HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristof (1) kristóf (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Norbi L

2011.06.21. 07:03 mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani


A múlt héten Norbi távozásával megbomlott a kezdő fiú csapat.


 

Érdekes volt a számomra, az első részeket újra nézve, hogy a lányok szerint Norbi volt a legjobb pasi a kezdők közül. Ugye-ugye? Hol volt még akkor a nagy majdmegmondoménhogymilegyen Don, vagy a legjobbpasimertmindenlányráindul Lassúbeszédű, vagy a visszaazédenbe Dani?

Mielőtt újra elfelejtenénk, hogy ki is ő, emlékezzünk rá!

 

Szolnokinapló riport Norbival (Kultsár Norbert Péter), amelyből megtudhatunk pár érdekes részletet a castingról és a beköltözés körülményeiről:

„-Az első kérdésben a kezdetekről faggatjuk a szolnoki 20 éves fiút, Norbit. Honnan az ötlet, hogy kerültél be a show-ba?

- A tv. reklámban láttam, hogy utazni és kalandra vágyó fiatalok jelentkezését várják a műsorhoz.  A fősulit csak idén kezdem, így volt egy szabad évem, gondoltam jó buli lehet, hát jelentkeztem.  Az első casting Budapesten volt, ezt még kettő követte.

- És mit kellett ezen a castingokon csinálnod, hogy bekerülj?

- Az első castingon egy kérdőívet kellett kitölteni, amelyben az általános kérdések mellett (hány éves vagy, hol születtél…stb) olyan kérdések voltak pl. hogy milyennek embernek tartom magam, mivel vagyok magamon a legjobban megelégedve, stb.

Ezek után egy személyes beszélgetés következett, amelyen 6 hölgy kérdezgetett a kérdőívre adott válaszaim alapján. A 2. casting egy pszichológia teszt volt kb. 600 kérdésessel. Mivel ezen is sikeresen túljutottam behívtak a 3.-ra is, amely szintén egy személyes beszélgetés volt, de itt már a producer és a stáb tagok is ott voltak és kamerával vettek közben. Itt már fürdőnadrágban is meg kellett mutatnom magam.

-Nem voltál zavarban?

- Próbáltam lazán kezelni a dolgokat, ami szerintem sikerült is. Amúgy elég lámpalázas vagyok, ezért ez a jelentkezés számomra egy nagy kihívás volt, amelyben ezt le kellett győznöm. Először fura volt a kamerák előtt, de elég hamar megszoktam őket.

- Szóval sikeresen vetted a 3. megmérettetést is. Ezután mi következett?

- 1 hétre rá felhívtak, hogy bekerültem, aminek nagyon örültem.  Még volt egy pár egyeztetés, a repülőjegyről, a biztosításról, kaptam egy oltást és készülhettem a nagy útra.

- Mit szóltak az ismerőseid, a családod.

- Anya ugrált örömében és boldog volt, hogy sikerült. A tesóm is büszke volt rám és apa is örült a lehetőségemnek. A barátok is pozitívan fogadták, egy nagy party-t rendeztek az indulásom előtt.

- Majd elérkezett az indulás napja. Hogy telt az utazás?

- Hosszú és fárasztó, de azért jó volt. A család kikísért a reptérre, onnan a stábbal és a másik 4 fiú szereplővel Madridba repültünk. Egy éjszakát ott töltöttünk, majd másnap indultunk tovább Bogotába. Kb. 13 óra repülő út az óceán felett. Elég unalmas volt. Az út végén igazi trópusi időjárás fogadott minket, hatalmas esővel, így a leszállás nehézkes volt, de sikeresen landoltunk. Ezután még két óra várakozás és ismét repülőre ültünk, hogy eljussunk Santa Martaba. Ez egy nagyon szép partszakasz, igazi bulizós hely, bár nem nagyon volt lehetőségünk kimenni a szállásunkról.

- Ez a szállás  már az Éden Hotel volt?

- Nem, egy családi panzióban laktunk a srácokkal. Ekkor ugyanis még nem találkozhattunk a lányokkal, nem is láttuk őket.  

- Gondolom már vártátok a találkozást velük.

