HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

9. hét - Roland, Betti

2012.04.30. 18:09 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Két új beköltöző:

 

 

 

 

 

 

  

 

Roland (23):

foglalkozása: egyetemi hallgató

lakóhelye: Mohács

csillagjegye: Vízöntő

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az életét meghatározza a sport, igazi dunai gyereknek tartja magát, így lételeme a víz. Három éven keresztül matrózként dolgozott. Jelenleg a Kaposvári Egyetem hallgatója. A szabadidejében szeret a barátaival szórakozni, edzőterembe járni, úszni és futni. Az ideális lány számára vékony, csinos, szép arcú, kedves és magabiztos. Tisztában van vele, hogy az Éden Hotel egy játék, ahol lehet, hogy sok kétszínűséggel fog majd szembesülni, de reméli, hogy jól fogja tudni kezelni a különböző embereket. Ha ő nyerné meg az Éden Hotelt, a pénzt több dologra költené: segítené belőle a családját, befektetné és elutazna belőle nyaralni.

 

Betti (21):

foglalkozása: ügyintéző

lakóhelye: Budapest

csillagjegye: Ikrek

 

 

 

 

 

 

 

A fiatal lány jelenleg ügyintézőként dolgozik, a szabadidejében táncórákra jár, és a barátaival találkozik. Számára az ideális pár büszke, férfias, stílusos és sikeres. Nőként nagyon szeret titokzatos lenni, de a párkapcsolataiban rendkívül odaadó. Hobbija a tánc, az Éden Hotelben is a mozgásával szeretné majd elcsavarni a fiúk fejét. Magabiztosnak tartja magát, meg fogja próbálni a legösszeszokottabb párt szétválasztani, mindent megtesz majd azért, hogy elérje a célját. Ha az ő markát ütné a 25 millió forint, elkezdené a független életét, saját lakást venne, a fennmaradó összegből pedig a családját segítené.

95 komment

Címkék: hét 9.

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr174482701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beacska 2012.05.01. 18:28:37

szepiiii! van új poooooszt!!!

szepi79 2012.05.01. 18:46:59

jéééé új poszt :D

egyébként az új csaj nekem is baszottul ismerős valahonnan. viszont hipertől kezd a viz is kiverni, amit az utóbbi időben művel, az nagyon gáz.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.01. 18:52:56

@szepi79, első ezen a néven: Hajrá Anikó!!!!!!!

Nekem még mindig ő a favorit:D

Nekem a csávó ismerős a kancsiságával:D

haruka 2012.05.01. 19:45:50

@szepi79, első ezen a néven: áhh, akkor nem csak én érzem magam kellemetlenül amikor nézem. :D

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: nekem meg az iker ismerős, de nem tudok rájönni honnan.

beacska 2012.05.01. 20:36:06

@szepi79, első ezen a néven: @haruka - a túracipős: mert nem értitek meg, azért ;)

az ő módszere az, hogy ne ők tűnjenek sem a legerősebb, sem a leggyengébb párosnak. és ezt jól csinálják. már vagy 4-5 hete követeli a nagyközönség Anikó vérét, és még mindig bent vannak ;)))

beacska 2012.05.01. 20:36:44

@haruka - a túracipős: biztos ismered a Patrikot! ez nem jutott az eszedbe? ;)))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.01. 20:53:45

Nekem furának tűnik ez az új fiú, de nem tudom mi zavar benne.
Anikó meg azért viselkedik/viselkedhet így, mert a fiú eddig mindent eltűrt neki, a tiszteletét nem vívta ki, nem érdemel más bánásmódot, szerintem. :) Más fiúval nem viselkedne így szerintem, csak akivel "megteheti". Más kérdés, hogy ezzel vége-e a kapcsolatnak, de szerintem nem is bánná Anikó ezt.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.01. 20:54:51

Ja bocsi-bocsi, belepiszkáltam a posztba, mert én szeretem ha a főlapon van egy kép elöl a posztnál. :)

haruka 2012.05.01. 21:00:17

@beacska: engem nem az irritál, ahogy Levivel viselkedik, hanem ahogy úgy általában. hihetetlenül idegesítő, kábé nulla nőiesség van benne.

ja, és szerintem a kettő közül valamelyik nyomult az egyik barátnőmre, onnan lehet ismerős. vagy nem tudom.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.01. 21:00:55

