xxx évem:)))) amúgy meg majd megjön Nyíl, és kapunk, hogy nem bírunk magunkkal, és már megint mehet villanytűzhelyezni az asszonnyal:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 20:16:02

@Kivétel: igen, pontosan, állítsuk le magunkat, mert kikapunk Apukától:P, viszont örüljünk, mert ő legalább a mi erkölcscsőszünk :P:P:P

Neked milyen napod volt? Megy már a sütés?:)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 20:20:02

@ladyandhenk: Jól megsegítettek titeket! :((( Az anyjukat!

Hasonló volt velünk is, kicsit hasonló, mert hát minket nem ért akkora kár. Szóval nálunk van ipari áram, fémipari vállalkozás van a családban. A szomszéd srác a ráhagyott házat rendbe akarta tenni, kölcsönkapott egy másik szomszédtól betonkeverőt és megkérte hadd dugja be hozzánk a madzagját az ipari áramba, kifizeti. Persze, megengedtük. Erre jönnek ezek az "úriemberek" az áramszolgáltatótól vagy mittomén honnan (és véletlenül éppen most jártak erre ugyebár), hogy látják a hosszabbító madzagot átvetve a kerítésen a szomszédnak. Ja. És? Ja hogy nem tetszett az apró betűs részt elolvasni? Nem hagyhatja el a telekhatárt a madzag és vele az áram. No hát pont van is náluk fényképezőgép és katt. 50ezer lesz kérem szépen a bírság! Az anyádat! :(
Na mondom ha szomszédnál csőtörés van, akkor egy pohár vizet se adhatok neki, csak ha nálunk issza meg? Ezt a hülyeséget! :(

Kivétel 2011.06.09. 20:21:05

@ladyandhenk: azóta nem sütöttem:) legalábbis sütit.. csirkemájat kacsazsírban viszont igen, de az fent a gázon, pont azt eszem újhagymával, érezni?:)) ma barátnős napom volt, megnéztem az új házukat, együtt ebédeltünk, meg beszélgettünk üzleti ügyekről:)) neked?

Kivétel 2011.06.09. 20:23:55

@mosoly73: hát ez is szép történet!:) van még ilyen? mintha lesnék az embert, hogy pont mindig arra járnak az "illetékesek"...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 20:27:44

@mosoly73: óóóóóóó, utána az volt a vicces, h egy rokonunk ott dolgozik, felhívtuk, ő felhívta a két fószert, és jéééééééé, ki lett véve a papír hirtelen!

@Kivétel: nem semmi, h te csak így új lakásokba mászkálsz mindennap:P
Én ma nem főztem, takarítottam, küzdöttem az emberekkel, beszéltem egy festővel, mit lehetne csinálni a lenti résszel (azóta sem csináltunk semmit), és mondja, h még jó, h nem, mert mindenkinél, aki nem kapott új házat, pereg minden le, mert nem száradtak ki a házak...ennyiben is maradtunk, ja kutyáztam is:D

Mosoly neked, h telt a nap?

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 20:28:38

@Kivétel: és nekünk rendes szomszédjaink vannak..., mi lenne, ha nem azok lennének?

nyílegyenes labirintus 2011.06.09. 20:36:40

Megjött az erkölcsrendész apuka! már megint nem bírtok magatokkal? Ejnye, ejnye... .)

nyílegyenes labirintus 2011.06.09. 20:39:30

@ladyandhenk: Sajnos jogos az önkormányzat baszogatása... és még ez szerintem a lojálisabb hozzáállás, -már ami nálatok van. + nem annyira vészes a bünti sem. ..

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 20:39:49

Csináltam egy új off témájú posztot! Kommentelni nem lehet hozzá, csak olvasni! Remélem megérte! :)

afteredenhotel.blog.hu/2011/06/09/casanova_akademia_ajanlo#more2971556

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 20:41:47

Kommentelni majd a lady által feltett új posztnál lehet, ha elkészül, addig itt maradunk. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 20:42:46

@ladyandhenk: A napom? Uncsi volt, de szorgalmas, csak nem tudtam közben blogolni és ezért (is) jó, hogy vagy nekünk! :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 20:42:48

@mosoly73: amint sikerült a képeket elmenteni, de igyekszem!:D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 20:43:39

@mosoly73: most egy nagy, virtuális puszit kapsz Papi engedélyével ám (utólagos):P

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 20:46:33

Ha akartok még képeket a Casanova fiúkról szóljatok! :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.09. 20:53:31

@nyílegyenes labirintus: :)))))))))))))))

A főnökasszonyról is szerezhetek, de szerintem annak se örülnél jobban! :)

nyílegyenes labirintus 2011.06.09. 20:55:03

@ladyandhenk: Jó estét, Papi! Ne haragudj, dorgálj meg, kérlek!
csk szertnéd...:)

Kivétel 2011.06.09. 21:03:18

@mosoly73: hajaj, megtisztelés, hogy a családi késügy is bekerült:)

Kivétel 2011.06.09. 21:04:14

@nyílegyenes labirintus: ez a rész nekem is feltűnt... gyanús, gyanús..:))

nyílegyenes labirintus 2011.06.09. 21:09:17

@mosoly73: nem kell a főnökasszony sem... úgyis megyek sütni mindjárt... :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.09. 21:10:49

Új POSZT!

afteredenhotel.blog.hu/2011/06/09/egyveleg_62

Szándékosan nincs komment hozzá, önmagáért beszél:)

@nyílegyenes labirintus: na, milyen ötleteid vannak?:)

nyílegyenes labirintus 2011.06.09. 21:13:59

@Kivétel: fiatalság bolondság, nem lehet kiigazodni rajtuk :)
süti beállítások módosítása