- Természetesen igen, de jó volt ez az egy hét, mert aklimalizálódnunk kellett. A hideg októberből utaztunk a nagyon meleg Columbiába. 90 %-os páratartalom volt és ehhez jött még az időeltolódás. Hozzá kellett szokni. Eleinte nagyon sokat aludtunk.

- Ez az egy hét tehát a pihenésről szólt?

- Azért nem egészen. Ekkor csinálták meg a bemutatkozó kisfilmeket, valamint a fotózásokat.  Rájöttem, hogy tényleg fárasztó dolog ez a modellkedés, de tetszik. Eleinte fura volt, főleg hogy én voltam az első akit fotóztak és rajtam próbálgatták a beállításokat. ”

További részletek a cikkben: http://www.szolnokinaplo.hu/node/97261

Kiesése utáni cikk:

http://www.nana.hu/szorakozas/showbiznisz/eden-hotel-norbi-mar-tudja-mihez-akar-kezdeni-106663.html

„Fotómodellként szeretnék majd dolgozni, talán így könnyebben fogadnak az ügynökségek. Azelőtt ez még nem jutott eszembe, de most azt gondolom, hogy miért ne sikerülhetne, hiszen a műsorba is bejutottam. Ehhez a szakmához hátszél és kapcsolatrendszer kell. Egyáltalán nem azért csinálom, mert sztár akarok lenni.”

 

Norbi e filmecskében is feltűnik:

http://xnews.blog.hu/2011/06/20/vv_gigi_nedves_mellbimboja_csak_nalunk?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_campaign=index

Köszönet a filmecskéért Szepi79-nek, aki rátalált és megosztotta velünk!

(Gondolom Norbit kereste és nem a mellbimbók vonzották, amikor rátalált! ) :-p :)))))))

 

Na basszus erről meg lemaradtunk:

http://mosaictv.hu/video/2541/nyerd_meg_eden_norbi_alairasat

 :))))))))))))



Kellemes keddet kedveseim! :)

 


234 komment

Címkék: norbi

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr293001161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haruka 2011.06.22. 11:01:49

@nyílegyenes labirintus: ez milyen szar hely lehet már! baszki.

szepi79 2011.06.22. 11:02:20

@Móka na: ez igy van, de a másik esetben hozzákerül a barbizós csesztetés is :D

trisss 2011.06.22. 11:03:22

@mosoly73: majd lefotózom :) a papucs nagyon gagyi, de jól jött mikor a férjem nem találta a sajátját és már indultunk volna a strandra :)

Móka na 2011.06.22. 11:04:15

@nyílegyenes labirintus: ezt most mire? A sörre írtad? Én szívesen találkozom bárkivel, félreértettél, téged vettelek alapul.. :D

Móka na 2011.06.22. 11:05:02

@szepi79 - Harciteknős idomár: ?? na ezt nem értem milyen barbie vagy mi van??

trisss 2011.06.22. 11:20:00

@Kivétel: :), csak látom késve érkeztem, van mit visszaolvasnom. DE igyekszem felvenni a ritmust:)

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 11:20:27

@haruka: Ugye? Undorító. Kivétel ezt választotta, én sem értem miért. Én Salgótarján környékén akartam nyaralni,de most már nem fújhatom le...:D

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 11:24:51

@Móka na: kösz már! az előző hsz-ből mondjuk nem ez jött le... :) na mind1, majd ha közeleg a céldátum meglátod milyen az aktuális hormonháztartásod és aszerint jelzed, igényled-e a sör vagy sem. :P

szepi79 2011.06.22. 11:27:36

@Móka na: "sori". az én elborult agyamban a barbis cicababák beszélnek így. te meg egy meglett 50es pasi vagy, kapd már össze magad :D

Móka na 2011.06.22. 11:35:13

@szepi79 - Harciteknős idomár: na ez elég nagy szemétség, kb. két szót használok a barbies szótárból: a sorit és a cukit, erre lebaszol.. :D, majd igyekszem kedvenc sorozatomnak titulálni a Lost-ot, így jó?

szepi79 2011.06.22. 11:51:24

@Móka na: tökéletes :D akkor térjünk vissza a koncertes témára :D

Móka na 2011.06.22. 11:52:50

@szepi79 - Harciteknős idomár: ez kurva jó volt! Gratulálok! Már azt sem merem ideírni hogy grat....

szepi79 2011.06.22. 11:59:58

@Móka na: pedig a grat-tal nincs baj :)