Nézi valaki a Megasztárt? Nagyon gyenge (kivéve Gigi és Andrea), de nem ez a lényeg, hanem a múltkori előtti adásnál a nézők között mutatták a Félikert. Nem tom melyiket, de ott volt egy sötét hajú csajjal. Talán Bettire hasonlított, de csak egy pillanatra láttam és még akkor nem láttam Bettit.
Na ma vajon elmondja Máté az igazat Edinának? Illene már, nagyon gerinctelen játékot űz vele. Még most is tisztább lett volna, ha őszinte Edinával. Jó lenne ha szerkesztők beküldenék beköltözni a régi csaját (aztán hamar kiraknák persze), bírnám ahogy Máté lelepleződik! :))))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.01. 21:12:48

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én nem szeretem:D Nem véletlenül tüntetem el:P

@haruka - a túracipős: mindenkinek ismerős mindenki, tudom én:P

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.01. 21:17:37

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: szerintem meg csak szarul vágják össze, látszik, h jól kijönnek egymással.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.01. 21:25:47

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: igen, Máté görény, szívassák csak:D

A Megaszar meg szar. Nagyon. Kullai Timit szerettem, de miután csak az smseken múlik, felesleges nézni:D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.01. 21:50:02

Nah lehet, hogy párcsere lesz? Anikó-Máté, Levi-Edina, miután Máté kipakol és Anikó Mátéra hajt, mert Levi besokal? :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.01. 21:50:59

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: A Timi jó volt! Mi is szerettük! :) Így már csak 2 csaj van,aki tetszik, a fiúk borzalmasak. Nem is bírom élőben nézni a műsort, csak felvételről, sokat tekerve. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.01. 22:10:50

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én abszolút nem is nézem, ez már nem a ki a legjobb énekes műsor, hanem, h tudunk minél több pénzt lenyúlni a nézőkről rész. Már undorít.

beacska 2012.05.01. 23:10:58

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ma kiderült miért viselkedik így: féltékeny. Nem indok, de sok mindent megmagyaráz. Eddig én is gyanítottam, de ma kiderült....még Pít is mondta. De Anikó is burkoltan

beacska 2012.05.01. 23:13:04

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: szerintem nem lesz ilyen. Megint megússzák. Én Márkra tippelek. Jobban is teszi, ha kirakja Kírát, különben ő repül az első adandó alkalommal. Anikó csak beszél a levegő, de Kíra....ő nem szarral dobálózik ;)))

szepi79 2012.05.02. 02:21:01

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ennél rosszabb indokot még nem találtam a bunkó viselkedésre, hogy "mert megteheti". a világ kibaszott szar hely lenne, ha mindenki megtenné, amit csak kigondol, "csak mert megteheti".

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 09:39:37

@szepi79, első ezen a néven: Igazad van. Alapvetően. Ha valami védtelen "élőlényről" lenne szó, még védeném is. Viszont egy felnőtt erőteljes férfi álljon már ki magáért, szerintem. Ez a mindent eltűrő tutyimutyuiság egy ideig jó lehet, nincs vita, de egy idő után rohadtul idegesítő, mert nem tudod becsülni már a másikat, mert annyira bealázkodik, hogy nincs már egy önálló gondolata, és így nem társ, nem segít semmiben, nem viszi előrébb a dolgokat, csak várja, hogy megmond neki mit csináljon, magától semmit nem csinál és ha rákérdezel, amikor valami baj vagy fontos elintézendő dolog van, hogy nem kellett volna tenni valamit?, akkor azt mondja "nem mondtad", ... szóval én tapasztalatból mondom (el is váltam), hogy bár jó indulatú ember vagyok, van ami nekem is sok. Már azt éreztem cipelek egy terhet, aki még hátráltat is.
Ezt csak az (a leginkább nő) értheti, aki már volt ilyen helyzetben. Anikó is ezért mondta többször is, hogy neki Levi nem férfi. Én pontosan értettem mire gondol ezzel.
Biztos vagyok benne,hogy például veled nem bánna így. Neki már típusú pasi való és Levinek is más nő. Az a rossz ebben, hogy viszont e két típus vonzza egymást, de végül mindkettő boldogtalan lesz. Levi mondta is tegnap, hogy kint se talál normális nőt.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 09:44:06

@beacska: Igen, ugyanakkor féltékeny is.
Ismerős érzés. Valahol szerettem, és tudtam, hogy rendes ember, és magam sem értettem, ennyi miért nem elég. Aztán megszabadultam tőle, mert állandóan dühös voltam és nem szerettem amilyen ember voltam mellette. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 09:46:29

