HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Egy férfiú szenvedései 2.

2011.12.14. 16:35 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Mivel egy hét alatt sem jöttek kommentek, felrakom a folytatást! Azt hittem, hogy legalább a klippet értékelitek:)

Az embernek sok problémája lehet, tipikus példa erre szepi társunk, aki hónapok óta a fogorvosokkal küzd, de mi nagyon drukkolunk neki:) Saját írását olvashatjátok több részletben majd, kezdjük a boldog gyermekévekkel:D:D:D:D Folytatás holnap, például:D Amolyan bónuszként meghallgathatjátok Éden/Aranypart Levi, És Aranypart Ádám művét:D:D:D:D

Na és akkor ugorjunk, mert elvégre ez a poszt azért született, hogy a mostani kálváriámat írjuk le. Sokáig nem volt különösebb gondom a fogaimmal, (oké, volt, de annyira nem, hogy dokival is megnézessem), de aztán idén kezdtem észrevenni, hogy a bölcsességfogaim mennek szépen lassan tönkre. Úgyhogy év elejétől kezdve gyűjtöttem a bátorságot elmenni, meg úgy voltam vele, hogy most már itthon is eléggé elterjedt az altatásos fogászat, gondoltam szuper lesz ez, nem érzek semmitse és kész is vagyok. Interneten keresgéltem, és az egyik klinikához be is jelentkeztem, kaptam is időpontot június 30.-ára. Innentől átmegyünk naplóba.

 Június 30 - totál beparázva érkeztem egy darab lelki támasszal, akinek azóta is köszönöm hogy nem hánytorgatja fel a kis hisztis picsás viselkedésemet. Ez a fogorvos viszont nagyon normális és nyugodt volt, a helyzethez képest valamennyire azért csökkent a vérnyomásom, kb. 200-ról 180-ra. El is küldött röntgenre a másik szobába, na már itt kezdődtek a gondok, a tamponszerű vattát vagy mi a tökömet, na azt nem bírtam ki, hogy ráharapjak, mert már öklendeztem, úgyhogy csináltunk röntgent úgy, hogy "akkor próbálja nem mozgatni a száját." A felvétel a körülményekhez képest jól sikerült, úgyhogy nem kellett megismételni (ez az első kép), nagyjából tudtam, mit kell majd művelni a pofámon belül, első körben ugye a húzások, második körben meg majd fogpótlás, én naivan azt hittem, hogy lesz két altatásom és akkor ennyi. Úgyhogy megbeszéltük, hogy van két gyökér, ami felett már nincs fog, azokat kiveszi, 3db bölcsességfogat (a 4. nem nőtt ki, azt ne bántsuk, mert felesleges lenne), illetve a jobb felső 3as fogam az egy tejfog, azt kell még eltávolítani, meg ami felette van ki nem nőtt csontfog. A műtétre sokat kellett várni, vagy a dokinak nem volt jó, vagy nekem, így aztán végül augusztus 18-ban egyeztünk ki.

 Augusztus 18 - Megérkeztem, pár percet beszélgettem az altatóorvossal, letisztáztunk mindent, aztán már meg is bökött, bekötötte az infúziót, meg nyomott még belém másik szurit, bátorságkoktélnak hívta, én épp akartam mondani, hogy olyat már a januári sérvmutétemkor is kaptam, de nem sokat ért, de már nem sikerült elkezdeni a mondatot. :) Ébredés után minden fasza volt, bár kicsit még szédültem, a kísérőm szerint meg úgy néztem ki, mint Ozzy, miután leharapta a denevér fejét. Meg megkérdeztem vagy 3x, hogy a kihúzott fogaimat megtarthatom-e. Vicces volt, mert arra emlékeztem, hogy megkérdeztem már ezt, de a válaszra nem. (Egyébként kidobták oket.) Simán hazasétáltunk, mivel nem lakok messze, kb. 7-8 perc gyalog. Egy foggal több hiányom lett sajnos, a jobb felső kettes összenőtt a hármassal (ami a ki nem nőtt csontfog volt), és amikor a doki kivette a hármast, a másik magától kiesett. 8 hét múlva lehet megkezdeni a pótlást, de tervezgetni már el lehet kezdeni addig is, majd jöjjek vissza varratszedés után.

 Augusztus 25 - Varratszedés. Lett volna pár kérdésem a dokihoz, de végülis nem volt ott, egy orvostanhallgató szedte ki a varratokat. Amelyik már meglazult korábban azzal nem volt baj, ami még feszesen tartott, az fájt kicsit, de ez nem volt akkor gond, inkább az, hogy megint a számban turkálnak.

 Szeptember 1 - konzultációra vissza a dokihoz. mondta, hogy a továbbiakat már nem ő intézi, hanem egy másik orvos. Lényegében feleslegesen mentem. De legalább kaptam időpontot a következő hétre.

 

19 komment

Címkék: fog

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr433463416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beacska 2011.12.14. 17:59:24

jesszusom Szepi, fájt a fogam miközben ezt olvastam...brrr...nem irigyellek ;DD

szepi79 2011.12.15. 02:27:44

@beacska: még legalább ennyi van hátra, de az is lehet, hogy még kétszer ennyi.