Móka na 2011.06.22. 12:23:09

@mosoly73: holnap pedig csütörtök!!! és indulunk Ofűreeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, írom a posztot!! és küldöm neked:D

Kivétel 2011.06.22. 12:29:24

@nyílegyenes labirintus: már a neve is jó:)) Sofitel Imperial FLIC AN FLAC:))) és hát bocs még egyszer, hogy nem Salgótarján környékét választottam.. még gondolkodtam Járda Szigetekben is... de végül jól lesz ez a flic an flac-cos hely is:D

Kivétel 2011.06.22. 12:30:08

@trisss: hát igen... van mit bepótolni, hogy tudjad "mi a kotta":)

haruka 2011.06.22. 12:30:55

@nyílegyenes labirintus: @Kivétel: pedig a Karancs-Medves is tök egzotikus meg minden. :))

Kivétel 2011.06.22. 12:33:26

@nyílegyenes labirintus: képzeld a párom az előbb ül a net előtt, és nézegeti Cesky Krumlovot... mondom neki, hogy hát hogy::) erre ő, idén menjünk el ide, már olyan régóta tervezzük......:) hogy mik vannak:)

Móka na 2011.06.22. 13:22:47

@mosoly73: na elment, nagyon gyalázatos lett, de ez van

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 13:59:00

@Móka na: Megkaptam! Jó lesz, szupi :) Este felteszem holnapra! :))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 14:04:18

@trisss: Üdv néked! Nagyon örülök, h nyertél, de tényleg, szívem szerint inkább azért harcolnék, mint egy Maurtiusi útért nyíllel! Neked is elmondom, h Kivétel elvette tőlem:(

@Kivétel: és ráadásul olyan párja van, aki csak elviszi ide-oda...:) Orlikot ki ne hagyjátok:)

@mosoly73: Telcsi ügyben olvastam a legújabb HTC tesztet és nagyon dicsérték. Csak pont a kamerája gyengus:S

@Móka na: jól van, nem kell ennyire menőzni, h te fesztiválozni mész:) Én meg Zsolca napokra, oszt?:):):):) És ilyen sokáig kell rá készülni amúgy?:)

@haruka: jelentem, dög meleg van, alig bírtam hazavánszorogni...Régen szenvedtem ennyire!

Kivétel 2011.06.22. 14:11:31

@ladyandhenk: Orlikot nem hagyjuk ki:)) de pontosítanám a tényállást:
1. azt se tudtam, hogy Nyíl a tied lenne :)
2. ő kezdte, (amikor a 600 ezer ft-os fizetés helyett, amit kértem, 800 ezrest ajánlott, mikor meglátta a fényképem) én ártatlan vagyok!:))) onnan indult bimbózó kapcsolatunk....

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 14:14:50

@Kivétel: jó, de menjetek is be a várba, mert gyönyörű, maga a környék is:)

Én sem tudtam, h az enyém, de naaaaaa, nő vok, őrült, mániákus, a számodat meg tudom, úgyhogy rettegj:D Ő meg csak férfi, pénzért mindent:D:D:D:D:D:D, hol láthatta a te fotódat mellesleg?:)

Kivétel 2011.06.22. 14:21:52

@ladyandhenk: mindenképp bemegyünk, imádok régi várakban járkálni... Ozorán nyaraltunk gyerekkorunkban rendszeresen nagyszülőknél, ott van egy vár, Ozorai Pipó vára - mostmár felújítva - de régen még nomád állapotjában... nagyon sokat játszottunk ott.... akkor hetente jött értem a herceg fehér lovon:))

A fotómat Benyeszke blogján látta, hozzászóltam valamihez... erre írta is egyszer, hogy te nem láttad, amit ő, de ezek szerint ezt nem értetted, hogy mire gondol:)
De miután már te is tudod már a nevem - és a számom -, bármilyen közösségi ezazon meg tudsz nézni...
hjaaa, nyitott könyv az életem előttetek...:)

Móka na 2011.06.22. 14:22:23

@ladyandhenk: háttttt, miközben én nem leszek, beköltözik hozzám egy ismerős család - 2 gyerekkel - így sokminden készülődés ehhez kapcsolódik inkább, de nálam a két dolog most együtt mozog, mert ugye nem leszek a lakásban,mindent elő kell készíteni nekik.. és ez macera. A barátnőm, aki jön velünk Orfűre, hát ő is messziről érkezik, hajnali fél 5 körül érkezik majd Népligetbe ki kell mennem érte.. szóval ezek a macera részek, amúgy nem pörögném túl az indulást :).