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Igen. Csak a Gigi érdekel, rá emlékeztem a múltkori válogatóról és már akkor szimpi volt. Ezért eltekerem el a többi részét a műsornak. Csak arról szól órákig, hogy szavazzál-szavazzál. Én sosem szoktam sms-t küldeni, én nem tömöm a pénztárcájukat! :)

szepi79 2012.05.02. 09:52:13

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: az rendben van, hogy nem tiszteli, mint pasit. az a része nincs rendben, hogy még ő nem bízik a srácban látványosan a többiek előtt, négyszemközt leszarházizza, aztán mikor a pasi visszaszól, hogy ki a faszom vagy te, akkor másnap meg fennhangon hirdeti, hogy vele így ne beszéljenek.

beacska 2012.05.02. 10:56:10

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: érdekes, amit mondasz. ezt érzem én is rajtuk. Meg azt, hogy azért Anikó bírná kint is Leventét, csak hát azt beszélték meg, hogy kint van mindkettőnek egy másik, így aztán hárít...

fura, hogy idén milyen bonyolult kapcsolatokat hozott létre a szex. Edina-Máté, Anikó-Levente...bezzeg tavaly csak Szandra dugott (vagy csak szopott, már nem is emlékszem)...ott nem volt érzelem, csak szex, oszt annyi...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 12:23:47

@szepi79, első ezen a néven: Igen, a bizalom kérdésében hibázik a csaj, mert ez a típus megbízható. Voltam én is pasival így,ilyen idegállapotban, és én is igazságtalanul ilyeneket mondtam. Hidd el ő is érzi, hogy igazságtalan, de van az a pont maikor már nem érdekli. Itt most a bezártság miatt pár hét alatt lezajlott nála, ami nálam 4-5 év volt. :)
Egy jó érzésű férfinek (pl. neked) rossz lehet ezt nézni, viszont te alapból messzire elkerülnéd vagy elküldenéd :) ezt az őrült nőt! :))))

@beacska: Levinek is van kint? Ezt nem is tudtam. Anikó meg már annyira bizalmatlan régi sérelmektől valószínűleg, hogy abban se tud bízni, akiben lehetne. Meg valószínűleg azt érez, hogy ő maga nem adott okot rá, hogy bízzanak benne, és nem is hiszi el, hogy lehetséges Levitől.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 12:24:27

@beacska: Volt lovaglás is "Na ez hiányzott neked mi?" megjegyzéssel, nem emlékszel? :)

szepi79 2012.05.02. 12:41:36

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: nem, nekem is sikerült kifognom pár ilyet, az utolsó két barátnőm volt ilyen, egy darabig tűrtem, azért nem ilyen csendesen, mint papucs, aztán mindkettőt én hajítottam ki. érdekes módon mindkettő vissza akart jönni. (az egyiknek sikerült is, aztán vele még egyszer eljátszottuk ugyanezt :D )

szepi79 2012.05.02. 12:44:24

mondjuk, amikor pit meginterjúvolta papucsot, hogy 5 heti védettségért lecserélné-e hipert, én simán mondtam gondolkozás nélkül az ÉH néző társamnak, hogy "milyen 5 heti védettségért? 1 csokiszeletért, de úgy, hogy még azt is én adnám."

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 12:52:02

@szepi79, első ezen a néven: Feltennéd a netre az ingyen elvihető rovatba! :)))

Ja és mit szóltok Mátéhoz? Ehhez a - jajj de szeretem a barátnőmet, könnyítek a lelkemen Edina felé könnyezve, bár nem szeretlek de azért dughatunk este, vagy ha te nem, akkor majd befűzöm Noémit - hozzá álláshoz? :)

Nekem aki most szimpatikus lett az Dávid. Nektek bejön?

szepi79 2012.05.02. 12:57:18

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: hát most hétvégén beköltözött hozzám haverom albérlőnek, az előző albérlő meg itt hagyta a székét, hogy neki már nem kell. az új lakónak se kellett, így kiraktuk a belső udvarra egy cetlivel, hogy "elvihető, semmi baja, csak nem férünk tőle." másnap reggelre már nem volt meg. ennek csak annyi a lényege, hogy még a netre se kéne kirakni. :DDDD

máté egyre gerinctelenebb. az elején egy kicsit még szimpi volt, kb. amig be nem vallotta, hogy van otthon csaja. az mikor is volt, kb 3-4. hét?