(ja, plusz adalék, hogy most kijött az egyik brekettből a fém szál, pénteken megyek a dokihoz visszarakatni, mondjuk az csak 1 perc kb.)

beacska 2011.12.15. 07:46:06

@szepi79, első ezen a néven: a lányomnak az egyik foga ki van pótolva. 2 hónapon keresztül nem volt képes a dokinéni normálisan felrakni rá a brekettet, hetente leeset. Elfogyott a türelmem és a pénzem. Közöltem, én még egyszer nem jövök vissza, vegye le. Azóta az a foga ki van hagyva...;DD

ezt csak arra mondom, hogy nemcsak egy perc, hanem 3-5000 Ft is!

szepi79 2011.12.15. 10:34:54

@beacska: de nekem nem a brekett esett le, hanem az egyik brekettből jött ki a fém szál. nagy összegben mernék fogadni, hogy a holnapi kezelés ingyenes lesz (valaki oldja fel ezt a képzavart :D )

beacska 2011.12.15. 13:16:07

@szepi79, első ezen a néven: nem lesz az. Azt fogják mondani: Naaa, akkor egyszerre letudjuk a következő kontrollt is (még ha 2 hete volt az utolsó húzás, akkor is), 5000 Ft.

hallgass a mamára, vigyél magaddal zsét! ;D

beacska 2011.12.15. 13:17:38

@szepi79, első ezen a néven: nekünk egyszer nem kellet fizetni, de akkor el is mondták, milyen nagylelkűek vagy 3*: amikor kiakadt a felső hídon egy kis kampó. Kiderült, hogy azt magának is be tudja akasztani, úgyhogy máskor nem is kellett menni.

szepi79 2011.12.15. 16:21:18

@beacska: persze, pénz az mindig van nálam, de nekem előre ki kellett fizetni az egészet. a legutolsó alkalomkor sem kellett fizetni. mindegy, 5 ropiba nem halok bele.

beacska 2011.12.16. 08:19:08

@szepi79, első ezen a néven: előre az egészet? ejha (nagy fütty)!!! nem csoda, ha kétségbe estél...mondjuk, ezt nem értem. Vagy nagy biztonsággal dolgoznak (ár számítása), vagy bele van kalkulálva a "nyereségbe"..mert rengeteg nem várt dolog jöhet közbe.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.12.16. 11:49:47

Az az 5 ezer pénz már semmi lehet, amennyit ott hagytál eddig...Rá sem merek kérdezni!
Nem hiszem, hogy ennyit érdemelnek a fogorvosok, persze lehet velem vitatkozni!
Nem tudom, h Szombathelyen, Pesten milyen árak vannak, de itt sem éppen olcsó! Ennyire viszont mitől drága, nem tudom!

Szepi, képekett berakjam?

szepi79 2011.12.17. 03:31:30

@beacska: nem volt annyira drága, már a fogszabályzó része, összesen 120 az alsó meg a felső együtt. ja, és most nem kellett fizetni, ahogy jósoltam :D

@ladyandhenk: eddig olyan 400 körül fizettem, de a nagyját nem ennek a fogorvosnak, hanem egy másik helyen; viszont a mostani doki fogja a pótlásokat is végezni, az szintén kb. 400 lesz. igy elsőre soknak tűnhet (oké, másodikra is), de ennek az összegnek az összespórolására több mint egy évem volt/van. már csak arra kell vigyázni, hogy kocsmai verekedésbe ne kerüljek, mert egy 5-6 éves középkategóriás autó ára lesz a számban :D

képeket ki lehet rakni persze, azért küldtem.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.12.20. 15:28:18

Sziasztok! :)
Csak benéztem a nagy hajtásban közétek kicsit, egyrészt, hogy mindenkinek kívánjak kellemes karácsonyt és küldjek sok puszit (husssss...) és mert el akartam dicsekedni vele, hogy bibibibiiiiii én láttam a Sixx-et az ucccán! :) Az V.ker. Deák Ferenc utcában jött szembe velem. Ugye most irigykedtek ám? :))))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.12.20. 16:05:08

@mosoly73: aranyos vagy:)
És odaköszöntél, h te vagy mosoly73?:P

Még mindig sok a meló? Mi van már a kutyával?:P

@szepi79, első ezen a néven: ez az összeg nem sok?????? Elolvasva is rosszul lettem. Rablás. Holnap kiteszem a képeket, meg írom az új posztot is!

szepi79 2011.12.20. 16:19:09

@ladyandhenk: de, sok. viszont kaptam olyan ajánlatot is, hogy a maradék nem 400 lesz, hanem egymilliókettő. ahhoz képest nem sok.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.12.20. 16:23:13

@szepi79, első ezen a néven: igen, lehet, hogy viszonyítás kérdése, de sztem, nem kerül ennyibe. Igen jól keresnek. Talán arra kellett volna mennem:( Vagy plasztikai sebésznek....Á, mit gondolok én, sosem lesz diplomám:(

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.12.20. 19:17:25

@ladyandhenk: Á nem volt alkalmas lerohanni, meg nem szeretek hülyét csinálni magamból, e nélkül is megy. Mindketten elfoglaltak voltunk, én is csak elrobogtam mellette, csak közben felismertem, ennyi.

Kutyi jól van, karácsonykor velünk utazik majd kocsival, megismeri a "nagyszüleit". :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.12.20. 20:05:23

@mosoly73: nahát, örülök, h neked IS megy magadtól:)

Általában nekem is:D

Nálunk még mindig állóháború van a szomszédokkal! Nem hajlandóak köszönni sem! Nem tudom, h mivel váltottuk ki, de megfigyeltük, h direkt kötekednek a kutyákkal!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.12.21. 08:41:15

@ladyandhenk: Lemaradtam. Mi bajuk a kutyáiddal?

Szepi drága további kitartást és gyógyulást kívánok!
Nekem apukámat műtötték tegnap sérvvel, túl van rajta, karira elvileg hazajön majd.
süti beállítások módosítása