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 14:26:29

@Móka na: huszonX éve voltam Orfűn. Nagyon szép hely. Egymást érik a tavak. Azóta biztos már más. Olvastam valami strandot vagy aqvaparkot vagy mit is csináltak oda. Pécs is jó hely, pár éve ott is voltam. Jókat lehet kirándulni arrafelé. Voltam az állatkertben is, de csak sajnáltam szegényeket a körülményeik miatt. Remélem azóta már jobb hely.

szepi79 2011.06.22. 14:34:15

@Móka na: jó utat, meg még jobb bulit!

Móka na 2011.06.22. 14:41:45

@szepi79 - Harciteknős idomár: ha ott lennél, majd meghívlak egy sörre. ...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 14:50:24

@Móka na: Mulass jól és majd számolj be nekünk! :)

szepi79 2011.06.22. 14:53:25

@Móka na: ha ott lennék, meg is innám (pedig nem szeretem) :D

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 15:20:18

@Kivétel: Na akkor a flinc-flanc öcccsilagba lefoglaltam a szállást... :) 'Tarjánba majd elmegyünk utána :D

"képzeld a párom az előbb ül a net előtt, és nézegeti Cesky Krumlovot... mondom neki, hogy hát hogy::) erre ő, idén menjünk el ide, már olyan régóta tervezzük......:) hogy mik vannak:) "

Véletlenek márpedig nincsenek, mindennek oka van. Közhely, de így van...
Akkor kétszer mész oda, én úgyis kenutúrában gondolkoztam, olyat ő biztos nem tud. :)

@ladyandhenk: Azt nem vehetik el Tőled, ami meg sem volt tündérke. :) Ne piszkáld Kivételt, nem ő tehet róla, én vagyok a gyenge láncszem. :)

Kivétel 2011.06.22. 15:45:02

@nyílegyenes labirintus: Remek, már látom magunkat a teraszon nap/felkeltét/lementét nézni...

Egye fene, megyek kétszer is, ha muszáj:D szép hely az:)

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 15:54:30

@Kivétel: Találtam két -elég szép- Cesky Krumlov fotót a dolgozós gépemen amit anno csináltam, feltettem a profilomba, a képek közé csak neked... ott a helyünk a teraszon... :)
Meg Harukának két holdfogyatkozást is... :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 16:00:49

@nyílegyenes labirintus: @Kivétel: lassan tiszta giccsparádé vagytok:)

Én meg rengeteget voltam kastélyban, azért érzem magam hercegnőnek:)

@mosoly73: faggatózunk, faggatózunk?:) Benyeszke él még? És Gliese?

Pécsi állatkert borzalom:(, inkább vinnék az összes állatot jobb helyre. Még mindig nem tudnak elköltözni; mint mindig: pénz.......Erre nem jutott a nagy EKF pénznyeldében:(

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 16:30:36

@nyílegyenes labirintus: asszem megtartanálak fotósnak, nagyon szép képek! Szépek a nyávogók is! Jó, a Hold is!:)

Most nem azért, de most meg vok sértődve, csak mondom:(

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 16:36:33

@ladyandhenk: Igen, faggatózom, ismerjük meg Trissst is :)
Benyeszke gondolom lábadozik. Liller, Beácska eltűnt. :( Gliese meg gindolom Aliz szerelme miatt borba fojthatja szerelmi bánatát. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 16:39:16

Micsinálok? Gindolom! :) Asszem napszúrást kaptam. Sietek haza a zuhany alá. Nem leskelődni! :)

Kivétel 2011.06.22. 16:39:30

@nyílegyenes labirintus: nagyon szép... a hely is meg a képek is, köszi hogy átküldted:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 16:45:20

@mosoly73: nyugi, én is 3 napja azt kaptam, v mikor, tegnap a Bükk rátett, de már ma is éreztem a buksim:(

És nem, nem leskelődünk, hol már...:P

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 16:45:54

@ladyandhenk: Írtál már mailt? nem! akkor? :D Neked majd küldök privát sokkal jobbakat... így jó lesz? :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 16:53:28