dávid most a DJ-s műsorral nekem is belopta magát a szivembe, meg a skorpiózással, meg a naomis birkózással (most nem vágom hirtelen, ezek közül melyik volt a sima adásban, és melyik az extrában.) eddig olyan kis szürke egérke volt, vagy legalábbis annak tűnt. aztán simán lehet, hogy csinált eddig is ilyen hülyeségeket, csak úgy vágták össze, hogy a drámákat mindééég.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 13:32:52

@szepi79, első ezen a néven: Igen, nekem is ezek tetszettek Dáviddal kapcsolatban! :)))) A végén kiderül, hogy mókamester! :)

szepi79 2012.05.02. 13:50:12

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: a skoripiózásnál nem volt annyira mókás, inkább király, ahogy helyrerakta kirát "én ausztráliában voltam kertész bazmeg, ne legyél már ilyen kurva okos" :D :D :D

lehet nem pont ezt mondta, de két csúnya szó biztos volt benne, és utána nagy kuss volt a női részlegről.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 15:30:58

@szepi79, első ezen a néven: Tetszett nekem is! Meg ahogy próbálta Noémit lebírkózni! :) Annak a gyereklánynak erre volt szüksége. Omárt is piszkálta, ütögette, meg beszólongat keményen. Dávid legalább felveszi vele a "harcot". Bezzeg Pít nem birkózott vele! :)

szepi79 2012.05.02. 15:37:33

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: jó volt, csak ügyetlenül csinálta. egyébként én is szeretek az aktuális párommal így birkózni néha, pozitiv hatással szokott lenni arra, hogy ki a főnök (bár egyébként én nagyrészt el szoktam fogadni a párom döntését "én ezt kb. pont leszarom" alapon, pl. amikor a függöny színét kell kiválasztani, viszont ami fontos nekem, abba nem tűrök beleszólást)

csak néha nehéz megtalálni a határvonalat, hogy meddig játék, és mikortól fáj, de ezt ki kell tapasztalni. viszont ez pont az a formája az erőszaknak a nők irányába, amit ők nem vesznek fel annyira; sőt, eddig mindig pozitivan jöttem ki belőle, valahol el is várták.

fene se érti a nőket...

szepi79 2012.05.02. 16:20:03

hoppáhoppá!!! most gondolok csak bele!

mi van akkor, ha edina és broki elültek a bárhoz dumálni, elkezdtek smárolni, és brokinak EZUTÁN lett hirtelen lelkifurkája, és kezdett el bőgni? a trükkös vágó bácsik meg úgy állították be, mintha a nagy kinticsajos vallomás után lett volna a smár, pedig lehet előtte volt... ez csak nekem jutott eszembe? (mindenesetre kiposztolom a HVba is)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 16:38:41

@szepi79, első ezen a néven: nem úgy tűnt, mivel utána az ágyban is nyomult.
Fene tudja mit hogy vágnak össze. Látszik néha h nem időrendi, mikor más a ruha, frizura, napszak.

Én is szeretek bírkózni néha, de nem lételem. Nekem játék, pajkosság, nem erőfölény gyakorlása. Az öcsémnek viszont az. Volt h szakított valakivel, mert nem bírkózott vele. :)))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 16:41:00

Alapítsunk DávidDrukker Klubbot! :)
(Azért még Anikót is birom, mert ugye ki tökéletes? :)) )

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 16:42:53

Felhívom a Pít szimpatizánsok figyelmét, hogy Dávid a szövetségese! :)))

szepi79 2012.05.02. 16:49:39

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: a DDKba még meggondolom a belépésemet, elvégre eddig még csak ez az egy értékelhető napja volt, de mindenesetre jól küldte. majd még kiderül.

azt meg, hogy te kit birsz, én se nem akarom, se nem tudom befolyásolni :D

haruka 2012.05.02. 18:38:29

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ebben nekem is volt részem, és tényleg borzasztó hárpiának lenni, de ha egyszerűen muszáj... mondjuk én annyira durván nem toltam azért, mint Anikó. :D viszont érdekes módon ettől függetlenül, hogy gyakorlatilag a gyerekem volt, és nem a pasim, nagyon ragaszkodtam hozzá, a végén ő szakított velem, és én borultam ki. ma meg már örülök neki, hogy így alakult, életem legrosszabb dolga lett volna, ha együtt maradunk.