Holnap múzeumok éjszakája! Na jó, tudom már a kŐnyv téma is ciki, most meg ez! Kitiltsam magam? Mennnyi időre? :)

Amúgy nem csak véglegesen lehet vkit kitiltani. Egy napos is van, az elég lehet figyelmeztetésnek szerintem.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 17:06:03

Most már mérges vagyok. Reggel észleltem, hogy égnek az utcai lámpák a Rákoscsabai vasútállomásnál, most jövök haza és még mindig égnek! Pedig írtam nekik emailt reggel. Ilyen jól megy, világítsuk a vakító fényes utcát? Persze majd ezt is velünk fizettetik meg. :(

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 17:07:38

@mosoly73: kitiltsalak én?:) Ki tudlak...
Igen, nálunk múlt héten volt, voltam is. Ilyeneket nem merek szóba hozni:), max, h milyen fesztiválon voltam...:P Ez itt ilyen népség...:P

@nyílegyenes labirintus: igen, igen, Apuci, de elsősorban magadról és korhatáros, zuhis képeket, plíííííííííízzzzzzzzzzz:) Mellesleg szándékosan váratlak a maillel, tudd, h nekem milyen érzés:P

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 17:10:29

@mosoly73:komolyan képes voltál írni?:):):) Meg ráadásul emilt? Hol olvasnak ott emilt, de naiv vagy:) Be kell telefonálni, oszt napot!

Nálunk azt szokták erre mondani, h most javítják, ellenőrzik:P

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 17:24:58

@ladyandhenk: Én már csak ilyen naiv vagyok. :) Volt időm a vonaton, mert alig volt reggel komment. Az email semmibe nem kerül és hátha..! :)

Én mindig mindenhová szoktam írni. A jó múltkor a mekibe is írtam, hogy az elviteles csomagomból kihagytak egy hambit, erre válaszoltak és kaptam egy 2 menüs kupont! :) Néha megéri próbálkozni. :)
Bármilyen büntit kapok, akkor elsőre kérelmet adok be, sírok, hogy engedjék el, mert blabla... .
Még rendőrségi büntetést is volt, hogy elengedtek nekem. :)

De abban igazad van, hogy a MÁV-nál naivság volt. Nem tudom hol tart a technikai és szolgáltatói színvonaluk. :)

Egyszer a Díjbeszedővel is akartam egyeztetni, mert sosem egyeztem a számlákkal, de olyan marhaságokat írtak vissza, hogy rájöttem nem tudták értelmezni az excelt amit küldtem. Biztos a kézi számológépükön nekik mindig más eredmény jött ki. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 17:26:18

@ladyandhenk: ja ha meg javítják, akkor itt üzenem, hogy jó, működik, már lekapcsolhatják a francba is! :)
Megyek lehűlni zuhannyal.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 17:37:26

@mosoly73: Már megint zuhanyzol?:D V még mindig?:)

Még mindig nem leskelődünk:D, ígérem...

Jó, ha vannak ilyen kalandjaid:P, imádhatnak...Az egész város rólad beszélhet, h mennyire szeretik a leveleidet:P:P

Szóval kijátszod a női mivoltodat, megtaníthatnád, h h csinálod:), csak h engem is annyian, annyira szeressenek:P

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 17:58:10

@ladyandhenk: ááá, csak kihasználom amit lehet. :) Megtanultam kinyitni a számat. :) Régen kis nyuszi voltam, mindenki eltiport. Most legalább próbálkozom, és hasznosítom a tapasztalataimat.
Ez a mindenki szeret meg, nem tudom miért, de elég gyakori nálam. Bárhová megyek az emberek mindig engem kérdezgetnek, hogy mi hol van, merre kell menni, stb. Biztos nagyon bizalom gerjesztő orcám van. Szélhámosnak kellene lennem. :)
Általában - ahol vevők rá és nem azt nézik mennyire csinos egy nő - közvetlen vagyok, eladókkal, ügyintézőkkel, stb. Sokkal barátságosabbak és segítőkészebbek lesznek tőle. Kivéve mikor nem. :) Sajnos humortalan emberekkel nem tudok mit kezdeni. Max felemelem a hangom, ha az kell. :) Én vagyok a város réme. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 18:12:18

@mosoly73: igen, ezt látom,h te vagy a rém:)

Én rám csak az idős emberek akaszkodnak, ők mindig odajönnek..., bezzeg semmi nyíl féle tökéletes pasi nem:) Nekem is sokak mondjak, h bizalomgerjesztő pofázmányom van:), de akkor nem vok kedves, amikor mindig a személyimet kérik....:(

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 18:14:59

@ladyandhenk: Miért kérik tőled idős emberek a személyidet?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 18:16:26

Néha már kellemetlenek tudnak lenni. Be kéne iratkoznunk egy kéthetes bentlakásos morcosan nézni megtanítós táborba, valami vízpart mellé. Jössz velem? :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 18:20:40

@mosoly73: nem az idősek kérik, hanem minden boltba, nem tudok úgy cigit, alkoholt venni:)
Mostanában rászoktak, h 14 körülinek néznek:S:S:S:S:S, na, ez az idegesítő...

Igen, mindenhova követlek:D:D:D:D

haruka 2011.06.22. 18:25:02

@mosoly73: akkor indítok nektek tanfolyamot! én olyan varánuszarccal tudok nézni, hogy csak na! és még csak nem is direkt csinálom... :DD
ja, küldtem zenét!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 18:49:51

@ladyandhenk: Fogsz ennek még örülni is! Engem is általában 10 évvel fiatalabbnak néznek, de ennek az én koromban örülni kell! :)

@haruka: Jövünk! :) Remélem ingyenes tanfolyam lesz. Fizethetünk természetben? Nálam már terem a cukkini, Lady meg minden nap megsétáltatja a kutyádat, vagy mittomén..., majd kitaláljuk mit ér meg nekünk! :)

GL-581 g 2011.06.22. 19:58:11

Helló-belló! :DD
Rég jártam erre, mindig csak a munka. :(((

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 20:01:05

@GL-581 g: Szégyelld el magad! Tessék kiengesztelni minket:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 20:08:14

@mosoly73: igen, a te korodban már minden évnek örülni kell:)
Nem az a baj, h kevesebbnek néznek, hanem az, h nagykorúnak nem:), bezzeg előttem tizenéves tiniket kiszolgálnak, pl:)

@GL-581 g: te, te mit dolgozol?:O Hiányoltunk ám!:)

@haruka: milyen az a "varánuszarccal" nézni?:) És mit érsz el vele?:)

Tettem fel zenei posztot!!!
afteredenhotel.blog.hu/2011/06/22/edeni_dallamok_15

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 20:23:37

"ők mindig odajönnek..., bezzeg semmi nyíl féle tökéletes pasi nem:)"
Ekkora elírást már rég láttam... muhaha :) méghogyméghogy... :)

zuhanyzós pornót meg nem tudok sajnos küldeni, mert cenzúrázza a főnök és archiválja őket. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 20:33:06

@nyílegyenes labirintus: mit méghogyméghogy?:)
Te mondtad, h tökéletes vagy, tökéletesen nézel ki:), én csak elhittem neked:) Hazudtál?:)

Főnök szokta nézegetni-veled?:)

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 21:02:02

@mosoly73: @ladyandhenk: főnök=asszony, aszittem' egyértelmű :D

Kivétel 2011.06.22. 21:14:33

@nyílegyenes labirintus: és azt még csak most tudom meg, hogy tökéletesen nézel is ki??:))) hab a tortán:))

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 21:19:18

@Kivétel: Nem mondtam eddig? Bocsánat! :D
Testileg, lelkileg. Ép testben épphogy élek! :)

Kivétel 2011.06.22. 21:24:04

@nyílegyenes labirintus: legalább összeillünk:D /fúúúú most még jobban fognak orrolni a többiek:)))) /

haruka 2011.06.22. 21:25:55

@mosoly73: hát ha lenne kutyám... de a cukkini jól hangzik! :)

@ladyandhenk: hát, olyan, hogy tuti nem jön oda hozzám senki kérdezősködni. :D a "mérhetetlenül lenézlek", valamint a "ne szólj hozzám, köcsög!" keveréke, egy csipet "leszarom"-mal. kábé. :DD

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 21:30:53

@ladyandhenk: jóvanmár, láttam! :)
@Kivétel: csak Lady duzzog, a többiek szerintem leszarják a románcunkat... :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 21:31:22