@szepi79, első ezen a néven: bírkózni jó, de tényleg tudnia kell a férfinek a határt, mert könnyen átmehet fájdalmasba. :) ja és Edina utána mondta a riportban, hogy Máté miután bevallotta, még szexelni is akart, és hogy az neki sok lett volna, szóval nem hiszem, hogy össze lett vágva a dolog.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.02. 21:07:07

@haruka - a túracipős: Nem érdekes, hogy mennyi ilyen pasi van? Nem vagyunk egyformák, ettől kicsit különbözőképpen kezeljük. Remélem én se voltam ennyire boszi, mint Anikó. Bár én alapból nem vagyok ennyire pörgős. Elég nagy a türelmem, de van az a pont amikor robbanok. Erről mesélhetne a párom. :) Lehet h én is hárpia vagyok? :))))
Nekem meg pl. a macsós, erőszakos, iszákos, uralkodós, stb. férfiakkal bánásmódok idegen. Sose engedném uralkodni felettem.

haruka 2012.05.02. 21:45:08

Kíra for prezident! :D Lerepült a lakk a hajáról... kész! :DD

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: szerintem én sem voltam azért hárpia, de megmondtam mi legyen meg mi ne. de tényleg muszáj volt a sok nemtudom meg mindegy után.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.02. 22:06:03

Képzeljétek!

Van ugye egy törpe schnauzerem. Tavaly ráeszméltünk, h a szomszéd utcában egy kislány van. Most jött el az ideje a párzásnak. Még a szuka nem lendült bele annyira, legutóbb szegény Dalí fejét majd letépte, szűz még a drága. Ma hív a pasi, h már a kislány ugrál rá a rottijukra, ami szintén szuka, vigyem már. Vittem. És basszus, nem érdekelte a lány.......... Megjegyzem, nagyobb a szuka, mint ő. Lejtőn kellene állniuk. Odatartottuk a fenekét, semmi. Nagy mélázva ráfanyalodott, de már a szuka üldözte őt....Nem tudom, h lesz-e belőle valami:S Szurkoljatok!!!!:)

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: @haruka - a túracipős: én is hárpia vagyok, de legalább tudom magamról. Határozott jellem vagyok és elvárom, h legyen véleménye a pasinak és gondolkodjon, de persze az legyen, amit én akarok:P És egy banya tudok lenni. Így sem kellek, szepi?:P:P:P

Amúgy birkózni jó.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.02. 22:31:33

Na, ez érdekes lesz holnap, h Máté hova áll. Azt már tudjuk, h Edina mögé nem érdekes, bár a műsort nem láttam, nem is értek belőle semmit:D

beacska 2012.05.03. 07:54:53

nem jósolok nagy jövőt Dávidnak. Gondolom Máté Noémi mögé áll, Dávid meg ágyőőőő!

beacska 2012.05.03. 10:36:29

nnna, azon gondolkodtam, mire is jó, ez a jövő heti előre védettség: nincs már több új lakó, kezdődik a leépítés!!!

viszont, ebben az esetben, én a 2 mostani Védett helyében végigmennék a párokon, lehet licitálni a védettségért! Ki ad többet érte?

a jövő heti 2 védettség, a bentmaradó párok felét jelenti!!!!!! nem semmi!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.03. 10:44:28

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Szurkolok! :))))

@beacska: jajj szegény Dávid, pedig végre egy fiú is szimpatikus lett nekem. :( Én még arra is tippelek, hogy Anikó befogadná Mátét, ha lehetne akkor szerintem kiabálna neki, hogy ideeeeeeee gyereeeeee. :) majd figyeljétek az arcát, hogy próbálja vonzani Mátét. Korábban is kijelentette Krisztiánnak, hogy őt megmentené bármikor. Nem tudom Máté tudja-e vajon?

Betti meg gondolom hazaküldi Kirát.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.03. 11:55:33

Tegnap a Pandora után feltűnt még valakinek, hogy HÉ mennyire izgult? Alig bírt beszélni, hirtelen nagy levegőket vett, nagy szüneteket tartott, mintha elszorult volna a torka. Amikor először tartottam előadást 20-25 embernek, én akkor beszéltem így az első 10 percben. :)

Szerintetek kik ajánlották fel a párjukat?
Én tippem: Anikó és Márk, és még Levi és Kíra.

beacska 2012.05.03. 12:19:17

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: szerintem Anikó és Levi NEM. Márk és Noémi. Vagy Dávidot mondanám még...de akkor kéne még egy csaj.

vaaaagy, 3-an voltak, de csak 2-t jelent be HÉ. A harmadik úgysem fog kapálódzni, hogy ÉNISÉNISÉNIS. ;)))

szepi79 2012.05.03. 12:46:42

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hm, lássuk csak, mi jött le nekem:

"...elvárom, ... az legyen, amit én akarok ... banya tudok lenni..."

hát, az önmarketing nem az erős oldalad. :D vagy nekem a szövegértés, a többi csak olyan fehér zaj volt :D (de persze a legtöbb pasi ilyen, irányítani kell a figyelmet, mert ha kontrollálatlanul marad, akkor csak az ilyet látjuk meg :D )

@beacska: még 3 hét van, az utolsó 2 hétben nincs csak új lakó. legalábbis tavaly még így volt. vagy rosszul emlékszem?

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: szerintem is ők négyen.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.03. 13:40:45

@szepi79, első ezen a néven: Nem emlékszem, de még jöhetne új lakó, én örülnék. Kavarják jól össze őket! :)

beacska 2012.05.03. 18:00:15

@szepi79, első ezen a néven: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: állítólag vhol írták, hogy már nem lesz új

más, kis kuriózum: ma felhívtam a Petit, hogy megkérdezzem, mi a rákot akartak anno az Edinával és a Leventével? Mire számítottak? Azt mondta, ők a viasat kérésére kerültek be, hogy legyen bent széparcú cuki, meg a Zutcaembere. Ő csupa szélsőséggel rakta volna tele a Hotelt, mint pl. az Alkesz Egyetemista Máté, meg a Nemkomplett Anikó, Agyament Kíra...de nem engeték neki. Niki is az ő szíve csücske volt :)))

és méltó zárásaként a beszélgetésnek Peti ezt mondta:
-Jó, hogy szólsz, fel is hívom az Edinát, hogy ebédeljünk együtt. :DDDDD

szepi79 2012.05.03. 18:29:46

@beacska: miért, az enrico minek került bele? vagy a reni? ez utóbbi is csak disznek volt jó... na jó, azért a mellei jók voltak, na :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.03. 19:08:23

@beacska: pedig a műsor akkor lett volna jó, így nagyon sok az unalom benne. Nem is tetszik annyira! Persze Levi aranyos. Megkérdezhetnéd nekem, h ki nyert:D

Nikin meg meg sem lepődöm:)

@szepi79, első ezen a néven: aha, pont azt kellene értékelned, h nem árulok zsákba macskát:D Nem később derül ki rólam, h elmebeteg vagyok, hanem már itt is:D

beacska 2012.05.03. 19:11:03

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: megbeszéltük, hogy ő sem tudja, de ha akarom, megkérdezi nekem. de nem akartam eddig. most meg már úgyis mindjárt vége ;))
@szepi79, első ezen a néven: Enricora nem tértünk ki. azt mondta a kezdő 10-nél kifejezettena külső számított.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.03. 19:29:06

@beacska: elég, ha nekem elküldi, neked nem kell megtudni, nagyon érdekelne:D A műsort meg nem tudom nézni, csak másnap, így meg már nem izgi:S

A kezdő 10nél a külső számított, aha, akkor Máté h került oda?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.03. 21:25:26

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Node Lady, nem kéne így rátukmálnod magadat. :) Hol a büszkeséged és a hódítás? :) (Pszt... drukkolok nektek, ! :) )
Haruka meg ne árulkodjon! :) Lásssssuk a tévében Mátétól, hogyan kell eztet csinyáni, hogy lehet szeretni a párunkat és közben mindenkire rámászni, na! :)

haruka 2012.05.03. 22:00:04

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ó igen, Máté a nagy mester! :D mondjuk én vágnám pofán, ha velem ezt művelné, amit Edinával.

nem akarom elspoilerezni annak, aki most nem nézi a párválasztót, de áááá, én nem is akarom már tovább nézni. :(

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.03. 22:21:01

@haruka - a túracipős: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ez akkor ma is szar volt! Máté mehetett volna a francba!!!!

Amúgy meg tukmálom magam, csak jelzem neki az értékeket:P

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.03. 23:42:33

Edina és Máté szépen átaludták a műsort, csak most kezdenek játszani. Bejön ez a taktika. Szimpi szerelmespár, akiket nem akar senki szétválasztani, közben telik az idő, a végén surranópályán beúsznak a célba!