@haruka: ja, ez csodás lehet:), nem szeretnélek megismerni személyesen, asszem:P:P:P

@Kivétel: igen, orrolok is:)

Kivétel 2011.06.22. 21:31:30

@ladyandhenk: nekem ez kimaradt... látszik, hogy nem a külalakra hajtok:)) de ha már.. egye fene:)))

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 21:36:39

Tegnap este vettem egy használt nyomtatót egy sráctól, nem tudtam ki az, ilyen netes biznisz. Hát csajok olyan jóképű gyereket már régen láttam, még férfi szemmel is azt mondom, hogy ez igen, pedig alapvetően homofób vagyok. :) Mondtam is itthon a Nőnek, hogy szerencséje a srácnak, hogy nem jöttél velem, sanszos, hogy azonnal ráugrott volna... :D Annyit mondott csak, -Hülye vagy, miért nem hoztad haza... :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 21:39:03

@nyílegyenes labirintus: ja, ha vki 3asban szereti:) Mi tetszett meg a pasin? Milyen nyomtatót vettél, mennyiért, és miért használtan?

Kivétel 2011.06.22. 21:39:34

@nyílegyenes labirintus: mit árul még a fiú? esetleg én is vennék valamit:) csakhogy megnézzem, tényleg-e?:))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 21:45:31

@Kivétel: a tiéd már nyíl, még ő is kell?????????? Minden pasi kell??????:)

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 21:46:12

@ladyandhenk: Egyben volt nagyon a fejszerkezete is, és testileg is, szolid gyúrós, arányos, és korrekt, szimpatikus.
@Kivétel: aha, kapsz te majd otthon... :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 21:53:14

@nyílegyenes labirintus: nem kaptad elő? Csináltál volna pár képet róla, aztán felraktad volna nekünk:)
Mi a neve, rákeresek magamtól is:P

Asszem minden ember fejszerkezete egyben van, mit jelent ez?:) Amúgy én nem szeretem az ilyeneket, ezek mellett még inkább felerősödnek az én hibáim, nem jó, nem lennék boldog, kell a hiba:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 21:57:49

@ladyandhenk: jaj, most nézem, h lemaradt 'a gépedet' rész:), így félreérthető:P

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 22:04:11

@ladyandhenk: nem kaptam elő mit?:) nem adom ki.

"Asszem minden ember fejszerkezete egyben van, mit jelent ez?:)"
magyarul jóképű...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 22:06:59

@nyílegyenes labirintus: jaj, azt gondoltam, h jóképű, de neked mit jelent az?:) szögletes arc, zöld szem, sötét haj, enyhe borosta?:P

Jól van na, azt is gondoltam, h a nevét nem adod ki, attól még próbálkoztam, na......

Kivétel 2011.06.22. 22:12:09

@ladyandhenk: ááááááá, csak a legjobb:)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 22:13:35

Hát ha pl vaterán vásárolt, akkor nyíl tudja a nickjét, de még a nevét és telszámát is, csak irigy! :-p :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 22:13:42

@Kivétel: kérdés, h kire mondod rá:D:D:D:D:D Lehet, h mindenkire:D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 22:14:56

@mosoly73: ugye, szerintem is:D, félti tőlünk, pedig nem vunk emberevők...:P

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.06.22. 22:17:01

Na időt kérek, felteszem nemsoká az új posztot by Móka_na :) Nyílnak lesz zuhanyzós kép is :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 22:34:41

@mosoly73: Fú, ez nagyon jó lett, nagyon tetszik, és még a kérdésre is tudom a választ:) A többit, ha publikálva lesz:)

nyílegyenes labirintus 2011.06.22. 22:36:27

@Kivétel: nézni mi? hehe, ismerem én az ilyesmit... :) ja, és kapsz egy piros pontot is, a másik válaszért :)
@ladyandhenk: jóképű az jóképű. agytompaságom miatt nem tudom most kifejteni.

Móka na 2011.06.22. 22:36:48

@ladyandhenk: na mi te már láttad? Az hogy lehet???

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.06.22. 22:39:21

@Móka na: szerkesztő vok, látom, h mit művel a Kisasszony ott:D

Már éles is, sztem:D
süti beállítások módosítása