Anikó meg Levi... párválasztó előtt... nem is tudom mit mondjak. Feszültségoldás. Levi mindent megcsinál neki, a hátán fát vághatna, de tényleg. Valamit tud ez a nő! :)))))

Érdekes, hogy végül is senki se ajánlotta fel a párját. Mondjuk ez alapján egyiknek se kellett volna védettséget kapnia. Nem?

szepi79 2012.05.04. 01:34:37

ez a műsor nekem olyan felemás volt. egyrészt BAZD MEG, nem akarom elhinni, hogy ilyen közel a végéhez a 10 agyhalottból egy sem ajánlotta fel a párját, főleg levi és anikóra gondolok, bazmeg ekkora alázás után papucsnak egy félig megrágott szotyiért is illett volna beáldozni hipert, nemhogy esetleges jövő heti védettségért.

másrészt, végre valahára, amikor mátéék segge veszélybe került, akkor kezdenek el játszani, és belátták, hogy le kell szarni a védettséget, össze kell fogni valaki ellen és ki kell rakni a picsába, és a védettség így csak arra jó, hogy biztosan bennmaradjon az illető.

beacska 2012.05.04. 08:04:07

@szepi79, első ezen a néven: erre mondom én, hogy Anikó csak egy megvezetett tömeghisztéria "áldozata", bent egyáltalán nem ő az Első Számú Közellenség ;))) de szerintem ő itt kint nagyon elégedett ezzel :)))....főleg, ha megnyeri !!!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.04. 09:39:49

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: azt hiszem, egyértelmű volt, hogy hova áll Máté:D

@szepi79, első ezen a néven: persze, elkezdtek, amihez kellettek a szerkesztők is:D

@beacska: pontosan. Az csak műbalhé volt!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.04. 10:17:15

Én kicsit sajnálom Dávid távozását. Ő legalább játszott, megpróbált taktikázni, csak nem jött be neki. A kirohanása meg első meglepetésében, dühében volt, később normálisan beszélt.
Kíra meg valahol így igazságos, hiszen egyszer már kiesett. Akkor is jogos volt, mert ha lett volna első ízben is B terve, és keresett volna más párt, bent maradhatott volna.
Kár, hogy Krisztián nincs bent, milyen arcokat vágott volna most is, ha nincs benne az összeesküvésben! :)
Figyeltétek Pít hogy szidta a jóbarát Mátét, hogy jajj mennyire okosnak hiszi magát. Ez azért volt, mert őt kihagyták az összebeszélésből és sértett volt e miatt, neki meglepi volt a történtek. :)

@szepi79, első ezen a néven: Én is nagyon meglepődtem, hogy nem volt felajánlás. 2-4 főre tippeltem, de akár többet is elhittem volna.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.04. 10:23:09

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én nem lepődtem meg, mert mindenki félt a következményektől:D

Pít megsértődött, ja. Máté meg egy f...

beacska 2012.05.04. 11:24:16

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én tegnap 1-1-et is csak alig tudtam összeszedni. Nekem Márkra volt 1 tippem, a lányok közül meg senkiből nem néztem volna ki. Mondjuk ostoba is voltam, mert nem jutottam el odáig, hogy ha egál, akkor lehet 0-0 is...

beacska 2012.05.04. 11:25:41

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Pít mostanában nagyon lúzerként viselkedik, remélem, nem ő lesz a következő...eddig kiesett, aki feladta: Kíra, Krisztián, megint Kíra...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.04. 11:31:16

@beacska: igen harcias vagy ma (is):P

Kíra keménykedik, de mindig feladja, nem helyes:S

szepi79 2012.05.04. 12:05:24

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: nem kellett hozzá szerkesztői segítség. ha máténak kell korábban beállni valahova, ugyanúgy dávid mögé áll. a többieknek pedig eleve fix helyük volt.

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: anikó meg azt hitte, ebben is pit keze van. szerintem ha megjelenne HÉ, és közli, hogy akkor mostantól kezdve naponta hazamegy egy kezdőjátékos, hiper abban is pit kezét látná.

beacska 2012.05.04. 12:06:27

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: szerintem Kíra jól játszott...és olyan aranyos kislányos volt a végén a pityergéssel, meg hogy Márk férfisorba nőtt a szemében...amúgy Márkot nem értettem, mert bármit is mondott a társainak, a riportban mindig csillogott a szeme, ha Kíráról beszélt, és OTT úgy látszott, nagyon oda van érte...akkor miért????? nem akart papucs lenni??? vagy mi?

beacska 2012.05.04. 12:08:14

@szepi79, első ezen a néven: amúgy Pít keze volt benne ;) csak aztán önállósult ez a kéz (2 hete még Pít fűzte Dávidot, hogy küldje haza Mátét, csak hát akkor a védettség Márk kezébe került)

beacska 2012.05.04. 12:10:52

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: áááá, amúgy ez semmi sem volt. csak ki nem állhatom, ha vki a "hátam mögül" ekéz. a klónozásos szöveg egyszer már volt tegnap, gyorsan véget akartam vetni neki, mielőtt még nagyon elharapódzik ;)...ezeknek annyi eszük sincs, mint egy marék lepkének, szerintük, ha vkit ők utálnak, akkor azt csak saját maga védheti meg. más nem is. Vagy egy klón...marhák...

szepi79 2012.05.04. 16:31:21

@beacska: azt láttam pont én is, pedig a HVban már ritkán kommentelek (napi 600-800-1000 kommentet végigolvasni is sok, nemhogy felfogni meg válaszolni).

de te meg minek veszed fel? eleve hagyd békén a hülyéket, meggyőzni úgyse fogod tudni; a legtöbb, amit elérhetsz vele, az annyi, hogy felmegy az agyvized. egy olyan ember hozzászólásától, akivel soha az életben nem fogsz találkozni, akinek a véleménye semmit nem kellene számítson.

beacska 2012.05.04. 18:33:30

@szepi79, első ezen a néven: hát ha konkrétan rólam írja, akkor kénytelen vagyok. Tavaly pl. úgy jártam, hogy Zsöni "barátnőm" elkezdett engem gúnyolni a kis barátnőjével egyik éjszaka. Aztán a következőn is. Amikor nem voltam ott, akkor megbeszélték, hogy én miket szóltam hozzá napközben. Én meg reggelente olvasgathattam, madárnyelven miket írtak rólam (a varázsszó a "fejcsóva" volt). Aztán a VV végén a Hajni hatására a zsöni fejére olvastam, mire ő közölte, hogy tényleg engem ekéztek, de olyan vicces volt....hát igen...van, akinek ez nagyon vicces..

...szóval ezt akartam megint megelőzni

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.04. 19:01:22

@beacska: jobbnak tartom nem reagálni egyáltalán ilyenkor. Nem mindenkivel lehet hasonló az érdekkör, vélemény:) Neten nem fontos, h mit gondolnak rólad, szerintem:) Én kb leszarom:P

@szepi79, első ezen a néven: igen, ugyan oda áll, persze, csak így nagyon átlátszó volt. És ez zavar, de nagyon. Nyíltan segítik Mátét. Dávidnak pl nem engedték kiejteni, stb.....

szepi79 2012.05.04. 21:19:57

@beacska: oké, de amit irtál, az különálló példa volt. ritka az ilyen, általában a visszaszólogatás csak "táplálja a lángot", ha meg tényleg téged ekéznek anélkül, hogy te reagálnál rájuk, akkor megintcsak fölösleges visszaszólni, mert így is - úgy is csinálják.

beacska 2012.05.05. 12:01:30

@szepi79, első ezen a néven: hát nem véletlenül Anikó és Tomi (volt) a kedvencem. Én ilyen vagyok. Nagypofájú...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.05. 12:56:13

@beacska: nekem csak Anikó:P

Lehet, h a héten ilyen önismereti előadást tartunk szepinek:) Figyeled, h bevalljuk neki, hogy mennyire nem vagyunk tökéletesek? Te is a fijúra pályázol?:)

beacska 2012.05.05. 13:44:31

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: áááá, öreg vagyok én már neki, meghagyom nektek ;DD

beacska 2012.05.05. 14:46:31

nézzétek csak:
www.pecsinapilap.hu/cikk/Edeni_pillanatok_a_Zsolnay_Negyedben_-_kepgaleria_/96622

ez alapján, és az alapján, hogy Anikó és Levente nincs ott a találkozókon én arra gyanakszom, hogy A.-L. lett a második páros, és Pít lett a győztes. Csak az mond ennek ellent, hogy ha Anikóék nem jönnek, mert duzzognak, hisz nem nyertek egy kanyit sem, akkor az azt jelenti, hogy Pít elvitte az összes zsét, vagyis, nem dobta el a gömböt. Ezt viszont nem tudom elképzelni, hogy végigvigye Andival...hacsak, nem Noémival, vele talán felezne Pít...de akkor meg Anikó örülne kicsit, mert Noémit szereti...fura...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.05. 22:03:58

@beacska: látod, én meg fiatal neki:D Nem lesz ez így jó:P

szepi79 2012.05.06. 03:23:06

megható, hogy ennyire szem előtt van tartva a szerelmi életem :P

haruka 2012.05.06. 17:04:03

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: akkor én szerintem pont megfelelő lennék neki korban. :D De hát, jelenleg nem vagyok kapható. :D
süti beállítások módosítása